Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, mai


mokken
 Share

Recommended Posts

Guest Yellow

@rosinbolle Sett veldig mye selv føler jeg, begynt å se "How to get away with murder" nå. Syk, så planer om å se det ca i hele dag... ? 

HBO: Anbefaler virkelig "The Leftovers", en av de beste seriene jeg har sett. Ellers er "12 Monkeys" også verdt å se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

....Nuff said    

Si hei til Yumi  

Jeg så på bilder fra i fjor sommer: ...og oppdaget at lillegutt jammen meg har vokst inn i ørene sine: De var jo mange nummer for store!  

Posted Images

Akkurat nå har jeg spist en god frokost, og spekulerer på hva jeg skal gjøre først av alle burdene mine. Har planer om å støvsuge 1.etasje, rydde og fikse i bilene og vaske klær. Sistnevnte gjør seg jo mer eller mindre selv da, mens jeg gjør andre ting. :P Planen er også å jogge i dag, og skal gi det et forsøk til med begge hundene før jeg ev. avskriver pensjonisten som joggehund. 

Nei, tror jeg starter med bilene. Fint vær ute jo. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært så rolig, men nå - 50 minutter før jeg må kjøre - er jeg superstressa og nervøs for dagens oppstartsmøte for praksisplassen. Jeg føler at jeg må kaste opp. Jeg vet ikke en gang hva som kan gå galt i dag, for jeg tror jeg må være der en stund før jeg vet om jeg vil trives eller ei. Med mindre alt er ufyselig fra første stund. Hva om det er det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Krutsi Dere kjøper da bare en ny en som er maken til den dere har, bare med baksete. Problem solved! :D 

 

Vært ute med ungene, og nå storkoser de seg ute. Det er så koselig å se når de småsloss og ruller rundt i gresset, snuser rundt og er nysgjerrige :ahappy: 

@SFX Heads up chick, dette går så fint så :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Klematis skrev:

Okey er vi der nå.

Timmy ligger i huset sitt og gidder ikke komme å legge seg sammen med meg enda.

Bizi som alltid legger seg i senga si på soverommet har for første gang blitt i sofaen selv om jeg gikk og la meg.

What. Skyggen min kom ikke etter meg. Er det mulig. Da begynner hun å bli stor jente.

Det er jo nesten fristende å rope på dem for å få litt selskap.:ahappy:

Jeg fikk ikke med meg i farta at det var hunden du snakket om her og ble litt sånn  a010.gif.

2 timer siden, Turb skrev:

Dissikerte torsk med elever på fredag og de fant parasitter i den, små levende mark som åma rundt i magesekken på den :P De vekslet mellom skrekkblandet fryd og trang til å spy tror jeg. Tipper det aldri hadde blitt oppdaget om de ikke hadde åpnet magesekken for å lete etter mindre fisk :P

 

 

2 timer siden, JeanetteH skrev:

Finner levende ting i det meste av vilt egentlig :lol: Men vi er nok litt heldig og tenker ikke så hardt over at det er litt andre ting som lever i andre ting i andre land :P  (for en setning :lol: ) 

....prøver jeg bestemme meg for om jeg skal sykle med jentene eller jogge. Hundene får nok mest ut av å sykle, men ikke jeg :P 

Jeg har nesten sluttet å spise fisk på grunn av kveis, nå har jeg visst sluttet å spise vilt også. Jeg tror jeg like godt blir 100% vegetar først som sist jeg. :aww:

Akkurat nå, SFX skrev:

Jeg har vært så rolig, men nå - 50 minutter før jeg må kjøre - er jeg superstressa og nervøs for dagens oppstartsmøte for praksisplassen. Jeg føler at jeg må kaste opp. Jeg vet ikke en gang hva som kan gå galt i dag, for jeg tror jeg må være der en stund før jeg vet om jeg vil trives eller ei. Med mindre alt er ufyselig fra første stund. Hva om det er det da?

Dette går kjempefint! Det vet du jo egentlig. Er det en dum plass så prøver du noe annet, their loss!

Jeg er hjemme fra jobb i dag også jeg. Mageknip og lite søvn i natt, sliten etter magesjau.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SFX skrev:

Jeg har vært så rolig, men nå - 50 minutter før jeg må kjøre - er jeg superstressa og nervøs for dagens oppstartsmøte for praksisplassen. Jeg føler at jeg må kaste opp. Jeg vet ikke en gang hva som kan gå galt i dag, for jeg tror jeg må være der en stund før jeg vet om jeg vil trives eller ei. Med mindre alt er ufyselig fra første stund. Hva om det er det da?

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Line skrev:

Ta på deg en oppvaskhanske. Da er det overkommelig å fiske den opp ;) 

Da må den kastes etterpå, blir helt :x av å tenke på å ta nedi do jeg!

45 minutter siden, Aslan skrev:

Ta på deg gummihanske, som du da vrenger av deg og slenger rett i en søppelpose du har klar :) 

Har ikke gummihanske :( 

39 minutter siden, Kaja skrev:

Altså, er det virkelig så farlig å stikke henda nedi i do? Det er da bare å vaske seg etterpå. 

Mulig jeg er ekstremt herdet etter flere år på institusjon i kontakt med alle mulige kropsvæsker og slikt, men litt bakterier er virkelig ikke farlig. 

Haha, tydeligvis for meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Siri skrev:

Jo, dårlig... for tenk... Jeg kom aldri inn i den historien, jeg... Når du har lest nesten hele boka, og har 5 sider igjen, og fortsatt synes den er treig - da tror jeg ikke man kommer inn engang :lol: 

Kanskje det betyr at du ikke har så god smak? For JK Rowling skriver ikke dårlig :aww: Jeg fortsatte å lese boka til tross for at den egentlig ikke fenger, bare fordi hun skriver bra :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Line skrev:

Heads up chick, dette går så fint så :D 

 

2 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Dette går kjempefint! Det vet du jo egentlig. Er det en dum plass så prøver du noe annet, their loss!

 

Akkurat nå, Raksha skrev:

:hug:

Tusen takk! Jeg er fremdeles kvalm, men nå skal jeg pusse tenner, få på meg en topp og litt sminke, dytte hundene i bilen, og jeg har lovet meg selv softis med masse digg om det går skikkelig dritt.

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Line skrev:

@Krutsi Dere kjøper da bare en ny en som er maken til den dere har, bare med baksete. Problem solved! :D 

 

Vært ute med ungene, og nå storkoser de seg ute. Det er så koselig å se når de småsloss og ruller rundt i gresset, snuser rundt og er nysgjerrige :ahappy: 

@SFX Heads up chick, dette går så fint så :D 

Det som er problemet.. Det er ikke så mange av den typen, for vi har Hiclas.. I tillegg til den standen vår er i nå, og med riktige typer bakseter :P 

nei, nå er time bestilt, baksetene er nesten hjemme.. Så nå skal det fullføres.. 

Jeg blir bare litt sånn baaaaahhh av halvferdige ting og ting som tar tid :P liker ting som er ferdig og kan strykes av ei liste jeg :aww: 

 

og @SFX; unn deg en softis uansett etter jobb! Du har jo vært kjempe flink og da er det lov med en belønning etter første dag på jobb :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, SFX skrev:

Jeg har vært så rolig, men nå - 50 minutter før jeg må kjøre - er jeg superstressa og nervøs for dagens oppstartsmøte for praksisplassen. Jeg føler at jeg må kaste opp. Jeg vet ikke en gang hva som kan gå galt i dag, for jeg tror jeg må være der en stund før jeg vet om jeg vil trives eller ei. Med mindre alt er ufyselig fra første stund. Hva om det er det da?

Dette går kjempebra :)

16 minutter siden, Line skrev:

@Krutsi Dere kjøper da bare en ny en som er maken til den dere har, bare med baksete. Problem solved! :D 

Hun er så lite løsningsorientert vøtt, hun der :aww: 

4 minutter siden, 2ne skrev:

Kanskje det betyr at du ikke har så god smak? For JK Rowling skriver ikke dårlig :aww: Jeg fortsatte å lese boka til tross for at den egentlig ikke fenger, bare fordi hun skriver bra :P 

WHAT???? JEG? Dårlig smak? Nononono... Det hjelper jo ikke om man skriver bra så lenge handlingen og plottet er elendig vøtt :P. Da blir ikke boka bra samme hva... men jeg kan godt lese en bok med litt dårlig språk så lenge det er en spennende fortelling :D

Akkurat nå, HeleneFS skrev:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:  DØR!!!! 

hos meg er det spyfjes :P 

Han der spyfjesingen driver stadig og kødder sånn, han... litt sånn schizofren tror jeg :aww: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis
15 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Jeg fikk ikke med meg i farta at det var hunden du snakket om her og ble litt sånn  a010.gif

 

:ahappy::teehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Snusmumrikk skrev:

 

Herlig :D Jeg har gitt opp skiføret her. Var greit for en uke siden, men nå har det smelta i rekordfart :/ 

 

Det var en fin tur, men nå skal skiene pakkes bort. Vil ha vår! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, SFX skrev:

Jeg har vært så rolig, men nå - 50 minutter før jeg må kjøre - er jeg superstressa og nervøs for dagens oppstartsmøte for praksisplassen. Jeg føler at jeg må kaste opp. Jeg vet ikke en gang hva som kan gå galt i dag, for jeg tror jeg må være der en stund før jeg vet om jeg vil trives eller ei. Med mindre alt er ufyselig fra første stund. Hva om det er det da?

Lykke til! Det går nok bra :D stemmer i at du må unne deg noe når du er ferdig for dagen :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, HeleneFS skrev:

Wæææææ i morgen tidlig kjører jeg til Haugesund for å levere inn bacheloroppgaven min, det er sprøtt det!

Ellers så er jeg for ung for noen av livets utfordringer: Har mistet en fliseklemme i do, den har lagt der i flere dager, dvs den blir ikke trekt ned. Så jeg antar jeg må ta den opp igjen da? Men how? Jeg stikker ikke hånda nedi der og jeg bruker ikke dokosten. Flere alternativer? 

Prøv å dra ned og samtidig bruke dokosten (... jeg skrev først oppvaskkosten :lol: )(med hanske på?) til å gi den "fart" så den kan forsvinne ut i det store intet :D 

 

24 minutter siden, SFX skrev:

Tusen takk! Jeg er fremdeles kvalm, men nå skal jeg pusse tenner, få på meg en topp og litt sminke, dytte hundene i bilen, og jeg har lovet meg selv softis med masse digg om det går skikkelig dritt.

Enig med Krutsi og Snoffe, spis is uansett! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tinkie skrev:

Prøv å dra ned og samtidig bruke dokosten (... jeg skrev først oppvaskkosten :lol: )(med hanske på?) til å gi den "fart" så den kan forsvinne ut i det store intet :D 

Man skal ikke skylle ned annet enn tiss, bæsj og dopapir i do... :aww:. Alt annet kastes andre steder. 

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
32 minutter siden, HeleneFS skrev:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:  DØR!!!! 

hos meg er det spyfjes :P 

Det der har skjedd meg også. Den spyemojien er der på PC, men på mobil så blir det den andre. Utenforstående som får forumet opp på googlesøk må jo tro at vi er helt xkrudd hele gjengen :lol:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...