mushi Skrevet 19. April 2016 Rapporter Share Skrevet 19. April 2016 Hei, noen som har erfaringer med dette båndet? Hvordan er strikken? Jeg tenkte å bruke det til jogging og har en hund på 25 kg som kaster seg frem i litt rykk og napp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 19. April 2016 Rapporter Share Skrevet 19. April 2016 Etter å ha vært på løpetur i går med en malle-hannhund som var all over the place, så ville jeg ALDRI dratt på tur med en så tung hund i et så tynt kobbel. Her er det bare trekkbelte fra Baggen med heftig strikk som gjelder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 19. April 2016 Rapporter Share Skrevet 19. April 2016 Synes det virker litt for pinglete ja, ville heller hatt MR-kobbel (som er det jeg bruker på ridgebacken). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 19. April 2016 Rapporter Share Skrevet 19. April 2016 Alt som må holdes i hånda når man jogger, blir litt no-go for meg. Det eneste som duger da, er magebelte og ei god og solid line Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 19. April 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. April 2016 Jeg har prøvd å jogge ned mr kobbel og det er for tungt! Baggen-belte blir for stort og klumpete.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 19. April 2016 Rapporter Share Skrevet 19. April 2016 Har du sett på Kennel Equip? De har det på tilbud hos hundepoter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 19. April 2016 Rapporter Share Skrevet 19. April 2016 2 minutter siden, mushi skrev: Jeg har prøvd å jogge ned mr kobbel og det er for tungt! Baggen-belte blir for stort og klumpete.... Det skjønner jeg om du skulle løpt med kineseren, med bare shibaen(e) løper jeg med henne i et veldig lett kobbel (Ruffwera Knot-a-leash) i hånda bare, men med større hund er trekkbelte et must, altså. Jeg setter det helt nede på hofta så det ikke rykker i ryggen, og løper i vei. Jeg har riktignok den helt enkle sportstypen uten noe som helst ekstra på, og det er ca 8 cm breidt bare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 19. April 2016 Rapporter Share Skrevet 19. April 2016 4 minutter siden, SandyEyeCandy skrev: Det skjønner jeg om du skulle løpt med kineseren, med bare shibaen(e) løper jeg med henne i et veldig lett kobbel (Ruffwera Knot-a-leash) i hånda bare, men med større hund er trekkbelte et must, altså. Jeg setter det helt nede på hofta så det ikke rykker i ryggen, og løper i vei. Jeg har riktignok den helt enkle sportstypen uten noe som helst ekstra på, og det er ca 8 cm breidt bare. Aha! Det er derfor jeg synes mitt baggenbelte er klumpete og sklir opp...trodde jeg hadde dårlig hukommelse for syntes ikke ditt var det nemlig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 19. April 2016 Rapporter Share Skrevet 19. April 2016 41 minutter siden, tmp skrev: Aha! Det er derfor jeg synes mitt baggenbelte er klumpete og sklir opp...trodde jeg hadde dårlig hukommelse for syntes ikke ditt var det nemlig Jeg har denne, Baggenbelte standard: I tillegg har jeg den lille, flate taska bakpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 19. April 2016 Rapporter Share Skrevet 19. April 2016 20 minutter siden, SandyEyeCandy skrev: Jeg har denne, Baggenbelte standard: I tillegg har jeg den lille, flate taska bakpå. Jeg har refleksbeltet, men finner ikke info om bredde på nettet. Innbiller meg at det er breiere enn 8 cm i allefall. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 19. April 2016 Rapporter Share Skrevet 19. April 2016 1 time siden, tmp skrev: Jeg har refleksbeltet, men finner ikke info om bredde på nettet. Innbiller meg at det er breiere enn 8 cm i allefall. Mitt refleksbelte er ca 8 cm, målte nå. Så de er nok like i str. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 19. April 2016 Rapporter Share Skrevet 19. April 2016 36 minutter siden, MonicaT skrev: Mitt refleksbelte er ca 8 cm, målte nå. Så de er nok like i str. Da husker jeg nok dårlig (men det vet jeg for så vidt ) Kanskje reimer rundt lårene for å holde det på plass er tingen.. Noen som har løst problemet med at den sklir opp, med reimer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 19. April 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. April 2016 5 minutter siden, tmp skrev: Da husker jeg nok dårlig (men det vet jeg for så vidt ) Kanskje reimer rundt lårene for å holde det på plass er tingen.. Noen som har løst problemet med at den sklir opp, med reimer? Jeg synes ikke problemet er at den sklir opp, men at det er stort, svett og klumpete. Ønsker meg noe tynt, gjerne kun et bånd, jeg tar rundt livet og med strikk. Virker som dette er umulig å oppdrive? MR blir både for langt og for tungt (selve båndet). Nå bruker jeg et veldig lett, flatt bånd med klips rundt livet jeg kan justere lengden på. Perfekt, men korsryggen min ønsker seg strikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 19. April 2016 Rapporter Share Skrevet 19. April 2016 Akkurat nå, mushi skrev: Jeg synes ikke problemet er at den sklir opp, men at det er stort, svett og klumpete. Ønsker meg noe tynt, gjerne kun et bånd, jeg tar rundt livet og med strikk. Virker som dette er umulig å oppdrive? MR blir både for langt og for tungt (selve båndet). Nå bruker jeg et veldig lett, flatt bånd med klips rundt livet jeg kan justere lengden på. Perfekt, men korsryggen min ønsker seg strikk. Så du på den jeg linka til hos hundepoter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 19. April 2016 Rapporter Share Skrevet 19. April 2016 Jeg har er strikkobbel som kan festes rundt livet, men det er direkte smertefullt når bc'n på 23 kg legger seg på. Ville helt klart gått for baggen. 36 minutter siden, MonicaT skrev: Mitt refleksbelte er ca 8 cm, målte nå. Så de er nok like i str. Da husker jeg nok dårlig (men det vet jeg for så vidt [emoji14] ) Kanskje reimer rundt lårene for å holde det på plass er tingen.. Noen som har løst problemet med at den sklir opp, med reimer? Jeg har reimer, og det fungerer fjell. Sklir ikke opp med dem på, og kjenner ikke noe til at jeg har dem på heller. [emoji4] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts