Katharina Skrevet 28. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2016 Jeg tenkte vi kan ha en liten lek her på sonen. Det går ut på at jeg begynner å skrive to ulike hunderaser og da skal neste person svare hvilken av rasene vedkommende liker best. Og etter at personen har svart så er det hennes tur til å skrive opp to ulike raser som noen andre kan svare på. Og sånn fortsetter det. Det gjør ingenting om det kommer opp den samme rasen flere ganger. Jeg begynner: Berner Sennen eller newfoundlander? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 28. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2016 Akkurat nå, Katharina skrev: Jeg begynner: Berner Sennen eller newfoundlander? Berner Sennen! Dalmatiner eller Vorsteh? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 28. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2016 Vorsteh. Vizsla eller Weimaraner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 28. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2016 kræsj så endrer til : Vizsla Welsh Terrier eller Ruhåret Fox Terrier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 28. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2016 Akkurat nå, MaritaS skrev: Vorsteh. Vizsla eller Weimaraner? Weimaraner Akkurat nå, Snøfrost skrev: Dalmatiner Welsh Terrier eller Ruhåret Fox Terrier Ruhåret Fox Terrier Min maskot drøm! Malinois eller Korthårs Hollender? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 28. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2016 Akkurat nå, Wachita skrev: Weimaraner Ruhåret Fox Terrier Min maskot drøm! Malinois eller Korthårs Hollender? OT, og jeg har lyst på Welsh eller strihåret dachs... Vanskelig valg mellom de to rasene. Tar Hollender siden jeg har kjent et fint eksemplar bitte litt (han bor i NL) Pomeranian eller Chihuahua Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 28. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2016 Akkurat nå, Wachita skrev: Weimaraner Ruhåret Fox Terrier Min maskot drøm! Malinois eller Korthårs Hollender? OT, og jeg har lyst på Welsh eller strihåret dachs... Vanskelig valg mellom de to rasene. Tar Hollender siden jeg har kjent et fint eksemplar bitte litt (han bor i NL) Pomeranian eller Chihuahua Pomeranian Norsk Buhund eller Black and tan coonhound? Sent fra min SM-G903F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 28. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2016 Akkurat nå, Lola Pagola skrev: Pomeranian Norsk Buhund eller Black and tan coonhound? Sent fra min SM-G903F via Tapatalk Buhund. Maremma eller pyreneerhund? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urvana Skrevet 28. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2016 Pyreneerhund ? Sent fra min SM-G800F via Tapatalk Cavalier eller cocker spaniel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildlife Skrevet 28. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2016 Cavalier Samojed el alaskan malamute? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 28. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2016 Malamute Dobermann eller riesen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 28. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2016 Akkurat nå, WelshenNemi skrev: Malamute Dobermann eller riesen? Riesen! Storpuddel eller labrador? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 28. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2016 Akkurat nå, Maria skrev: Riesen! Storpuddel eller labrador? Labrador(en lekker gul jaktlabbis ) Irsk ulvehund eller kerry blue terrier? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 28. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2016 (endret) Akkurat nå, Artemis skrev: Labrador(en lekker gul jaktlabbis ) Irsk ulvehund eller kerry blue terrier? Irsk ulvehund! Otterhound eller shiba? Endret 28. Mars 2016 av WelshenNemi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 28. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2016 Shiba Malteser eller Chihuahua? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ginaml Skrevet 28. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2016 Chihuahua Pointer eller engelsk springer spaniel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 28. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2016 Chihuahua Pointer eller engelsk springer spaniel? Pointer Kelpie eller aussie? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 28. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2016 Kelpie Kaukasisk ovtcharka eller engelsk Bulldog? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrasselTrollet Skrevet 28. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2016 Edit: För långsam... Edit 2: SaraSL hann svara innan jag fick ändrat Saluki eller Azawakh? På Ozzys svarar jag: Kaukasisk ovtcharka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraSL Skrevet 28. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2016 Saluki Collie eller Border Collie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helianthus Skrevet 28. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2016 collie Border collie eller australsk kelpie? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 28. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2016 Border Collie Golden Retriever eller Stor Puddel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 28. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2016 Akkurat nå, MissHeike skrev: Border Collie Golden Retriever eller Stor Puddel? Golden retriever Greyhound eller irsk ulvehund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 28. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2016 2 minutter siden, Belgerpia skrev: Golden retriever Greyhound eller irsk ulvehund Irsk ulvehund islandsk fårehund eller norsk elghund grå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 28. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2016 - Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts