Gå til innhold
Hundesonen.no

MegaMarie's EFIT 1. mars


MegaMarie
 Share

Recommended Posts

Første EFITEN min på lenge :D Klokkeslettene er ikke helt korrekte. 

07:00 - Frokost. Jeg ønsker alle på snapchat en god morgen :)
E18qh58.jpg 

08:00 - Bildet sier seg selv :P
ondnwte.jpg 

09:00 - Jeg tar en liten pause og sjekker sonen :ahappy:
xFEFEpb.jpg 

10:00 - Er jeg ute og tar litt frisk luft. I samme slengen ringer jeg sjefen min for å få høre hvorfor jeg ikke fikk permisjon fra jobb mens jeg skal på utveksling. Ingen bra samtale..
aBo9d56.jpg 

11:00 - Glemte jeg efit, for fokusert i skolearbeidet. 

12:00 - Dobbelt opp med bilder her siden jeg glemte klokken 11. Selfie!
mHsuwBm.jpg 

Også plager jeg kompisen min som også sitter på lesesalen :lol:
3CAns1m.jpg 

 

13:00 - På vei hjem fra skolen.

 
Jeg hadde egentlig en video jeg selv lagde, men den var visst feil filformat :( Dere får nyte denne istedenfor.

14:00 - Kommet hjem til disse to :wub: 
I6zLVKJ.jpg 

15:00 - Tacotirsdag :D

hoy3eSz.jpg 

Med kiwi til dessert
DEx4Dtp.jpg 

16:00 - Hviler vi litt på sofaen og surfer
t8CfPpc.jpg 
 

Og jeg sender teite snaps til folk :lol:
o8gUFJH.jpg 

 

17:00 - Ut på tur aldri sur. Endelig fått mot til å gå ut i stormen.
wkAQ8YY.jpg 

 

18:00 - Jeg er på dansetrening. Her prøver jeg å smygfotografere meg selv mens jeg tøyer, så jeg hadde et ganske teit utrykk. Dermed solbrillene :lol: 
U0Z504m.jpg 

19:00 - Fremdeles på dansing. Turte ikke å ta flere smugbilder, så her er en video av dansen vår som jeg filmet da jeg kom hjem.

20:00 - Litt mat i maven og en kopp te, tenk.
O7DRvRi.jpg 

21:00 - Slapper an på sofaen igjen.
bzaRg4e.jpg 

22:00 - Lufter hundene i hagen siste gang for kvelden.
RWEq9U0.jpg 

 

 

 

 

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, SandyEyeCandy skrev:

Jeg liker øra til Blondie mens du danser, de rykker liksom til idet du drar på litt! :lol: 

Haha, nå måtte jeg se videoen igjen og se på henne :lol: . Flink tilskuer da :aww: 

16 timer siden, HeleneFS skrev:

Jeg ler sånn av snappene dine!!! :lol: hahahaha!!! Også liker jeg at jeg er på topp på chatte-listen din på facebook :P *masmasmasheleåret*

Kjempetøff dans btw! 

Takk :D

9 timer siden, Stine skrev:

Kul dans! Og må få meg slik snappchat, ser jo unektelig morsomt ut :D

Ja, snapchat er moro :D Enda morsommere hvis du har en nyere telefon med de tingene som kommer på snap da :D Min telefon er fra steinalderen :lol: 

6 timer siden, ida skrev:

Nå har jeg vært på trikketur Bergen rundt og fått bekreftet at damer med barnevogn lever farlig :lol: 

Haha, nå måtte jeg sjekke. Jeg gadd ikke å se videoen selv nemlig :lol: Du har sett lenge altså!

4 timer siden, LØJ skrev:

Så flink du er til å komme deg på lesesalen og faktisk bli der..til forskjell fra visse andre :D

Jo, takk! Nå har jeg vært syk i 2-3 uker, så dette var første skoledagen på lenge! Følte meg som et lite barn som gledet meg til å dra på skolen. Deilig å være frisk og endelig har konsentrasjon igjen :D

4 timer siden, Teserere skrev:

Kul dans! Jeg lo også av Blondie under dansen da :teehe:

Haha, takk! :)

3 timer siden, Katharina skrev:

Herlige bilder. :) papillon og Kelpie er så fine hunder :wub::wub:

Takk :) Det er de virkelig :wub: Hvem hadde trodd at det skulle bli en så bra match? 

46 minutter siden, Raksha skrev:

:lol: For noen snapper :lol:  Men nydelige jenter da, og ser ut som en bra dag :D

 

Haha :D Jentene takker :ahappy: 

32 minutter siden, Mud skrev:

Blondie har så kule ører! :lol:

 

Haha, papilloner har generelt det! Så en artikkel etter Westminister som @HeleneFS linket til meg, hvor en papillon hadde fått en uformell pris for teiteste ører :lol: 

10 minutter siden, Christine skrev:

Skulle ønske jeg var like flink til å dra på skolen for å jobbe :P Og kjipt samtalen med arb.giver ikke gikk bra. Håper det ordner seg :) 

Jeg må nesten dra på skolen og jobbe :P Jeg jobber dårligere hjemme. På skolen går jeg inn i et modus. Der gjøres det skolearbeid. Hjemme frister det å gjøre alt annet! Tja, tror ikke det ordner seg på noen annen måte enn at jeg sier opp jobben. Men men. Fikk tilbud om å søke igjen når jeg kommer hjem fra utveksling da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...