Guest Christine Skrevet 27. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2016 Jeg vil se deres favorittbilder av hunden(e) deres Gjerne en begrunnelse på hvorfor akkurat det er favorittbildet også. Maks 2 bilder per hund? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 27. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2016 Akkurat nå, yurij skrev: Walter <3 Ulv i soloppgang Terkel fra konkurranse, fordi det er et bra bilde og av Yarina fordi hun er vakker som ett fabeldyr her syns jeg Hodebilder av alle tre 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 8. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2016 Dette er mitt yndlingsbilde av Damien 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 8. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2016 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 8. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2016 Har mange favoritter, men er veldig glad i dette: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siljus Skrevet 8. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2016 Dette må være favorittbildet av Yoshi Han ser så våken og kvikk ut, og ble veldig fornøyd med utsnitt og farger 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 8. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2016 Fint minne. Og muligens første og siste gang hun vassa frivillig... 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 9. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2016 Veldig vanskelig å velge ut de aller fineste, men jeg liker disse: 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 9. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2016 Meg og Ozzy. Når vi får pusset opp ferdig skal det opp på lerret. Og Damir. Fordi han er så fryktelig søt på det bildet 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bubble Skrevet 20. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2016 Her er noen av mine favoritter 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 20. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2016 Dina, forrige hunden min ) Vanskelig å velge bare 2 gitt.... 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildlife Skrevet 24. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2016 Mine favoritter. Klarte ikke holde meg til to. Beklager☺?? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linda=D Skrevet 6. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2016 Såååå vanskelig å velge for jeg tar så mange bilder, men disse er jeg veldig glad i <3 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 6. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2016 Veldig vanskelig å velge synes jeg. Dette må være ett av favorittbildene mine av Blitz Dette er nok ett av mine favorittbilder av Nemi og blandingen jeg hadde før: Ett til av Nemi: Dette er jeg også veldig glad i av Blitz: 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreschj Skrevet 6. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2016 Utrolig vanskelig å velge noen bilder, med tanke på at man alltid har veldig mange fine, men er noen av de? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rebecca Skrevet 10. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2016 Her er mine favorittbilder av min tidligere hund og min nåværende( den loddne lapphunden)? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts