Kristin_nord Skrevet 26. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2016 har omtrent 20 kg i en dunk i gangen , jeg hater dunken.. mest fordi bikkja ikke spiser tørrfor og har fått av den posen kanskje to ganger hvis han sliter med bæsjen .... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 26. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2016 Har den første som lillekrapyl linker til. Men så mye er den ikke verdt[emoji14]Tror ikke jeg betalte mer enn 200 kr, så det var ikke så ille. Har også disse: http://m.ikea.com/no/no/catalog/products/art/70255899/ Funker veldig fint for oss som gjerne bruker opp en 18 kg sekk på under en måned. Har hele sekken stående oppi begge to for å slippe vasking mellom hver gang. Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 27. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2016 Vi har de samme fordunkene enda Veldig fornøyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 27. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2016 På 26.2.2016 at 7:52 PM, maysofie skrev: Hvor har folk fått tak i tønnene sine, kjøpt eller fått? Jeg har to bøtter fra fra Kremmerhuset med ekstra gummifóring slik at de er tette, går akkurat 7,5kg i hver, tømmer helt og vasker mellom. Sjelden jeg har flere sekker enn én, men har det nå. Har en stående i kennelen også i skapet som er åpen. Vi har hatt mus i boden og liten plass der, dårlig isolert så minusgrader og badstue, så boden er ikke aktuell her i hus. Fôret står på kjøkkenet, per tiden slik: Jeg har den samme fortønnen, uten noe oppi den. Aner ikke hvor mye jeg har oppi, men sikkert samme du sier. Da er mesteparten Tidi sitt for, også har jeg Blondie sitt oppi en vanlig plastpose fra butikken. Resten av foret er i forsekkene i boden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 27. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2016 Har 2 sånne stående inne i gangen http://www.royalcanin.no/forboks-og-bonuskort-til-hund Resten av fóret oppbevares i boden, i en stor fórtønne i vinterhalvåret og i frysen sommerhalvåret, da boden ikke er tilstrekkelig isolert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 27. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2016 På 26. februar 2016 at 7:56 PM, Ozzy skrev: @maysofie har noen fra royal på jobben nå, bare stikke innom så kan du få en. Den jeg bruker, får plass til 15kg i den Åh, gjerne det! Keo må ha seg noe godis før helga, uansett. Kan vi svippe innom på mandag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 27. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2016 20 minutter siden, maysofie skrev: Åh, gjerne det! Keo må ha seg noe godis før helga, uansett. Kan vi svippe innom på mandag? Jeg jobber på Kilen på mandag, men bare å stikke innom på stokke og si at Margrethe sa du kunne få en ikkenoe stress det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2016 Står i sekker i boden. Dessverre. Er på utgikk etter en dunk/tønne. Vurderer de store, hvite dunkene fra ikea. Har små bokser som står på kjøkkenet.. hang on skal ta bilde. Har en boks for hund og en for katt. Veldig praktisk. Rommer 1,5...liter? kg? står 1,5 på dem ihvertfall. Til daglig står de slik. Det står vaskemaskin der, men en god åpning hvor vannskålen står, og hundens skål når han ikke spiser. Katten... han spiser oppå benken, for valpen spiser seg feit på kattmaten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts