Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva oppbevarer dere tørrfór i?


Perfect Image
 Share

Recommended Posts

Har den første som lillekrapyl linker til. Men så mye er den ikke verdt[emoji14]Tror ikke jeg betalte mer enn 200 kr, så det var ikke så ille. Har også disse: http://m.ikea.com/no/no/catalog/products/art/70255899/ :) Funker veldig fint for oss som gjerne bruker opp en 18 kg sekk på under en måned. Har hele sekken stående oppi begge to for å slippe vasking mellom hver gang.

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.2.2016 at 7:52 PM, maysofie skrev:

Hvor har folk fått tak i tønnene sine, kjøpt eller fått?

Jeg har to bøtter fra fra Kremmerhuset med ekstra gummifóring slik at de er tette, går akkurat 7,5kg i hver, tømmer helt og vasker mellom. Sjelden jeg har flere sekker enn én, men har det nå. Har en stående i kennelen også i skapet som er åpen. Vi har hatt mus i boden og liten plass der, dårlig isolert så minusgrader og badstue, så boden er ikke aktuell her i hus. Fôret står på kjøkkenet, per tiden slik: 

image.thumb.jpeg.7b563505ff187d874de8cff

Jeg har den samme fortønnen, uten noe oppi den. Aner ikke hvor mye jeg har oppi, men sikkert samme du sier. Da er mesteparten Tidi sitt for, også har jeg Blondie sitt oppi en vanlig plastpose fra butikken. Resten av foret er i forsekkene i boden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, maysofie skrev:

Åh, gjerne det! Keo må ha seg noe godis før helga, uansett. Kan vi svippe innom på mandag? :ahappy: 

Jeg jobber på Kilen på mandag, men bare å stikke innom på stokke og si at Margrethe sa du kunne få en :) ikkenoe stress det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står i sekker i boden. Dessverre. Er på utgikk etter en dunk/tønne. Vurderer de store, hvite dunkene fra ikea. 
Har små bokser som står på kjøkkenet.. hang on skal ta bilde.

Har en boks for hund og en for katt. Veldig praktisk. Rommer 1,5...liter? kg? står 1,5 på dem ihvertfall. 
56d374093b4af_2016-02-2823.19.14.jpg.e96
56d3740d1e386_2016-02-2823.19.30.jpg.a3d 
Til daglig står de slik. Det står vaskemaskin der, men en god åpning hvor vannskålen står, og hundens skål når han ikke spiser. 
Katten... han spiser oppå benken, for valpen spiser seg feit på kattmaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...