Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby- og barnetråden - 2016


soelvd
 Share

Recommended Posts

For en jobb dere gjør @Krilo! Håper dere får enkleste løsning på dette med hoftene.

 

I noen uker har vi bare kunnet legge C synge et par sanger så gå ut. Hva skjer med at det overhodet ikke funker idag!? Min gravide kropp trenger søvn og hvile... jaja tar det igjen til helga eller noe... Egentlig har jeg ikke så mye å klage over, men småbarnslivet er hektisk og nå sover/hviler jeg ca 2t mer om dagen og det merkes at de timene forsvinner.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

I natt kom han endelig  Ting går bare fint og det er helt nydelig dette. Intenst når det sto på, 3 timer tok det fra vannet gikk og jeg rakk ingen smertestillende akkurat  Fått litt røff behandling me

Takk alle sammen En mann sa til meg en gang at når jeg har smerter så er trikset "go to your happy place". Så, som ekte hundemenneske, har Monti sprunget en perfekt rute-øvelse til en strålende tier

Posted Images

Takk for klemmer og gode ord alle sammen :heart: 

vi trøster oss med at det kunne vært værre. Dette er jo ting han vil bli bra for og få reparert, men det vil jo ta litt tid og vil nok by på noen utfordringer, frustrasjon, frykt og en del tårer det første året. Det meste av operasjoner og styr vil han gå igjennom det første leveåret sitt. Også vil det jo være litt ettersleng av styr i forhold til spalten de neste årene, men blir nok tøffest det første året, særlig når det ble enda en ting oppå spalten.. men vi skal komme gjennom det også :) 

og lille H er alt en liten tøffing som er veldig sterk i den lille kroppen sin, våken i blikket og med god matlyst :) 

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutes ago, Krilo said:

Takk for klemmer og gode ord alle sammen :heart: 

vi trøster oss med at det kunne vært værre. Dette er jo ting han vil bli bra for og få reparert, men det vil jo ta litt tid og vil nok by på noen utfordringer, frustrasjon, frykt og en del tårer det første året. Det meste av operasjoner og styr vil han gå igjennom det første leveåret sitt. Også vil det jo være litt ettersleng av styr i forhold til spalten de neste årene, men blir nok tøffest det første året, særlig når det ble enda en ting oppå spalten.. men vi skal komme gjennom det også :) 

og lille H er alt en liten tøffing som er veldig sterk i den lille kroppen sin, våken i blikket og med god matlyst :) 

Jeg er sikker på at det går kjempebra. :) Nydelig gutt og sta mor :) Bra kombinasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk forresten enda et diagnosebarn i dag. Så nå vet vi hvorfor h*n sovner i alle slags situasjoner. Mistanken har vært der en stund, nå er det bekreftet av spesialist. Enda en grunn til å være glad for at vi er i 2016.

Men jeg føler meg litt mørbanket i hodet på tross av at vi egentlig har vært forberedt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Tricolor said:

Fikk forresten enda et diagnosebarn i dag. Så nå vet vi hvorfor h*n sovner i alle slags situasjoner. Mistanken har vært der en stund, nå er det bekreftet av spesialist. Enda en grunn til å være glad for at vi er i 2016.

Men jeg føler meg litt mørbanket i hodet på tross av at vi egentlig har vært forberedt.

:hug:

Narkolepsi? eller hypothyreose?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, enna skrev:

Alltid bra å ha fått et svar og en klar diagnose. Ikke minst mtp bilkjøring og den slags.

Vi har vel egentlig visst. Iallefall fra jeg sluttet å lukke øyne og ører for alle symptomene. Men så har jeg være redd for at de ikke skulle lande på en diagnose. For utfordringene er store, ikke minst i alt det sosiale som soves bort.

Utredning er ikke ferdig enda, venter på å få komme til et av universitetssykehusene for mer registrering. Så blir det forhåpentligvis bedring med riktig medisinering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klem til alle som trenger det.

Vet dere om det finnes noe man kan spaye/ta på ting som har glitter i seg? I fjor lagde de i kopper i bhg med masse glitter, men det ramler av. Hadde vært fint om man kunne tatt på noe som gjorde at det ikke drysser glitter overalt.
Og hva gjør dere med alle ting de kommer hjem med? Spesielt nå som det nærmer seg jul. Tegninger er greit, men tenkte mer på kunstverk som kopper, kongler med glitter etc

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, MonicaT skrev:

 

Og hva gjør dere med alle ting de kommer hjem med? Spesielt nå som det nærmer seg jul. Tegninger er greit, men tenkte mer på kunstverk som kopper, kongler med glitter etc

 

 

Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ta vare på ALT, men det er ikke mulig med alle de tegningene :lol: Tar vare på dem en stund... Men alle kunstverk vil jeg ha! Jule/påske-pynt står framme når det passer, også har jeg ordna en boks til hver av guttene, med navn på, hvor alle tingene kan lagres :) De har malt på kopper også, og de står i skapet med andre kopper :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, MonicaT skrev:


Og hva gjør dere med alle ting de kommer hjem med? Spesielt nå som det nærmer seg jul. Tegninger er greit, men tenkte mer på kunstverk som kopper, kongler med glitter etc

 

 

 

Her får de egentlig ikke med så mye hjem, de har vær sine store perm og boks i bhg for de samler opp ting i løpet av årene også får de det utlevert når de slutter i bhg :) får med noen ting av og til da, og det samles i en egen boks. Er første jula med bhg barn i år, så er spent på hva som evt blir med hjem fremover nå. Vet de skal holde på med julehemmeligheter nå i slutten av november :santa-smiley-ho-ho-ho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, MonicaT skrev:

Klem til alle som trenger det.

Vet dere om det finnes noe man kan spaye/ta på ting som har glitter i seg? I fjor lagde de i kopper i bhg med masse glitter, men det ramler av. Hadde vært fint om man kunne tatt på noe som gjorde at det ikke drysser glitter overalt.
Og hva gjør dere med alle ting de kommer hjem med? Spesielt nå som det nærmer seg jul. Tegninger er greit, men tenkte mer på kunstverk som kopper, kongler med glitter etc

 

 

Har du prøvd sterk hårspray? 

Ellers så får ikke vi med så mye hjem, så tegninger og slike ting henger jeg opp på ene veggen hennes på rommet, noe på kjøleskap og pynt setter vi frem :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Krutsi skrev:

Har du prøvd sterk hårspray? 

Ellers så får ikke vi med så mye hjem, så tegninger og slike ting henger jeg opp på ene veggen hennes på rommet, noe på kjøleskap og pynt setter vi frem :) 

Hårspray har jeg ikke tenkt på, det skal jeg prøve. Er jo koselig å ha det fremme.

Tegninger har vi samlet i en ringperm og plastlommer.

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er søtt med 2åringer på restaurant! Lille søte M skulle spise fisk hun, og den fisken! Og pekte i akvariumet :P og så ble det nesten krise fordi hun skulle jo ha melk til drikke, og det hadde de ikke :P 

etter litt luring fikk jeg lurt henne til å ta en kuli og lovde henne at hun skulle få annen fisk :lol: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, slitsomt med barn av og til. Sykdommer, diagnoser, søvnmangel. Heldigvis er de verdt det! Fikk forøvrig telefon fra en venninne i går, bestevenninnen hadde funnet barnet sitt på et knapt år død i sengen på morgenen. Så plutselig ble absolutt alt annet lite viktig. Klem de litt ekstra hver eneste dag! :no: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...