Aslan Skrevet 12. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2016 I dag har frøken A til @rosinbolle og minien min vært på date! Sammen med en hel haug andre babyer da på bæretreff Godt å sosialiseres litt! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 12. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2016 Jeg har akkurat sydd teppe. Bomull foran og fleece bak. Så da lurer jeg på hva jeg skal sy til henne nå Holder meg til enkle ting da, så et sengesett kanskje? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 13. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2016 Da var første dag i permisjonen i gang alt denne graviditeten har gått en smule fort egentlig 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 13. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2016 Alt for få bebibilder her inne Synes noen skal føle seg kallet! Vi skal til tannpleier i dag, kjenner jeg er spent. Vi har snakket masse om "tanndoktor" så hun gleder seg - men en ting er å glede seg hjemme, en annen ting er å faktisk åpne munnen når hun er der nede 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Marianne* Skrevet 13. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2016 3 minutter siden, Raksha skrev: Alt for få bebibilder her inne Synes noen skal føle seg kallet! Vi skal til tannpleier i dag, kjenner jeg er spent. Vi har snakket masse om "tanndoktor" så hun gleder seg - men en ting er å glede seg hjemme, en annen ting er å faktisk åpne munnen når hun er der nede Kan få et av H? Selv om han har blitt nesten 8 mnd (det betyr vel at det er nesten 8 mnd siden sist). (Fint om bildet ikke siteres) Vi er på vei på barselgruppe tur. Og snart er permisjonen slutt! Bare to uker igjen! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 13. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2016 Fiin stor liten gutt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Absolute Entertainer Skrevet 13. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2016 Så skjønn @*Marianne* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2016 I natt drømte jeg at belgerdamen hadde sendt en brio barnevogn hjem til meg wtf... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 13. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2016 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Marianne* Skrevet 13. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2016 1 time siden, Kangerlussuaq skrev: I natt drømte jeg at belgerdamen hadde sendt en brio barnevogn hjem til meg wtf... Det er sånn man drømmer når man begynner å bli klar for barn ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 13. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2016 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 13. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2016 Veldig fine barn Tannlege var interessant ville ikke! Men etter 25 min så fikk vi lirket og lurt så hun fikk sett. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 13. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2016 Beibi! Vi har gått langtur i skogen, ammet utendørs i null grader (brrrr) og Mons rullet fra rygg til mage i dag! Men ingen så det, pappaen var på soverommet og jeg lagde meg frokost Satser på gjentagelse seinere Han begynte å rulle fra mage til rygg for en måned siden. Ingen steder er trygge lengre M har blitt 4,5 måned nå forresten 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 13. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2016 Idag har twinsa vært med på terrengkarusellen for første gang! 3,9 km i Dyreparken Så var vi på helsestasjonen idag. 17 dager gamle, og har på en uke gått opp 300 og 370 gram. Har tydeligvis nok melk Så det er betryggende. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 13. Oktober 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2016 Henter Tuva i barnehagen kl to, var ute med jentene i solen til kl fem, herlig ettermiddag! Babybilde av Anne M, 4 mnd, på tur, litt rød på nesa 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 13. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2016 Babyen min sover og har gjort det siden halv sju. Måtte lure henne til å sove videre med en påtår på senga etter 40 min, men det er helt greit. Jeg krysser fingrene for at vi har begynt på en god trend. Bortsett fra i går, det var en kaotisk sovedag. Men ellers synes jeg at vi kan begynne å snakke om ti-duppen, ett-duppen og tre-duppen og ha et håp om at A går tidlig til sengs hvis vi klarer å unngå en ekstra dupp etter klokka fire... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 14. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2016 I dag skal de ta bilder i bhg, veldig spent på de, særlig siden hun ikke er flink til å sitte i ro, og gjerne bruker litt tid på å ikke bare skule når det er ukjente som prøver å få kontakt med ho, kan bli artige bilder og hun har på seg ny fin genser, bukse og musefletter.. veldig søt og typisk henne men når jeg leverte angret jeg litt siden nesten alle de andre små jentene var pyntet og gikk i kjole/skjørt.. jaja, hun går sjelden i skjørt/kjole så bildene blir mer riktig av ho sånn som hun er kledd i dag 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 14. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2016 Lillebror trenger nye sko. Er det innafor å kjøpe vintersko med fór eller bør jeg kjøpe vanlige goretex overgangssko? Jeg synes det er surt ute, men kanskje litt voldsomt med vintersko allerede,men det er jo ikke så lenge til det blir aktuelt. Kjipt å bruke 1000kr på overgangssko som blir brukt i noen uker. Men på en annen side så kan han jo plutselig vokse i bena og må ha nye sko innen da uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 14. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2016 Lillebror trenger nye sko. Er det innafor å kjøpe vintersko med fór eller bør jeg kjøpe vanlige goretex overgangssko? Jeg synes det er surt ute, men kanskje litt voldsomt med vintersko allerede,men det er jo ikke så lenge til det blir aktuelt. Kjipt å bruke 1000kr på overgangssko som blir brukt i noen uker. Men på en annen side så kan han jo plutselig vokse i bena og må ha nye sko innen da uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 14. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2016 Vi har begynt med vintersko alt vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 14. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2016 T går også i vintersko nå for tida. Surt og kaldt her synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Marianne* Skrevet 14. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2016 1 time siden, Fillerya skrev: Lillebror trenger nye sko. Er det innafor å kjøpe vintersko med fór eller bør jeg kjøpe vanlige goretex overgangssko? Jeg synes det er surt ute, men kanskje litt voldsomt med vintersko allerede,men det er jo ikke så lenge til det blir aktuelt. Kjipt å bruke 1000kr på overgangssko som blir brukt i noen uker. Men på en annen side så kan han jo plutselig vokse i bena og må ha nye sko innen da uansett. Har gått rett på vintersko vi. Har noen arvede overgangssko men hun liker de ikke, og jeg syns de er for kalde uten ullsokker og da kan hun likegodt gå med vintersko. Uten ullsokker foreløpig. Også har vi cherrox til de våte dagene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 14. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2016 Vi bruker dock boots nå vi, men skal kjøpe vintersko i helgen så kan hun bruke de i stede når det ikke er vått ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 14. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2016 Vi tenkte å kjøpe vintersko nå, nåværende sko er på vei til ikke å passe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 14. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2016 Startet med vintersko vi også. Men har med joggesko om det blir varmt utover dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts