Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby- og barnetråden - 2016


soelvd
 Share

Recommended Posts

Jo, ammeinnlegg bør du ha med! Det hadde de ikke på hotellet, av en eller annen grunn... Da er det vel lurt med en (gedigen) bh å ha dem i, for når melka kommer ser man ut som Pamela Anderson og det lekker konstant. Så ammeinnlegg er et must. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

I natt kom han endelig  Ting går bare fint og det er helt nydelig dette. Intenst når det sto på, 3 timer tok det fra vannet gikk og jeg rakk ingen smertestillende akkurat  Fått litt røff behandling me

Takk alle sammen En mann sa til meg en gang at når jeg har smerter så er trikset "go to your happy place". Så, som ekte hundemenneske, har Monti sprunget en perfekt rute-øvelse til en strålende tier

Posted Images

18 minutter siden, Lillekrapyl skrev:

Ikke alle som lekker da ;)

Jeg lakk ikke, men brukte ammeinnlegg likevel, følte det var mer hygienisk.

Jeg har heller ikke lekket mye, men som du sier, så føltes det mer hygienisk, for det blir alltids noen dråper og noen ganger kan man ikke sitte å "lufttørke" i evigheter før man tar på bhen?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, rosinbolle skrev:

Jo, ammeinnlegg bør du ha med! Det hadde de ikke på hotellet, av en eller annen grunn... Da er det vel lurt med en (gedigen) bh å ha dem i, for når melka kommer ser man ut som Pamela Anderson og det lekker konstant. Så ammeinnlegg er et must. 

Var å fikk tak i i går, greit å ha i tilfelle, litt kjipt å sitte der uten viss de ikke har :P Kjøpte et par ammebh'er i går, håper brystene ikke har tenkt å bli enda mye større for da passer de vell ikke likevel. Det var forsåvidt en litt absurd følelese, etter de vanlige bh'ene mine sluttet og passe så kjøpte jeg bare sportsbh'er til å bruke under graviditeten, litt absurd følelse og finne ut hvilken str jeg måtte ha nå :lol: Ikke helt det samme lengre nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Malamuten skrev:

Var å fikk tak i i går, greit å ha i tilfelle, litt kjipt å sitte der uten viss de ikke har :P Kjøpte et par ammebh'er i går, håper brystene ikke har tenkt å bli enda mye større for da passer de vell ikke likevel. Det var forsåvidt en litt absurd følelese, etter de vanlige bh'ene mine sluttet og passe så kjøpte jeg bare sportsbh'er til å bruke under graviditeten, litt absurd følelse og finne ut hvilken str jeg måtte ha nå :lol: Ikke helt det samme lengre nei. 

Det er greit å kjøpe noen som er litt fleksible. Jeg kjøpte noen på KappAhl som ble anbefalt her http://www.kappahl.com/nn-NO/kappahl/woman/alla-damplagg/786269/

Den er ganske myk (så du slipper at DET irriterer når du holder på å gå ut av ditt gode skinn pga svette, såre brystvorter og melk som renner), og de har innlegg som kan tas ut. Jeg har to til "hverdags" hvor innlegget er tatt ut (kan settes i igjen altså), og to til "fest" hvor innlegget er i (det er tross alt litt finere)... Jeg har gått opp og ned i str hele tiden siden fødsel, og det er bare når det virkelig har vært spreng (og betennelse) at puppene har vokst seg litt ut av dem?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, *Marianne* skrev:

Det er greit å kjøpe noen som er litt fleksible. Jeg kjøpte noen på KappAhl som ble anbefalt her http://www.kappahl.com/nn-NO/kappahl/woman/alla-damplagg/786269/

Den er ganske myk (så du slipper at DET irriterer når du holder på å gå ut av ditt gode skinn pga svette, såre brystvorter og melk som renner), og de har innlegg som kan tas ut. Jeg har to til "hverdags" hvor innlegget er tatt ut (kan settes i igjen altså), og to til "fest" hvor innlegget er i (det er tross alt litt finere)... Jeg har gått opp og ned i str hele tiden siden fødsel, og det er bare når det virkelig har vært spreng (og betennelse) at puppene har vokst seg litt ut av dem?

Skriver under på disse bh'ene. Det er de beste jeg har hatt. Skal aldri gå tilbake til bh med spiler igjen ;) 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, *Marianne* skrev:

Det er greit å kjøpe noen som er litt fleksible. Jeg kjøpte noen på KappAhl som ble anbefalt her http://www.kappahl.com/nn-NO/kappahl/woman/alla-damplagg/786269/

Den er ganske myk (så du slipper at DET irriterer når du holder på å gå ut av ditt gode skinn pga svette, såre brystvorter og melk som renner), og de har innlegg som kan tas ut. Jeg har to til "hverdags" hvor innlegget er tatt ut (kan settes i igjen altså), og to til "fest" hvor innlegget er i (det er tross alt litt finere)... Jeg har gått opp og ned i str hele tiden siden fødsel, og det er bare når det virkelig har vært spreng (og betennelse) at puppene har vokst seg litt ut av dem?

De så jo gode ut, og ganske fine også, de jeg kjøpte var litt mindre pene, men de så behagelige ut og jeg gadd ikke gå rundt over alt for å lete, det viktigste er jo bare å ha noen å ha med i starten så får jeg kjøpe flere senere. Ser det står str som S, M, L osv, velger man bare etter klesstr da eller? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunner dere som kan bruke sånne "standard" størrelser. Med opptil 75H/I så funker de ekstremt dårlig :( Men fant heldigvis noen brukbare alternativer, men skulle gjerne hatt noe sånn digge behagelige som både passet rundt og hadde plass til brystene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, SiriEveline skrev:

Misunner dere som kan bruke sånne "standard" størrelser. Med opptil 75H/I så funker de ekstremt dårlig :( Men fant heldigvis noen brukbare alternativer, men skulle gjerne hatt noe sånn digge behagelige som både passet rundt og hadde plass til brystene!

Jeg kjøpte i 75J på mammatrend.no når jeg ammet frøkna, helt basic uten spiler eller annet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Malamuten skrev:

De så jo gode ut, og ganske fine også, de jeg kjøpte var litt mindre pene, men de så behagelige ut og jeg gadd ikke gå rundt over alt for å lete, det viktigste er jo bare å ha noen å ha med i starten så får jeg kjøpe flere senere. Ser det står str som S, M, L osv, velger man bare etter klesstr da eller? :) 

Dette ble bare tull...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Absolute Entertainer skrev:

Åh lykke :D

Ett egg på 14 mm, ett på rundt 10 mm og slimhinnen var rundt 8 mm :) Fått videre medisinplan fra Porsgrunn og inseminasjon blir tirsdagen neste uke. ENDELIG fikk vi se modne egg på ultralyden ❤️

Endelig!!! Hurraaa!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Krilo skrev:

Jeg kjøpte i 75J på mammatrend.no når jeg ammet frøkna, helt basic uten spiler eller annet :) 

Der jeg endte opp med å shoppe også, men kjipt å måtte bruke ekstra penger på BH. Og ikke fant jeg de seemless typene i forskjellige størrelser (altså ikke S, M ,L osv) Men man overlever :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Malamuten skrev:

De så jo gode ut, og ganske fine også, de jeg kjøpte var litt mindre pene, men de så behagelige ut og jeg gadd ikke gå rundt over alt for å lete, det viktigste er jo bare å ha noen å ha med i starten så får jeg kjøpe flere senere. Ser det står str som S, M, L osv, velger man bare etter klesstr da eller? :) 

Ja, jeg gikk for M som er min vanlige klesstr. Den kan stilles ut en del rundt, og cupen kan jo være helt løs (og fleksibel i str) uten innlegg, eller litt mindre fleksibel med. Bruker vel 80D eller noe til vanlig tror jeg jeg har kommet til.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, SiriEveline skrev:

Misunner dere som kan bruke sånne "standard" størrelser. Med opptil 75H/I så funker de ekstremt dårlig :( Men fant heldigvis noen brukbare alternativer, men skulle gjerne hatt noe sånn digge behagelige som både passet rundt og hadde plass til brystene!

 

2 timer siden, Krilo skrev:

Jeg kjøpte i 75J på mammatrend.no når jeg ammet frøkna, helt basic uten spiler eller annet :) 

Dere kan jo dele litt da og gi litt pupper til meg :aww: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Krutsi skrev:

 

Dere kan jo dele litt da og gi litt pupper til meg :aww: 

Bare å komme å ta! :D der er mer enn store nok når jeg ikke er gravid eller ammer, nå er de latterlig store igjen og siden amminga sansynligvis ikke funker her denne gang er det litt ekstra unødvendig kjenner jeg, er som to badeballer jo :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den søte babyen min har lært seg ååååå...spytte :pinch: Så her spruter det spytt hver gang han girer seg opp. Noe som er ganske ofte når man er tolv uker og fascinert av det meste :lol: Bonus når spyttet inneholder gulp også :teehe: 

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Aslan skrev:

Den søte babyen min har lært seg ååååå...spytte :pinch: Så her spruter det spytt hver gang han girer seg opp. Noe som er ganske ofte når man er tolv uker og fascinert av det meste :lol: Bonus når spyttet inneholder gulp også :teehe: 

:lol: Foreldres gleder :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...