Gå til innhold
Hundesonen.no

Romjulsutstillingen i Letohallen 28-29. desember


Sprettballen
 Share

Recommended Posts

Vurderer å stille Pigg - må tenke på det en uke til... ikke kan han stå og ikke kan han løpe uten å hoppe som en idjit :P Ikke kan han vise tenner heller. Tror dere dommeren bryr seg om han blir overfalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Kip kommer.. :D

57 minutter siden, Turb skrev:

Vurderer å stille Pigg - må tenke på det en uke til... ikke kan han stå og ikke kan han løpe uten å hoppe som en idjit :P Ikke kan han vise tenner heller. Tror dere dommeren bryr seg om han blir overfalt?

Kip gav dommeren en suss i dag, og ble belønnet med godt temperament, BIR, CK og cert... :innocent::jump:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.12.2015, 19.18.20, Krutsi skrev:

Der kom PM. 14 valper og 40 voksne, hipp hipp hurra. Glam er valp nummer ti, så det er minst ti hanner. Det er typisk nok flest hanner når jeg har hannhund, og det stilte "bare" tisper da jeg stilte tispene på valpeshow i vinter :D Jaja, da får han i hvert fall lært seg å løpe med andre i ringen, jeg nekter å tro at alle skal inn i yngste klasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 valper og 6 voksne på borzoi. Har ikke fått orden på papirene til Danara enda, Juba har pause på ubestemt tid og Stina ble operert i dag, så vi har bare meldt på Dita, faktisk. Får håpe dommeren husker at han satt Dita som andre beste tispe på Kongsberg i fjor, trenger poeng til mestvinnerliste :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...