bardmand Skrevet 3. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Desember 2015 Takker alle! Er det noen som har forslag til sider eller grupper jeg kan dele på? Eller hvor dere kan dele for meg? ;-) Siter
bardmand Skrevet 4. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Desember 2015 210 nå, men nede på tredjeplass igjen. Håper på mange stemmer og delinger i løpet av helga! Sent fra min E5823 via Tapatalk Siter
laikamor Skrevet 4. Desember 2015 Rapporter Skrevet 4. Desember 2015 Delt på ulike facebooksider? Lundehundklubben om de har egen side, hundehjelpen; der er det mange hundefolk (bildet som har flest stemmer der ble delt der for en stund siden) og sikkert masse andre hundesider 1 Siter
bardmand Skrevet 4. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Desember 2015 Delt på ulike facebooksider? [emoji4] Lundehundklubben om de har egen side, hundehjelpen; der er det mange hundefolk (bildet som har flest stemmer der ble delt der for en stund siden) og sikkert masse andre hundesider [emoji14] Takk! Den mest aktive lundehundsiden har jeg delt og vært veldig aktiv på, mens posten min på hundehjelpen ble slettet :-( Sent fra min E5823 via Tapatalk Siter
Guest Jonna Skrevet 4. Desember 2015 Rapporter Skrevet 4. Desember 2015 Da har jeg stemt med alle tre e-post adressene jeg bruker (inkludert jobb ) og nå er det 243 og opp på 3.plass igjen. Siter
Snoffe Skrevet 4. Desember 2015 Rapporter Skrevet 4. Desember 2015 Nå stemte jeg også 245 plass 1 Siter
bardmand Skrevet 5. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Desember 2015 Takk, takk! Lina er tilbake på andreplass, men nå ser lederen ut til å dra fra :-( Ja, ja, jeg fortsetter å mase, det er det eneste som hjelper :-) Husk at en ev. premie går til en verdig sak, da! Siter
bardmand Skrevet 11. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Desember 2015 Takk til alle som har stemt! Nå trenger vi flere delinger for å gjøre vei i vellinga igjen, så jeg har opprettet et arrangement på Facebook for alle som vil bidra til å spre det glade budskap! Det finner du her: https://www.facebook.com/events/921451614617540/ Siter
bardmand Skrevet 14. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Desember 2015 Da har vi vel egentlig gitt litt opp :-( Men takk til alle som har stemt! Siter
Recommended Posts