Guest Belgerpia Skrevet 11. Februar 2016 Rapporter Skrevet 11. Februar 2016 På 4. februar 2016 at 10:41 PM, Djervekvinnen skrev: Tusen takk! @Lissle De må jo tro du har ett fullstendig sinnsykt forbruk av tørkepapir og doruller LOL Siter
maysofie Skrevet 11. Februar 2016 Rapporter Skrevet 11. Februar 2016 Veldig vanskelig å se koden! Så med forbehold om feil: E8MCKXM0C Siter
Djervekvinnen Skrevet 11. Februar 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Februar 2016 TUSEN TAKK!! @Siljus @ingerlise @Bananen Snilt! Ja @Belgerpia du må ikke snakke fnis Var nok feil @maysofie , men takk uansett! 1 Siter
Bananen Skrevet 11. Februar 2016 Rapporter Skrevet 11. Februar 2016 2 timer siden, maysofie skrev: Veldig vanskelig å se koden! Så med forbehold om feil: E8MCKXM0C Haha, jeg slet med det samme. Men ser du på andre siden av plastikken, ikke på "utsiden", men "innsiden" (jeg leser den etter at jeg har brukt alle rullene, 4 stk doruller går på dorullholderen). Fnis, dorullvaner ftw! 1 Siter
Djervekvinnen Skrevet 9. Mars 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Mars 2016 Tusen takk @Bananen ! Koselig at du tenker på meg når du står der med dorull pakken ^_^ hehe 1 Siter
Bananen Skrevet 9. Mars 2016 Rapporter Skrevet 9. Mars 2016 7 timer siden, Djervekvinnen skrev: Tusen takk @Bananen ! Koselig at du tenker på meg når du står der med dorull pakken ^_^ hehe Fnis! I did as told. Greit å følge opp. Siter
Djervekvinnen Skrevet 23. Mars 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Mars 2016 Tusen takk! @Bananen @HHH Det var snilt! Flott med flere koder Siter
Ozzy Skrevet 11. April 2016 Rapporter Skrevet 11. April 2016 Er lat så gidder ikke skrive det ned 1 Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.