Guest Belgerpia Skrevet 11. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2016 På 4. februar 2016 at 10:41 PM, Djervekvinnen skrev: Tusen takk! @Lissle De må jo tro du har ett fullstendig sinnsykt forbruk av tørkepapir og doruller LOL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 11. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2016 Veldig vanskelig å se koden! Så med forbehold om feil: E8MCKXM0C Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 11. Februar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2016 TUSEN TAKK!! @Siljus @ingerlise @Bananen Snilt! Ja @Belgerpia du må ikke snakke fnis Var nok feil @maysofie , men takk uansett! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 11. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2016 2 timer siden, maysofie skrev: Veldig vanskelig å se koden! Så med forbehold om feil: E8MCKXM0C Haha, jeg slet med det samme. Men ser du på andre siden av plastikken, ikke på "utsiden", men "innsiden" (jeg leser den etter at jeg har brukt alle rullene, 4 stk doruller går på dorullholderen). Fnis, dorullvaner ftw! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 25. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2016 E9G4GQXCR. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 9. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2016 EYFHRQXCR. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 9. Mars 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2016 Tusen takk @Bananen ! Koselig at du tenker på meg når du står der med dorull pakken ^_^ hehe 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 9. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2016 7 timer siden, Djervekvinnen skrev: Tusen takk @Bananen ! Koselig at du tenker på meg når du står der med dorull pakken ^_^ hehe Fnis! I did as told. Greit å følge opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 22. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2016 EYMCQQXCR. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHH Skrevet 23. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2016 ERKPNATH5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 23. Mars 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2016 Tusen takk! @Bananen @HHH Det var snilt! Flott med flere koder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 11. April 2016 Rapporter Share Skrevet 11. April 2016 Er lat så gidder ikke skrive det ned 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 11. April 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. April 2016 Tuuusen takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 11. April 2016 Rapporter Share Skrevet 11. April 2016 Glemte dette bort litt 77 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 19. April 2016 Rapporter Share Skrevet 19. April 2016 EPRXPN6WA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHH Skrevet 15. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2016 Om det fortsatt er aktuelt: E5EE9FQG7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts