Gå til innhold
Hundesonen.no

Hodelykt


Polfarer
 Share

Recommended Posts

Titter på hodelykt både til meg selv, og til pappa og bestefar i julegave. Kom over denne på ebay. 

Noen som har testet denne eller liknende? Var jo en svært hyggelig pris i forhold til mye annet jeg har sett på.

Om det ikke er topp kvalitet spiller egentlig ikke så stor rolle. Det er billigere å kjøpe en slik en annenhvert år i stede for en svindyr en som varer lengre. Men om de er så dårlige at de kutter ut etter kort tid er det liten vits :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det virker som det er tilbud på Ledlenser hele tiden. Kjøpte et sånt sett i fjor (hodelykt og liten lommelykt). Og er svært fornøyd, bruker faktsik lommelykta mest, men begge funker kjempefint.

Settet kosta vel over tusen kr ordinært, men var satt ned til 5-600kr.

Nå ønsker jeg meg (litt) en Ledlenser neo siden jeg syns den lykta jeg har fort blir litt stor og klumpete, og klein å gå med om man ikke er midt i den svarteste skauen. Noe mindre og "søtere" hadde vært kjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en samling av led lenser i diverse størrelser og utgaver. Godt fornøyd med de. 

Tidligere hadde vi en Silva orienteringslykt, den ga langt mer lys og bedre lys, men over kortere tid. Drepte den dessverre med overlading. Nytt batteri koster ganske mange led lensere :-(

Lupine lyktene skal være bra, med de er dyre. 

Husker ikke om det er her eller Canis det ligger en hodelykttråd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk denne til jul i fjor, synes den er kjempebra :)  

https://www.xxl.no/led-lenser-seo-7r-oppladbar-hodelykt-220-lumen/p/1095319_1_style

 

Red: ser at mange er missfornøy med den da, men jeg har ikke hatt noe problem med den og synes den er mye bedre enn de har hatt :) 

Endret av Ozzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...