Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet
På 3.11.2015, 15.47.11, SFX skrev:

11220472_10156095026550136_5175066178636

En rusletur på tomta vår. Noen fant et gjørmehøl :p

Hvorfor har ingen kommentert på SVEISEN til Glam ennå?! :lol::lol::lol:  

På 3.11.2015, 20.05.02, Pippin&Symra skrev:

Er det bare hos meg at den røde dotten som viser antall deltakere i chatten har lagt seg helt til høyre på skjerma?

ÅH, DET ER DET DEN ER! :lol: Jeg har hatt den dotten en stund nå, men jeg har ikke for mitt bare liv klart å skjønne hva den er for noe... :lol:  

I dag har jeg sittet i en time på kafé og lest bok, vært på Plantasjen i et kvarter, og sittet på en rolig pub med et vennpar i en time på kvelden.

Og that's it. 

Og nå er jeg utslitt. Det var sikkert lurt å takke ja til den sykemeldingen, ja.  

• Svar 3.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Svigerfar er våken!

Penny, aka bowlingkjeglen har bursadag i dag, 3 år. Dagen er feiret med mat og ro, siden hun trolig har livmorbetennelse.  Kjøpte take-away i dag, og hun var meget fornøyd når hun fikk sitte i bakset

JEG KOM INN PÅ PPU DELTID!  jEG ER SÅ GLAD AT JEG IKKE VET HVOR JEG SKAL GJØRE AV MEG ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Posted Images

Skrevet
12 minutter siden, Christine skrev:

Det var først i forrige uke det gikk opp for meg at det ikke var en skrivefeil i programnavnet :icon_redface:

Innimellom så er du litt blÅnn altså :lol::lol::lol: 

Skrevet

Jeg har pratet med mamma på tlf i to timer. Det var godt det! Jeg trenger mammaen min, uansett hvor gammel jeg blir. Hvem skal jeg ringe nå tro? Bror? :P 

Jeg og hundene fikk selskap på tur, så den ble ikke like kjip som jeg hadde sett for meg fordi vi måtte gå båndtur i "sentrum". Merker at denne mørketida har tatt hardt grep om meg allerede og gjør meg litt trist fordi jeg ikke får gått så mye i marka/fjellet nå. Jeg er så avhengig av det! Gleder meg faktisk til snøen kommer!

Guest Christine
Skrevet
1 minutt siden, Line skrev:

Innimellom så er du litt blÅnn altså :lol::lol::lol: 

Jeg får ofte slike aha-opplevelser over ting som jeg strengt talt burde skjønt for årevis siden :lol: Som typen sier: "Det er OK at du er litt treg i oppfattelsen, men enkelte ganger bør du holde kjeft å la det passere i stillhet." :icon_redface: Det var først for noen måneder siden det gikk opp for meg hvorfor det heter "fastfood" :lol: Burde sikkert latt det passere i stillhet, men jeg blir jo så glad når jeg finner ut slike ting! 

(Jeg skylder faktisk på at jeg er en overtenker. I mitt hode er ikke ting enkelt, så at fastfood kalles det fordi det er kjapp mat har liksom vært for "lett" til at jeg forstår det :aww:)

Skrevet

Jeg  har brukt over 8t, muligens nærmere 12t på kjemi i dag...

Takk for latteren @Krutsi den trengte jeg!
Nå drar jeg det litt i tvil hvor sann den er, men den var i aller høyeste grad underholdende!

Nå skal jeg straks ha litt frisk luft = gå tur med to av hundene. Så skal senga vurderes eller om det blir litt mer kjemi først.  Eksamen på fredag, før jeg kaster meg over nytt kjemifag på mandag...

• Like 1
Skrevet
37 minutter siden, Christine skrev:

Jeg får ofte slike aha-opplevelser over ting som jeg strengt talt burde skjønt for årevis siden :lol: Som typen sier: "Det er OK at du er litt treg i oppfattelsen, men enkelte ganger bør du holde kjeft å la det passere i stillhet." :icon_redface: Det var først for noen måneder siden det gikk opp for meg hvorfor det heter "fastfood" :lol: Burde sikkert latt det passere i stillhet, men jeg blir jo så glad når jeg finner ut slike ting! 

(Jeg skylder faktisk på at jeg er en overtenker. I mitt hode er ikke ting enkelt, så at fastfood kalles det fordi det er kjapp mat har liksom vært for "lett" til at jeg forstår det :aww:)

:lol: ! !  Jeg får også noen slike innimellom, men jeg blir dritflau og holder pent kjeft *fnis* 

Skrevet
22 minutter siden, Raksha skrev:

:lol: ! !  Jeg får også noen slike innimellom, men jeg blir dritflau og holder pent kjeft *fnis* 

Det gjør ikke jeg :lol: 

Skrevet
1 time siden, Christine skrev:

Man må bare le av det. Det er fortsatt snakkis på jobben den dagen jeg oppdaget hvorfor vi måtte fylle oppi vann av akvarier i ny og ne. Hadde alltid grublet på hvorfor det var så stor forskjell fra akvarium til akvarium på hvor mye som fordampet. En dag gikk det opp et lys for meg: Når vi fanger fisk, tar vi vann fra akvariene fiskene bor i som blir med kunden hjem.  Tok tre år før det gikk opp for meg, og da hadde jeg tatt ut vann fra akvariene hver eneste dag når jeg solgte fisk.. 

• Like 11
Skrevet
6 minutter siden, Raksha skrev:

Hvorfor ble jeg ikke overrasket? :lol: 

Nei, si det.. Jeg har jo alle filtere på plass bestandig, så kan jo ikke være det :lol: 

Skrevet
2 minutter siden, Krutsi skrev:

Nei, si det.. Jeg har jo alle filtere på plass bestandig, så kan jo ikke være det :lol: 

:lol: Yep. Alltid. :lol: 

Skrevet
2 minutter siden, Line skrev:

På plass - i skapet da eller? :D 

Sånn langt langt inne et sted, sitter det en gnom og rister på hodet når jeg åpnet kjeften min på refleks (igjen) :lol:

red: men jeg har blitt flinkere på å ikke dele mine meninger da.. Og unngå de hvis folk spør :lol: 

Skrevet
2 timer siden, Raksha skrev:

Hatt snekkere på befaring i kjellern i kveld, håper de kommer med fornuftig forslag og svigermor godtar, så de kan begynne bygging i løpet av vintern. Da får svigersøster eget gjesterom der nede og jeg kan pusse opp det oppe og ha besøk, endelig! Noen som vil komme på besøk ? :lol: 

Jaaaaa:D:D   (lov å drømme i allefall:aww::lol:)

• Like 1
Skrevet
16 minutter siden, Ganzie skrev:

Jaaaaa:D:D   (lov å drømme i allefall:aww::lol:)

Er vel ingen grunn til at det skal måtte bli med drømmen vel? :D *lokke med kaniner og skinn* :lol: (men det er ikke ferdig før til våren da *sukk* Om ting blir godkjent og holder tidsplanen... Sommern kanskje.

• Like 1
Skrevet

Gubben har klipt med maskin og Chris Christensen saks :lol: Flink mann :ahappy:

563a8d643881b_Bildetatt04.11.15kl.22.57.

Antageligvis operasjon imorgen... om ting går som planlagt, men gjør de det? :P 

• Like 1
Skrevet
1 minutt siden, Tommy skrev:

Etter hva jeg kan tolke ut fra den, så skjedde det mye rart på 80-tallet?

Og 70 tallet, tydeligvis. Noen fikk nok i seg ting de ikke tålte...

• Like 1
Skrevet

Har tatt meg pitteliten ferie nå, og hvorfor er jeg da lys våken 0630? Tidligere enn jeg vanligvis står opp? :gaah: greit at jeg sovna kl 21 ellernoe i går, men i alle dager da :P Skal det ha noe å si og :teehe:

Jeg trenger litt ferie :teehe: Nei, får bla frem Harry Potter og spoone litt med Thorvald som ikke har problemer med å sovne :) 

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...