Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

Guest Klematis

I dag blir det en lang dag. Oslo etter jobb i dag. Blir der til i morgen.

Spent på å høre hva kiropraktoren synes om Timmy nå, jeg synes han er sprek! Der får han jo pølse dytta inn i gapet hele tiden, så han synes hun er en super dame.:P

9-åringen inne i Oslo gleder seg vilt til å kose med, og gå tur med Bizi. Han falt pladask for henne, og hun er jo meget glad i oppmerksomhet, og synes det er helt topp.:ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Penny, aka bowlingkjeglen har bursadag i dag, 3 år. Dagen er feiret med mat og ro, siden hun trolig har livmorbetennelse.  Kjøpte take-away i dag, og hun var meget fornøyd når hun fikk sitte i bakset

Svigerfar er våken!

JEG KOM INN PÅ PPU DELTID!  jEG ER SÅ GLAD AT JEG IKKE VET HVOR JEG SKAL GJØRE AV MEG ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Posted Images

10 timer siden, Christine skrev:

Jeg får ofte slike aha-opplevelser over ting som jeg strengt talt burde skjønt for årevis siden :lol: Som typen sier: "Det er OK at du er litt treg i oppfattelsen, men enkelte ganger bør du holde kjeft å la det passere i stillhet." :icon_redface: Det var først for noen måneder siden det gikk opp for meg hvorfor det heter "fastfood" :lol: Burde sikkert latt det passere i stillhet, men jeg blir jo så glad når jeg finner ut slike ting! 

(Jeg skylder faktisk på at jeg er en overtenker. I mitt hode er ikke ting enkelt, så at fastfood kalles det fordi det er kjapp mat har liksom vært for "lett" til at jeg forstår det :aww:)

Faren min fortalte en vits en gang som alle lo veldig av. Da begynte jeg også å fortelle den vitsen, selv om jeg ikke syntes det var så veldig morsom. Langt om lenge forsto jeg den selv også. 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Pippin&Symra skrev:

Faren min fortalte en vits en gang som alle lo veldig av. da begynte jeg også å fortelle den vitsen, selv om jeg ikke syntes det var så veldig morsom. Langt om lenge forsto jeg den selv også. 

Tror nesten du må fortelle vitsen nå, er du snill. Jeg blir så sjukt nysgjerrig på hva det kan være.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tekopp skrev:

Tror nesten du må fortelle vitsen nå, er du snill. Jeg blir så sjukt nysgjerrig på hva det kan være.

Jeg tror den har gått ut på dato nå, men ok: En mann skulle hoppe ut fra fly i fallskjerm. Instruktøren forklarte at han måtte telle til ti og så dra i snora til fallskjermen. Litt senere ble fallskjermhopperen funnet i et buskas med fallskjerm som ikke var utløst, der han lå og sa: Å...å...å...å...åt...åt...åtte!

Det jeg ikke hadde forstått var altså at mannen stammet.

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo.

Fikk til slutt kommet inn på sonen igjen.

I dag skal jeg på tur, og det pøsregner, ikke sant det er koselig å gå tur i høstregn????? 

Gleder meg så til hyttetur, og bare få være litt i fred noen dager. Er så lei sure, frekke folk. 

Jeg  skal bare hviske veldig lavt at jeg sjekker valpekull for harde livet:innocent:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HERREGUD SE PÅ DE ØRENE PÅ DE KYRNE!!!!! SE PÅ DE!!!!!!! :wub::wub::wub:

 

 

Kjære, snille Hundesonens befolkning..

Hvorfor, jeg mener HVORFOR, utsetter jeg alltid alt til siste sekund? 

På forhånd takk for svar, hilsen har en svær obligatorisk innlevering i kjemi i morgen, og jeg har ikke begynt. 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SoppenCamilla skrev:

HERREGUD SE PÅ DE ØRENE PÅ DE KYRNE!!!!! SE PÅ DE!!!!!!! :wub::wub::wub:

 

 

Kjære, snille Hundesonens befolkning..

Hvorfor, jeg mener HVORFOR, utsetter jeg alltid alt til siste sekund? 

På forhånd takk for svar, hilsen har en svær obligatorisk innlevering i kjemi i morgen, og jeg har ikke begynt. 

Ja, hvorfor? 

Hilsen har to prøver i morgen, og jeg har ingen oversikt. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Monab88 skrev:

:ahappy:Snapchat-2481522154663665054.thumb.jpg.b

Forige innlegg henger igjen som vanlig:thumbsdown:

-----------------------

Jeg har ansvaret for 3 kyr også, og se så skjønne:wub:

Snapchat-4479103152927033079.thumb.jpg.0

20151105_093350.thumb.jpg.6af9d499a8c196

Herregud så søte! :wub:

(Og jeg synes egentlig kyr er kjempeskumle!)

 

.....skal vi gå en rusletur i finværet. Kroppen begynner så smått å virke igjen, heldigvis. Lykke skal få kløve i dag, hun har tydeligvis ladet lenge nok og er særdeles festlig på morgenkvisten... :shifty: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine kyr Mona :) (mentions ville ikke være med å leke). Virker som en gøy jobb å holde på med fjøsog fine dyr :wub:

I dag trodde jeg det var onsdag forresten. Når radioen sa torsdag skvatt jeg skikkelig, og skjønner ikke helt hvilken dag det er jeg har mista. Mandag kanskje? Dette må være første gangen jeg tror det er en dag tidligere i uka, vanligvis er det en (mye) senere. Weird.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Monab88 skrev:

:ahappy:Snapchat-2481522154663665054.thumb.jpg.b

Forige innlegg henger igjen som vanlig:thumbsdown:

-----------------------

Jeg har ansvaret for 3 kyr også, og se så skjønne:wub:

Snapchat-4479103152927033079.thumb.jpg.0

20151105_093350.thumb.jpg.6af9d499a8c196

:wub:

 

4 minutter siden, MarieR skrev:

Tok helgevasken i dag, så kan jeg ta helt fri i morgen :D Nå skal jeg snart i et møte, og så blir det tur med ziva i skogen før kveldsvakt på jobb. :)

Ferdig med helgevasken før 11 :o  Men jeg skal snart hive meg rundt og ta den jeg og. Må dra over litt på søndag, skal feire farsdag her med besøk av svigers. Og det holder seg ikke strøkent her til søndag :lol: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Justisia skrev:

Lurer på om jeg skal lage designer-hund jeg og, ser at nyeste nå er Gårdschnausere til 12000,-

Hvorfor kastrerte jeg Kuro igjen? Han kunne jo dratt inn noe eksklusivt og japansk over det hele. :ermm:  Angrer, jeg!

 

Jeg var så stolt, jeg! Kuro og jeg har vært ute i parken i en time! Og så har jeg vært kriminell og brutt båndtvangen nesten hele veien :shifty: (men jeg har plutselig fått en veloppdragen hund, jeg, så han adlyder meg jo faktisk når jeg roper  :lol: )

Så skulle jeg sjekke hvor langt vi hadde gått. Tre kilometer. Jaja. :lol: Bikkja har fått brukt seg litt, i hvert fall!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Raksha skrev:

:wub:

 

Ferdig med helgevasken før 11 :o  Men jeg skal snart hive meg rundt og ta den jeg og. Må dra over litt på søndag, skal feire farsdag her med besøk av svigers. Og det holder seg ikke strøkent her til søndag :lol: 

 

Fordelen med å bo i liiiten leilighet - det går fort å vaske :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

YEY november, snart jul og ikke minst juleferie...fra studier, ikke jobb. Har ila denne uka blitt hengende etter på alle felt og trenger snart litt ferie:hmm: Er ved godt mot så overlever nok denne gangen også:ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt i form...

Sovnet ikke før 6 i morges. Drømte mye rart gjorde jeg også når jeg først sovnet. 

Håper ikke søvnløse netter blir en standar. Orker ikke en repitisjon av alle de andre årene jeg ikke har fått sove. 

Casper er snill da, han "sover" inntil meg selvom han mener vi burde stått opp for en stund siden :ahappy:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Wednesday skrev:

Overhørte noen på skolen som snakka om hvor trangt økonomisk det er å være student. Han ene måtte bruke vinterjakka fra I FJOR altså! Omg, liksom.

:ermm: 

Ææææææææsj :o For noe svineri!

Jeg har spandert på meg ny, men jeg jobber og har tenkt å bli for tjukk for jakkene mine i vinter :lol: 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Justisia skrev:

Lurer på om jeg skal lage designer-hund jeg og, ser at nyeste nå er Gårdschnausere til 12000,-

Yeah. Den tanken har streifa meg også. Damn jeg kunne vært "rik" by now.... 

22 minutter siden, Wednesday skrev:

Overhørte noen på skolen som snakka om hvor trangt økonomisk det er å være student. Han ene måtte bruke vinterjakka fra I FJOR altså! Omg, liksom.

:ermm: 

Ja, stakkar folk :P 

 

Har jeg tatt høst bilder av Betty, bare fordi hun er søt :wub:  - Så er det litt rart å kjenne på at hun faktisk straks er veteran :o Hvor i alle dager ble de 8 årene av?! 

 

IMG_9578Ramona Tatijana Lorieri-Skog.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Aslan skrev:

Ææææææææsj :o For noe svineri!

Jeg har spandert på meg ny, men jeg jobber og har tenkt å bli for tjukk for jakkene mine i vinter :lol: 

Når du har planer om å bli tjukk i vinter får det heller være lov! :D (Gratulerer, forresten :wub:

Husker ikke når jeg kjøpte min jeg, men det er minst fem år siden! Æsj ja!

 

Vi har ikke råd til å ta inn flere flyktninger liksom, men vi kjøper nytt vintertøy hvert år. Vi hadde ikke dødd av å senke standarden bittelitt i Norge...

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sitter på nett og kikker på hundeutstyr*   Også må jeg kjøpe børster og kam! Det har aldri gjort før, da jeg bare har hatt korthårs raser .    Hva slags halsbånd/sele er best til pelshund mon tro og og og...   Det føles så lenge siden vi skulle få valp i hus, at det føles nesten ut som første gang! :ahappy::icon_redface: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...