Snoffe Skrevet 29. Desember 2015 Rapporter Skrevet 29. Desember 2015 8 timer siden, tutle skrev: Stått på ski! Dritkult Fikk Fiken lov å trekke? Siter
tutle Skrevet 29. Desember 2015 Rapporter Skrevet 29. Desember 2015 3 timer siden, Snoffe skrev: Fikk Fiken lov å trekke? Ohyes, hun løper katta av seg Elsker det! Så neste blir en ordentlig trekksele 2 Siter
lykkelig Skrevet 29. Desember 2015 Rapporter Skrevet 29. Desember 2015 Trente lydighet og lekte en god del med min yngste da vi stod opp. Deretter stakk jeg til skogs med eldstemann noen timer for å lete etter en liten svart hund som er forsvunnet her ute i marka. Deretter når jeg kom hjem tok jeg med meg yngstemann og gikk en liten halvtime. Slik at hun også fikk luftet seg. I kveld har samboer tatt med seg hundene ut på en liten skogs tur Siter
Malamuten Skrevet 29. Desember 2015 Rapporter Skrevet 29. Desember 2015 Times tur i formiddag, liten lufting i ettermiddag og en 30-45 min lufting nå før vi legger oss. Siter
rosinbolle Skrevet 30. Desember 2015 Rapporter Skrevet 30. Desember 2015 I går fikk han 15 min på morgenen, 20 min lydighet og snøbasing på formiddagen og 1,5 time med mye frislipp på kvelden. I dag har jeg luftet ham på morgenen og kjørt ham til min søster Der blir det fort 1-2 timer ute på tur på dagtid, og når han kommer hjem får han ut og tisse når det trengs. Skal ha venner på besøk, så da vanker det nok mye kos. Siter
Malamuten Skrevet 30. Desember 2015 Rapporter Skrevet 30. Desember 2015 Vims fikk seg lufting og en halvtime-40 min økt med lydighet og søk, Varga og Tai har fått et par timer i skogen med Felix og Blaze og Tonje, så blir det vell en times tur på Vims om en stund og sikkert en liten kveldslufting på alle 3.. Siter
Anemone Skrevet 30. Desember 2015 Rapporter Skrevet 30. Desember 2015 Skitur (eller rypejakt, som hunden kaller det...) + besøk hos foreldrene mine. Det blir nok også en luftetur i kveld, men den gjør jeg så kort som mulig pga raketter. Siter
WelshenNemi Skrevet 30. Desember 2015 Rapporter Skrevet 30. Desember 2015 Gått en times båndtur. Blir nok litt kortere i morgen siden vi skal ha besøl, og jeg må gå når det er lyst pga fyrverkeriet Siter
mokken Skrevet 31. Desember 2015 Rapporter Skrevet 31. Desember 2015 Ca halvannen time i skauen, de fikk løpt litt løs også så da har ihvertfall Lykke tatt seg greit ut Siter
Eplefe Skrevet 31. Desember 2015 Rapporter Skrevet 31. Desember 2015 Tre timer tur med en annen hund der de måtte gå fint ved siden av hverandre, så fikk de gå løs i en hundepark og løpe seg slitne og gjørmete før vi gikk hjem igjen. Siter
Anette Skrevet 1. Januar 2016 Rapporter Skrevet 1. Januar 2016 8 timer på nyttårsaften arrangement for hunder hundene er mentalt utslitte og happy. Sent fra min SM-G850F via Tapatalk Siter
WelshenNemi Skrevet 1. Januar 2016 Rapporter Skrevet 1. Januar 2016 En liten times tur (da begynte hun å fryse), og besøk av min bror og hans samboer. Han lekte mye med henne. Og fått en Bento ball som hun holdt på med i sikkert 3-4 t Siter
Tonje Skrevet 1. Januar 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Januar 2016 1,5 time på tur etter frokost, der vi lekte og herja litt. I kveld fikk de en halvtime i bånd. Siter
Malamuten Skrevet 2. Januar 2016 Rapporter Skrevet 2. Januar 2016 Halvannen time med sele og magebelte også tenkte jeg og prøve på en liten sykkeltur i kveld så de får løpt av seg littskikkelig. Siter
M&M Skrevet 2. Januar 2016 Rapporter Skrevet 2. Januar 2016 Tur på 1,5 time i formiddag sammen med hundekompis, lek i ca 1 time sammen med annen hundekompis, ca 30 min tissetur før leggetid. Siter
Monikawt Skrevet 2. Januar 2016 Rapporter Skrevet 2. Januar 2016 15 min lufting på morran. En time løping og herjing i snøen i inngjerdet skogsområde. Aron fikk seg også en liten tur nettopp sammen med samboer. Ellers et par luftinger utenom Siter
Tonje Skrevet 2. Januar 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Januar 2016 Ingenting stakkars. De har ligget mange timer i bil ettersom vi kjørte fra Trondheim til Førde i dag. De ble lufta før vi dro og flere ganger underveis, og da vi kom hjem var Blaze fremdeles dårlig i magen (var oppe to ganger i natt også) så han fikk en rumpevask etter lufting, thats it Siter
mokken Skrevet 4. Januar 2016 Rapporter Skrevet 4. Januar 2016 2 timers tur, også en liten agilitytrening på begge tO Siter
MegaMarie Skrevet 4. Januar 2016 Rapporter Skrevet 4. Januar 2016 Så langt i dag har vi vært på oppdagelsestur på et nytt tursted i ca 1,5 time. I deilig kaldt vær, men med solskinn i vakre Bergen Akkurat en slik tur jeg liker! Så får vi se hva mer dagen bringer. Siter
Cavalierflat Skrevet 4. Januar 2016 Rapporter Skrevet 4. Januar 2016 I går trente vi LP og rally noen timer, så vi gikk bare en runde i skogen på ca 1,5 time . dag. Hun løp løs nesten hele vegen. Mulig det blir utetrening i kveld, men det er så kaldt! Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Siter
Tonje Skrevet 4. Januar 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Januar 2016 I dag har samboern vært hjemme med de mens jeg var på jobb og han hadde tatt de med seg på en liten luftetur nede ved elva på en halvtime. Blaze fikk løpe etter ball og herja litt mens Felix sulla rundt for seg selv som han pleier Da jeg kom fra jobb fikk de en times tur, 40 min av den løse i skogen. Siter
Malamuten Skrevet 4. Januar 2016 Rapporter Skrevet 4. Januar 2016 Halvannen time i magebelte å trekk på ettermiddagen også lydighetstrening, på alle 3. Siter
Sofie & Aska Skrevet 5. Januar 2016 Rapporter Skrevet 5. Januar 2016 Kjedelig dag for Aska idag. Var på an igjen med skole idag kl 08.15, noe som innebar at jeg måtte snu døgnet og bare sove noen få timer. Så det var en kort tisse-bæsjetur på 10 min før jeg dro hjemmefra. Så hadde jeg opphold på skolen fra 11.30-14, så da dro jeg hjem og gikk tur i lysløypa/marka. Deilig å komme seg ut mens det er lyst! Vi gikk vel i en 60-70 min eller noe sånt. Så en elg! Den sto maks 10 m fra oss og gumlet kvister, virket ikke redd. Aska brydde seg ikke om den, titta bare på den og ville gå videre, noe jeg ble veldig positivt overrasket over! Så hadde jeg skole i et par timer igjen for så å dra rett på jobbintervju. Så kom jeg hjem, kort tissetur - mat - middag. Så får jeg se hvor lang kveldsturen vår blir.... Kjenner jeg skal legge meg tidlig idag. Siter
Recommended Posts