Gå til innhold
Hundesonen.no

Staffordshire bull terrier tispe omplasseres


Stine
 Share

Recommended Posts

Hvis vi finner det perfekte hjem, ellers blir hun her!

Vigdis blir 3 år 27 Desember, hun er øyelyst fri som valp, gen clear for HC/L2HGA, AD A, HD D med små forkalkninger på begge sider (ikke merket noe til det, bortsett fra en gang vi trodde hun hadde vondt men hun var ikke støl eller noe) hun har haleknekk så hun blir aldri noen utstillingstjerne (hun har flere exelent) men ryggen er røntget ua, hun kan få problemer med pusten når det er varmt og hun kaver seg opp, men etter at vi fikk piller for det har det ikke vært noe problem. Hun er kastrert.

Hun er veldig aktiv og er med på skiturer på 2-3 mil uten problemer, veldig flink på innkalling, og tar ting fort, men hun trenger noen som kan lede stresset hennes i en positiv retning. Jeg tror at hun hadde hatt godt av å vært alene hund, eller bodd sammen med en hund som har lavere intensitet enn henne. Når hun er aleine eller bare sammen med Trym så er hun en helt annen hund enn når hun og Tuva er sammen, de trekker hverandre så utrolig opp.

Hun klarer fint å være hjemme aleine og har aldri ødelagt noe, hun har vært stuerein fra hun var 7-8 uker gammel, aldri hatt noen uhell inne. Man kan ikke være allergisk mot lyd for å ha henne, hun "jodler" mye og bjeffer når det kommer folk.

Jeg kommer sikkert til å angre når jeg legger ut det her, men jeg tror virkelig hun kan få det bedre et annet sted, selv om jeg synes det er flau/leit å innse nederlaget... Det er jo sikkert dødfødt å prøve å finne et annet hjem til henne og, hun er jo en hund som trenger en spesielt interresert eier. Men det skader ikke å prøve, og finner man ikke det perfekte hjemmet så blir hun her :)

Hvis dere vet om noen interreserte så kan jeg enten bli kontaktet her eller på mail: stine-kollstuen@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! Du er ærlig og åpen, og det står respekt både av det og av valget du tar om å prøve å finne et nytt hjem til henne. :) Krysser fingrene for at dere finner en god løsning, uansett hvordan den løsningen skulle utarte seg. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for fine svar dere :heart: Men etter å ha brukt helgen til å tenke og kjent på angsten når jeg fikk henvendelser på henne så har vi bestemt oss for å trene oss selv og henne til å bli bedre versjoner av oss selv :) Så vigdis blir :heart:

  • Like 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...