Niv-poodles Skrevet 22. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2015 Det er høyst på tide å lage en tråd til min herlige puddegjeng bestående av Tiena, Izi og Zilya Hestebakkens Red Tara "Tiena" kommer fra Danmark og er en herlig rød toypuddel frøken på 2 år. Meget sprudlende og sosial. Veldig leken og lett å belønne, ergo. knall å trene med. Blir trent i agility for moro skyld. Fantastisk fart i den jenta! Hennes foreldre heter Ch. Yamit Muskat Lime og Ch. Hestebakkens Golden Elain. Volzhskiy Talisman Imiladris "Izi" er ei yndelig aprikos toypuddel jente på 8 mnd, importert fra Russland. Nesten helt nytt blod til Norge, for foreldrene hennes kommer fra amerikanske og russiske linjer. Deres navn er Ch. Nils Negniy Angel og Ch. Volzhskiy Talisman Amazonka Anabelle. Izi har et behagelig temperament. Ikke oversosial, ikke så gæren under lek etc. som mange pudler har tendens til å bli. Hun er kosete og likevel rampete på god måte. Diamond Starlight Yessica "Zilya" er ei rød, ungarsk dvergpuddel jente jeg har ventet lenge på. Fra øyeblikket oppdretteren planla kombinasjonen med Ch. Djakartas Heart of Ess "Dennis" og Ch. Xenia von der Herbordsburg "Xenia", for det er linjer som ikke er mye av i Norge. Det blir spennende å se hvordan Zilya utvikler seg. Hun fyller snart 7 mnd og har så langt hatt en flott utvikling. Sosial, morsom og nydelig personlighet. 22 Siter
Stine Skrevet 22. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2015 De var skikkelig fine! Nydelig farge på dem Siter
Lunatic Skrevet 22. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2015 Så fantastisk nydelige de er! Gleder meg til å følge med på gjengen din (veldig fine bilder forresten!) Siter
SandyEyeCandy Skrevet 22. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2015 (endret) Kjempefine jenter! Akkurat som med mine hunder, så kler dine høsten veldig godt. Endret 22. Oktober 2015 av SandyEyeCandy Siter
Snøfrost Skrevet 22. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2015 Flotte hunder. Jeg likte spesielt godt Zilya av en eller annen uforstålig grunn for jeg kan ikke puddel overhodet.Fine alle tre og moro å se røde pudler, er ikke mange jeg har sett i den fargen. Siter
Lemen Skrevet 22. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2015 Så nydelige jenter du har! Mer puddelbilder - takk ! Siter
Niv-poodles Skrevet 22. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Oktober 2015 Tusen takk for alle fine ord! Zilya er veldig vakker, også på innsiden. Nesten akkurat slik en puddel skal være, synes jeg Slenger med to bilder til fra samme fotoshoot:Og et av Izi: 8 Siter
Lovozero Skrevet 22. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2015 Nydelige hunder og bilder! Siter
HeleneFS Skrevet 22. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2015 WOW!! Vakre hunder og kjempefine bilder Jeg ser jeg måtte hatt rød dersom jeg noen gang skulle hatt en puddel! Nydelig farge!! Siter
Maria Skrevet 22. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2015 Dødsfine!! *ønske seg* Herlig farge og utstråling på alle sammen! Siter
Orca Skrevet 22. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2015 Ååh, så herlige, og fantastiske bilder!! Siter
Gjest Skrevet 23. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2015 Nydelig trio, og utrolig flotte bilder du tar! Siter
TullBull Skrevet 23. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2015 Flotte bilder og nydelige hunder Rød og aprikos er yndlingsfargene mine på puddel :) Siter
Niv-poodles Skrevet 24. November 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 24. November 2015 Tusen takk for fine ord, alle sammen! Utrolig hvor fort tiden flyr. Izi har allerede fylt 9 måneder, og snart fyller Zilya 8 mnd. Målte Izi til 25 cm og vekten viste 2,7 kg. Perfekt hold. Beklageligvis mangler hun to tenner, men det viktigste er at hun har 40 fine tenner i et korrekt saksebitt. Ikke målt Zilya enda. Tror at hun er rundt 30 cm høy nå. Litt tynn selv om hun har god matlyst og spiser en del. Ellers har hun 42 tenner i et perfekt bitt Bildene er fra da Izi var 8 måneder gammel mens Zilya var 7 mnd: 6 Siter
Malamuten Skrevet 26. November 2015 Rapporter Skrevet 26. November 2015 Skikkelig fin gjeng du har ? og flotte bilder. Siter
Recommended Posts