Kristina Skrevet 2. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2015 Odin er snart 4 måneder og har vært på en miniekspedisjon i rypefjellet. [emoji2] Desverre fant vi ingen ryper denne gangen. Jeg blir stadig overrasket over hvor lettlært han er, virkelig en super valp selvom kan er ganske oppfinnsom til tider [emoji7] Av naturlige årsaker går han under kallenavnet Bippe Stankelbein og Stælken Gundersen om dagen. Spørs om ikke skuffelsen blir stor den dagen han vokser ut av alle sine favorittplasser som i stolene og på fanget [emoji39] Sent fra min D6503 via Tapatalk 9 Siter
yurij Skrevet 2. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2015 Himmel, den var kjekk Blir den sort på nesen og rundt øynene? Siter
Kristina Skrevet 2. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Oktober 2015 Himmel, den var kjekk [emoji4] Blir den sort på nesen og rundt øynene? Hm, er litt usikker på hva du mener for svartere enn han er nå blir han ikke. Mulig det ser nyansert ut på bilder, for han er ikke den letteste å ta bilde av uten at alt blir en svart kladd Sent fra min D6503 via Tapatalk Siter
Kristina Skrevet 2. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Oktober 2015 Det er lettere å se fjeset hans her, trenger vel ikke si han slipper unna med det meste [emoji18]Dette fikk oppdretteren på Facebook på sin bursdag, derav teksten. Sent fra min D6503 via Tapatalk 4 Siter
yurij Skrevet 2. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2015 Hm, er litt usikker på hva du mener for svartere enn han er nå blir han ikke. Mulig det ser nyansert ut på bilder, for han er ikke den letteste å ta bilde av uten at alt blir en svart kladd Sent fra min D6503 via Tapatalk Svart nok Og mørke øyne Kjempekjekk Siter
Annegru Skrevet 2. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2015 For en nydelig valp! Og DE lange, herlige beina på det nederste bildet i den første posten! Siter
simira Skrevet 2. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2015 Hva mener du med vokser ut av plassen i stolen og på fanget? Hilsen ridgebackeier. 1 Siter
Stine Skrevet 2. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2015 Herreguuud så vakker! Ønsker meg virkelig en Vorsteh!! Siter
Maria Skrevet 2. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2015 Han ser helt herlig ut! Digger fargen Gøy at du endelig har valp igjen også. 1 Siter
puddellover Skrevet 2. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2015 Elsker vorstehere! Hvor mye røyter han? Siter
Pringlen Skrevet 2. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2015 Og så knallbra pels. Heldig, du! Siter
Kristina Skrevet 2. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Oktober 2015 Hva mener du med vokser ut av plassen i stolen og på fanget? Hilsen ridgebackeier.Skjønner vi må kjøpe hjørnesofa etterhvert [emoji23] Odin blir litt brydd men sier takk for alle komplimenter [emoji5] Sent fra min D6503 via Tapatalk 4 Siter
Kristina Skrevet 2. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Oktober 2015 Elsker vorstehere! Hvor mye røyter han? [emoji14]Foreløpig ikkenoe siden han er trimmerase med ganske lettstelt pelstype [emoji5] Sent fra min D6503 via Tapatalk Siter
MonicaT Skrevet 2. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2015 Så flott han er. Skal dere bruke han til jakt? Siter
Mud Skrevet 2. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2015 Vakker kar! Fikk enda mer lyst på vorsteh... Men det får bli med drømmen *sukk* Siter
simira Skrevet 2. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2015 Skjønner vi må kjøpe hjørnesofa etterhvert Sent fra min D6503 via Tapatalk Trenger da ikke det! 1 Siter
Kristina Skrevet 2. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Oktober 2015 Trenger da ikke det! [emoji7] Sent fra min D6503 via Tapatalk Siter
Kristina Skrevet 2. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Oktober 2015 Så flott han er. Skal dere bruke han til jakt? Han skal brukes på skogsfugl og som ettersøk på hjortevilt [emoji3] Men først skal vi prøve oss litt på utstilling og få litt impulskontroll [emoji3] Sent fra min D6503 via Tapatalk 10 Siter
Gjest Skrevet 2. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2015 Sukk... Så nydelig. Vakker kar! Fikk enda mer lyst på vorsteh... Men det får bli med drømmen *sukk*You and me both... Siter
Kristina Skrevet 23. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Oktober 2015 Odin har vokst! Jeg vet ikke helt når det skjedde men han er snart på høyde med gamlemor bare 4,5 måneder gammel. Glemmer innimellom at han fortsatt bare er en liten valp fordi han er så stor og så utrolig lett trenbar med en helt enorm konsentrasjon og arbeidskapasitet. Han er en drøm å trene, et skikkelig arbeidsjern uten sidestykke. Vi prøver å ikke strekke strikken for langt iom at han er så liten, men det er iblant lett å glemme seg bort og la seg rive med. Vilt og sporingsinteressen hans utvikler seg også dag for dag. Han er skikkelig seriøst på oppdrag ute i skogen. No fønny bisniss assa, aim ån a missjn. Ellers kan han være ganske oppfinnsom (notorisk sokkesanker) og bare verdens beste lille kosegutt. 12 Siter
Mirai Skrevet 23. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2015 Åå, det høres gøy ut med en skikkelig trenbar hund! Men jeg får heller kose meg med dine historier enn så lenge, hehe.. Siter
Kaja Skrevet 23. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2015 Vorsteh er virkelig fantastiske hunder. Jeg fikk høre at jeg måtte grue meg til min var unghund, men jeg har aldri vært borti enklere og snillere hund. Han er nå 2.5 år Odin er nydelig, mer bilder!! Siter
Kristina Skrevet 23. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Oktober 2015 Vorsteh er virkelig fantastiske hunder. Jeg fikk høre at jeg måtte grue meg til min var unghund, men jeg har aldri vært borti enklere og snillere hund. Han er nå 2.5 år Odin er nydelig, mer bilder!!Kjenner jeg er spent selv, men hittil har han vært den enkleste valpen jeg har hatt! Spørs om det bare er stille før stormen eller hva Er det korthåret du har? Siter
Recommended Posts