Mirai Skrevet 13. September 2015 Rapporter Skrevet 13. September 2015 Vi kjørte innom hundeparken i Horten idag, og bestemte oss for å inn da vi så en saluki og en whippet der inne! Etter noen minutter kom det en galgo også. Aldersmessig var det nok ikke den beste kombinasjonen. Salukihann 5 mnd, Mirai 9 mnd, mens whippethannen og galgotispa var ett år begge to. Mirai ville helst stå ved beina våre og er litt redd når det er andre mynder med stor fart (har blitt løpt ned tidligere), mens de andre tre lekte masse og koste seg veldig. Legger ut masse bilder! 9 Siter
mushi Skrevet 13. September 2015 Rapporter Skrevet 13. September 2015 Fine bilder! Glemmer helt hvor liten Mirai er, så galgoene så kjempestore ut før damen satt ved dem Artig å møte så mange mynder ved en tilfeldighet. Siter
Rocket Skrevet 13. September 2015 Rapporter Skrevet 13. September 2015 Skal jeg ha en annen mynde enn whippet så er det galgo! Siter
Mirai Skrevet 13. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 13. September 2015 Bare den ene som er galgo da, den med brunt myndehalsbånd! Var ganske stor høydeforskjell på henne og whippethannen. Veldig spretten og elegant, men det er jo ganske felles for alle som var der, hehe.. 1 Siter
Teserere Skrevet 13. September 2015 Rapporter Skrevet 13. September 2015 Så gøy Ser ut som det var full fart basert på lengden på tungene Og den whippethannen var svær! Siter
Djervekvinnen Skrevet 14. September 2015 Rapporter Skrevet 14. September 2015 Ikke så lett å se forskjell syns jeg. Syns de så ganske jevnstore ut, bortsett fra din lille søte Kjekt for mynder å treffes, selv om det kan bli litt voldsomt Siter
Raksha Skrevet 14. September 2015 Rapporter Skrevet 14. September 2015 Stilig, altfor få bilder av lukisen da 1 Siter
tutle Skrevet 15. September 2015 Rapporter Skrevet 15. September 2015 For en nydelig farge det var på den whippethannen, du spurte hvor den var fra sant? Og hva er det Mirai tuller med på 6. bilde? Kule bilder, og veldig farlig å se så mange fine hunder på en og samme tid Siter
Mirai Skrevet 15. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 15. September 2015 For en nydelig farge det var på den whippethannen, du spurte hvor den var fra sant? Og hva er det Mirai tuller med på 6. bilde? Kule bilder, og veldig farlig å se så mange fine hunder på en og samme tid Jeg spurte, men det har jeg jo glemt nå da ! Fargen hans var kjempefin! Hehe, hun kroker seg sammen fordi hun er redd for galgoen . Morsomt bilde, men hun hadde det ikke særlig gøy. Siter
tutle Skrevet 15. September 2015 Rapporter Skrevet 15. September 2015 Jeg spurte, men det har jeg jo glemt nå da ! Fargen hans var kjempefin! Hehe, hun kroker seg sammen fordi hun er redd for galgoen . Morsomt bilde, men hun hadde det ikke særlig gøy. Typisk åå, bedre å komme hjem til gode snille Fant da Siter
Recommended Posts