Djervekvinnen Skrevet 30. August 2015 Rapporter Share Skrevet 30. August 2015 I helgen hadde jeg besøk av en som hadde proft kamera, og da måtte vi ut å prøve å ta bilder av Mynte i fart. Dessverre var været elendig, med kuling, regn og skikkelig grått og lite lys. Ikke akkurat bra foto-vær. Men syns bildene ble bra selv om. Veldig artig å få noen ordentlige løpe bilder av hunden. Mynte var ikke vanskelig å be, hun løp frem og tilbake på stranda i full fart. Nitro har skadet seg i foten, så han måtte stå å se på. Kjedelig, hadde vært artig å hatt med begge. Det får bli en annen gang. Her er et lite knippe til de som måtte være interessert 21 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 30. August 2015 Rapporter Share Skrevet 30. August 2015 En lykkelig grey 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 30. August 2015 Rapporter Share Skrevet 30. August 2015 Vakre dyret 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 30. August 2015 Rapporter Share Skrevet 30. August 2015 For ei sprek dame Mynte er ! Morro med sånne bilder, gleder meg til fler ! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. August 2015 Rapporter Share Skrevet 30. August 2015 Ingenting er som å se en greyhound løpe. Mynte er nydelig, som vanlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 30. August 2015 Rapporter Share Skrevet 30. August 2015 Typisk med dårlig vær da . Men bildene ble jo fine allikevel . Lykkelig mynde i fullt firsprang, det blir nesten ikke bedre. Har aldri sett større løpeglede enn de krekene her! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 30. August 2015 Rapporter Share Skrevet 30. August 2015 Herlig :) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 30. August 2015 Rapporter Share Skrevet 30. August 2015 Så herlige bilder Greyhound er bare så utrolig fine! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 31. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. August 2015 Tusen takk til dere som har tatt dere tid til å kommentere. Kjempekoselig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 31. August 2015 Rapporter Share Skrevet 31. August 2015 Herregud, så flott hun er! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 31. August 2015 Rapporter Share Skrevet 31. August 2015 Råflott frøken Mer bilder! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissi Skrevet 31. August 2015 Rapporter Share Skrevet 31. August 2015 Awww... vakker! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 31. August 2015 Rapporter Share Skrevet 31. August 2015 Du får poste flere når Nitro er i form igjen. Kjempestilig å se mynder gjøre det mynder gjør best (kan hende jeg måtte titte på noen filmer for å prøve å forstå hvordan føttene deres egentlig rører på seg) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 31. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. August 2015 Ja det er mye bein på kryss og tvers Som en stor sprettball-klump som jumper avgårde Her er ett av Nitro i farta, tatt for noen år siden. Han er ikke like rask som Mynte, men igjen så er han en del større. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 31. August 2015 Rapporter Share Skrevet 31. August 2015 Utrolig vakker! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 31. August 2015 Rapporter Share Skrevet 31. August 2015 Åh, så vakker hun er! Jeg tenkte faktisk på at det var altfor lite bilder av dine to her om dagen da jeg leste et innlegg av deg. Utrolig gøy å se bilder av mynder i farta! Og hu der er jo bare flott! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 31. August 2015 Rapporter Share Skrevet 31. August 2015 Du får poste flere når Nitro er i form igjen. Kjempestilig å se mynder gjøre det mynder gjør best (kan hende jeg måtte titte på noen filmer for å prøve å forstå hvordan føttene deres egentlig rører på seg) Syns det er så stilig at de har to svevefaser og ikke galopperer som en hest, som har en svevefase. Kan se det ganske godt her: https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=gNhbhq0-5Xc#t=151 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 31. August 2015 Rapporter Share Skrevet 31. August 2015 Dvergpinscheren min har også to svevefaser, trodde alle litt kjappere hunder hadde det? Uansett kjempekule bilder Digger fargen til Mynte, hun er bare vakker 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 31. August 2015 Rapporter Share Skrevet 31. August 2015 Stiiilig! Fine Mynte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 31. August 2015 Rapporter Share Skrevet 31. August 2015 Dvergpinscheren min har også to svevefaser, trodde alle litt kjappere hunder hadde det? Uansett kjempekule bilder Digger fargen til Mynte, hun er bare vakker Det kan jo bare hende at jeg har tenkte at det er en myndeting, haha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 31. August 2015 Rapporter Share Skrevet 31. August 2015 Nydelige hunder! Sier ikke nei takk til flere bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 31. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. August 2015 Det er ikke mange raser som har "double suspension gallop" ( kan ikke det norske navnet ) Det har litt med tyngden å gjøre og fleksibilitet i ryggraden. Det er som ei springfjær. Mynder er spesiallaget for denne type løping. Det er ikke alltid så lett å se, hvis man ikke studerer det. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H P Skrevet 31. August 2015 Rapporter Share Skrevet 31. August 2015 Kjempetøffe bilder av en veldig flott hund 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 31. August 2015 Rapporter Share Skrevet 31. August 2015 Det kan jo bare hende at jeg har tenkte at det er en myndeting, haha! Jeg har også kun lest om det med mynder. Men siden DPen gjør det når hun løper på maks har jeg liksom tenkt at det gjelder alle raske raser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 31. August 2015 Rapporter Share Skrevet 31. August 2015 Kjempekule bilder! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts