WelshenNemi Skrevet 21. August 2015 Rapporter Share Skrevet 21. August 2015 Endelig ferdig med første siden. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 21. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. August 2015 Endelig ferdig med første siden. Utrolig pent! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 21. August 2015 Rapporter Share Skrevet 21. August 2015 Jeg har vist fargelagt i natt jeg, men hadde bare sorte fargeblyanter Ja det var en drøm *ler* Får ikke fargelagt så mye som jeg vil siden jeg får betennelser i hendene av det, men litt hist og pist blir det jo 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 21. August 2015 Rapporter Share Skrevet 21. August 2015 Jeg har fått boka mi mangler bare blyanter. Regner med de kommer. Bestilte bok med mønster bare. Da kan ikke realisten og perfeksjonisten henge seg opp i hvordan ting eeeeeegentlig ser ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 21. August 2015 Rapporter Share Skrevet 21. August 2015 Sliter med å fokusere blikket over lengre tid, blir veldig fort sliten i hodet og jeg får vondt i hendene. Trodde fargelegging skulle være avslappende Er ikke så flink til å kommentere det dere gjør, men dere farger så flott! Noe av det er ting jeg kunne tenkt meg å hengt på veggen også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 21. August 2015 Rapporter Share Skrevet 21. August 2015 For avslappende farging er det nok gode tusjer som er tingen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 21. August 2015 Rapporter Share Skrevet 21. August 2015 For avslappende farging er det nok gode tusjer som er tingen Bruker penner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helianthus Skrevet 21. August 2015 Rapporter Share Skrevet 21. August 2015 Sliter med å fokusere blikket over lengre tid, blir veldig fort sliten i hodet og jeg får vondt i hendene. Trodde fargelegging skulle være avslappende Er ikke så flink til å kommentere det dere gjør, men dere farger så flott! Noe av det er ting jeg kunne tenkt meg å hengt på veggen også! I tillegg til eksamensfølelse i hånden, så var det ikke så idyllisk å fargelegge sammen med ungene heller. Jeg så oss for meg som et "softet" bilde med ungene og meg selv ved kjøkkenbordet mens vi fargela. I praksis ble det en del klaging på at min bok var finere enn den andres og sånn. Hehe Vi skulle tatt bilde og lagt ut på fjesboka så alle kunne se hvor idyllisk det var (OK, det var koselig altså, men ikke akkurat avslappende). 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 21. August 2015 Rapporter Share Skrevet 21. August 2015 Utrolig pent! Takk ☺ gleder meg til jeg får flere farger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 21. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. August 2015 Takk ☺ gleder meg til jeg får flere farger. Jeg også! Venter på noen, og er like spent hver dag jeg sjekker postkassa! Bestilt meg blenderblyanter også, siden jeg ikke har funnet det i butikkene. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garp Skrevet 21. August 2015 Rapporter Share Skrevet 21. August 2015 Hvilke blender har du kjøpt deg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 21. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. August 2015 Hvilke blender har du kjøpt deg? 12pk med koh-i-noor Var de billigste jeg fant på ebay, satser på de er greie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 21. August 2015 Rapporter Share Skrevet 21. August 2015 Jeg også! Venter på noen, og er like spent hver dag jeg sjekker postkassa! Bestilt meg blenderblyanter også, siden jeg ikke har funnet det i butikkene. Det fulgte faktisk med Derwent fargene mine som jeg kjøpte på claes olsen Det og en burner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 21. August 2015 Rapporter Share Skrevet 21. August 2015 I tillegg til eksamensfølelse i hånden, så var det ikke så idyllisk å fargelegge sammen med ungene heller. Jeg så oss for meg som et "softet" bilde med ungene og meg selv ved kjøkkenbordet mens vi fargela. I praksis ble det en del klaging på at min bok var finere enn den andres og sånn. Hehe Vi skulle tatt bilde og lagt ut på fjesboka så alle kunne se hvor idyllisk det var (OK, det var koselig altså, men ikke akkurat avslappende). hehe endte med å tenke tilbake til da jeg var liten og mamma gjorde sånnt med oss tror ikke vi orket i mer enn 30 min før vi var MEGET lei 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 21. August 2015 Rapporter Share Skrevet 21. August 2015 Hva er blender og burner? Må man ha det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 21. August 2015 Rapporter Share Skrevet 21. August 2015 Hva er blender og burner? Må man ha det? Spørs vel hvordan man vil fargelegge. Men jeg bruker ikke det, om jeg skal begynne med sånn teknikk utenom vanlig fargelegging blir kosen borte for meg og jeg blir altfor opphengt i at det må være perfekt og riktig. Har nok med å la meg selv fargelegge de tegningene jeg vil når jeg vil og ikke ta side etter side, og ut av boksen når det kommer til farger jepp, har litt mer enn en smule ocd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 21. August 2015 Rapporter Share Skrevet 21. August 2015 Spørs vel hvordan man vil faegelegge. Men jeg bruker ikke det, om jeg skal begynne med sånn teknikk uten vanlig fargelegging blir kosen borte for meg og jeg blir altfor opphengt i at det må være perfekt og riktig. Har nok med å la meg selv fargelegge de tegningene jeg vil når jeg vil og ikke ta side etter side jepp, har litt mer rnn en smule ocd Høres ut som det er likegreit at jeg ikke skaffer meg det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 21. August 2015 Rapporter Share Skrevet 21. August 2015 Høres ut som det er likegreit at jeg ikke skaffer meg det... Det er sikkert moro og gir penere resultater da, men jeg må ha det helt enkelt for å kunne bruke det til avslapping Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 21. August 2015 Rapporter Share Skrevet 21. August 2015 Det er sikkert moro og gir penere resultater da, men jeg må ha det helt enkelt for å kunne bruke det til avslapping Høres ut som meg og Jeg syns mange av tegningene her er helt rå, men jeg skal bare farge og kose meg, ikke lage kunst. Foreløpig hvertfall, hvem vet hva som skjer etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 21. August 2015 Rapporter Share Skrevet 21. August 2015 Høres ut som meg og Jeg syns mange av tegningene her er helt rå, men jeg skal bare farge og kose meg, ikke lage kunst. Foreløpig hvertfall, hvem vet hva som skjer etterhvert. Godt vi er fler Samboer ler av meg og tvang meg til å fargelegge midt i boka siden jeg egentlig ikke ville fargelegge den tegningen jeg var kommet til Jeg finner det avslappende å lage lister og være på lageret på jobben og rydde og lage systemer ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garp Skrevet 21. August 2015 Rapporter Share Skrevet 21. August 2015 Blender smoother ut og blander fargene. Blender brukt til høyre 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 21. August 2015 Rapporter Share Skrevet 21. August 2015 Godt vi er fler Samboer ler av meg og tvang meg til å fargelegge midt i boka siden jeg egentlig ikke ville fargelegge den tegningen jeg var kommet til Jeg finner det avslappende å lage lister og være på lageret på jobben og rydde og lage systemer Yep, vi er definitivt flere. Blender smoother ut og blander fargene. Blender brukt til høyre Aha! Tøft. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 21. August 2015 Rapporter Share Skrevet 21. August 2015 Blender smoother ut og blander fargene. Blender brukt til høyre Sånn vil jeg ha! Link? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garp Skrevet 21. August 2015 Rapporter Share Skrevet 21. August 2015 Sånn vil jeg ha! Link? jeg kjøpte min hos cls ohlson i en pakke fra derwent (colour collection 24)http://m.clasohlson.com/no/Derwent-blyantsett/31-1221 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 21. August 2015 Rapporter Share Skrevet 21. August 2015 Jeg er i gang 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts