Sprettballen Skrevet 22. August 2015 Rapporter Share Skrevet 22. August 2015 Min nyeste fargelegging. Funnet ut at det er greit tidsfordriv på nattevakt og under forelesning 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 23. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. August 2015 Vanskelig å få frem bildet ordentlig synes jeg. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 25. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. August 2015 Endelig fått blyantene og blenderene i posten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 25. August 2015 Rapporter Share Skrevet 25. August 2015 Fikk også fargeblyanter i posten idag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 25. August 2015 Rapporter Share Skrevet 25. August 2015 Venter enda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 25. August 2015 Rapporter Share Skrevet 25. August 2015 Venter ikke likevel De kom i dag! Ikke heeelt nivå med enkelte her inne da 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 25. August 2015 Rapporter Share Skrevet 25. August 2015 Venter ikke likevel De kom i dag! Ikke heeelt nivå med enkelte her inne da Det er sånn jeg farger også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 25. August 2015 Rapporter Share Skrevet 25. August 2015 Det er sånn jeg farger også! Wee! Jeg er ikke alene 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 25. August 2015 Rapporter Share Skrevet 25. August 2015 Wee! Jeg er ikke alene Jeg også farger slik 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 25. August 2015 Rapporter Share Skrevet 25. August 2015 Wee! Jeg er ikke alene Jeg er egentlig imponert over stjerten (holdt på å skrive halen ) for jeg hadde sikkert bare kjørt på med samme farge på hele Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 25. August 2015 Rapporter Share Skrevet 25. August 2015 Jeg er egentlig imponert over stjerten (holdt på å skrive halen ) for jeg hadde sikkert bare kjørt på med samme farge på hele jeg var vill og gal et sekund der. Sove barnet! Mamma vil fargelegge! ( etter at alt annet som roper på meg er gjort, rekker kanskje den siste vingen) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chako Skrevet 26. August 2015 Rapporter Share Skrevet 26. August 2015 Nå har jeg kjøpt meg flere farger, Derwent Watercolors. Har ikke fått testa de ennå, satser på en ny tegning i kveld Der er det en del farger jeg har savnet, som lyse rosa, grå og flere nyanser av de fargene jeg har. Gleder meg derfor til å teste dem ut. Denne tegningen er dog farget med de jeg hadde fra før av fra Derwent. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissi Skrevet 26. August 2015 Rapporter Share Skrevet 26. August 2015 Litt farger og kaffe på formiddagen. Må få tak i mykere blyanter. Vondt i hånden. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 26. August 2015 Rapporter Share Skrevet 26. August 2015 Hihi, artig å se tegninger som jeg også har fargelagt! De blir så innmari forskjellige! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 27. August 2015 Rapporter Share Skrevet 27. August 2015 Koser meg veldig ! En ting å klage på med blyantene mine, er fullstendig umulig å se skikkelig hvilken farge det er uten å faktisk farge med dem. Ellers er de behagelige å farge med syns jeg. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 27. August 2015 Rapporter Share Skrevet 27. August 2015 Hjalp ikke veldig at Norli hadde tilbud på fargeleggingsbøker! Venter på animorphia i posten, også var den billigere på Norli også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 28. August 2015 Rapporter Share Skrevet 28. August 2015 En ting å klage på med blyantene mine, er fullstendig umulig å se skikkelig hvilken farge det er uten å faktisk farge med dem. Ellers er de behagelige å farge med syns jeg. Fargelegg en papirbit du teiper øverst på blyanten? det hadde gjort meg småsprø å ikke kunne se hvilke farge det var uten å teste de... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 28. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. August 2015 Jeg har lagd meg et "fargekart" med marco raffine-blyantene. I enden på blyantene viser den jo noenlunde farge, men jeg føler ikke den stemmer så bra. Så jeg har farget en firkant med hver farge på et ark, og skrevet nr på hver enkelt. Funker greit foreløpig hvertfall Må lete litt for å finne de, men regner med det kommer seg når jeg blir litt bedre kjent med blyantene. Ofte så tester jeg de på et ark først uansett, for å finne ut hvilke farger som passer sammen, og gir den effekten jeg vil ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. August 2015 Rapporter Share Skrevet 28. August 2015 Jeg har lagd meg et "fargekart" med marco raffine-blyantene. I enden på blyantene viser den jo noenlunde farge, men jeg føler ikke den stemmer så bra. Så jeg har farget en firkant med hver farge på et ark, og skrevet nr på hver enkelt. Funker greit foreløpig hvertfall Må lete litt for å finne de, men regner med det kommer seg når jeg blir litt bedre kjent med blyantene. Ofte så tester jeg de på et ark først uansett, for å finne ut hvilke farger som passer sammen, og gir den effekten jeg vil ha Hvor kjøpte du blyanter? Fikk bok av ei venninne i forsinket bursdagsgave, men jeg er så perfeksjonist at jeg kommer ikke til å klare å kose meg før jeg får fatt på ordentlig blyanter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 28. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. August 2015 Hvor kjøpte du blyanter? Fikk bok av ei venninne i forsinket bursdagsgave, men jeg er så perfeksjonist at jeg kommer ikke til å klare å kose meg før jeg får fatt på ordentlig blyanter. Kjøpte koh-i-noor polycolor på libris først. Veldig fornøyd med dem, men de er litt dyre, så jeg hadde ikke råd til.flere enn 24stk. Bestilte 72pk marco raffine på ebay. Nettopp fått dem, men av det jeg har fått prøvd så er jeg godt fornøyd med dem også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. August 2015 Rapporter Share Skrevet 28. August 2015 Kjøpte koh-i-noor polycolor på libris først. Veldig fornøyd med dem, men de er litt dyre, så jeg hadde ikke råd til.flere enn 24stk. Bestilte 72pk marco raffine på ebay. Nettopp fått dem, men av det jeg har fått prøvd så er jeg godt fornøyd med dem også! Tusen takk for svar! Endte opp med å bestille 24 pk marco raffine på ebay selv. Håper de kommer fort! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 28. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. August 2015 Tusen takk for svar! Endte opp med å bestille 24 pk marco raffine på ebay selv. Håper de kommer fort! Hvilken bok har du fått? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. August 2015 Rapporter Share Skrevet 28. August 2015 Hvilken bok har du fått? Fantastiske Dyr (passer bra til en veterinærstudent). Synes den er kjempefin! Men tar lang tid, så skjønner jeg har mye å kose meg med fremover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siljus Skrevet 28. August 2015 Rapporter Share Skrevet 28. August 2015 Får ikke mindre lyst til å skaffe meg bok og farger nå! Bestemte meg for å kjøpe når neste lønn kommer inn, for jeg trenger noe å koble litt av med i pauser! Nok å gjøre, om jeg ikke skal være i høyspenn 24/7 i tillegg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 28. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. August 2015 Fantastiske Dyr (passer bra til en veterinærstudent). Synes den er kjempefin! Men tar lang tid, så skjønner jeg har mye å kose meg med fremover. Åh, gleder meg til å se ferdige (håper du legger ut bilder) Edit: jeg holder forresten på med denne nå, farget med marco raffine 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts