Guest Jonna Skrevet 8. September 2015 Rapporter Share Skrevet 8. September 2015 Jeg tror de kan bli litt lys i tan fargen. Derfor det syns så tidlig. Men vi får se hvordan det utvikler seg. Har ikke då mange kull å sammenligne med utviklingsmessig når det kommer til farge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 8. September 2015 Rapporter Share Skrevet 8. September 2015 De i tan varforferdelig fine!! Sent fra min E6553 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 19. September 2015 Rapporter Share Skrevet 19. September 2015 Forsinket oppdatering. Nye bilder ble tatt forje tirsdag, og de er alt oppe og står bra på beina. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 29. September 2015 Rapporter Share Skrevet 29. September 2015 Nye bilder De har vært helt klin umulige å ta bilder av noen uker. Virker nesten som det har manglet ledd i bakbeina eller bare sovet. Men ENDELIG funket det ved hjelp av @SFX Fr.VIL IKKE (det er alltid en) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 29. September 2015 Rapporter Share Skrevet 29. September 2015 Guttebassen kan sendes hit! Sukk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 29. September 2015 Rapporter Share Skrevet 29. September 2015 De er kjemepflotte! Apropos spørsmålet om tan-fargen jeg stilte tidligere: Jeg tipper det arter seg ganske likt som hos black and tan-shibaer. De som er godt pigmenterte som valper holder seg gyldne lengre, mens de som enten har for mye svart eller er for lyse (shibaer har jo også hvitt i tillegg til svart og brunt), blir ganske bleike med åra. Uansett spennende å følge det videre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 29. September 2015 Rapporter Share Skrevet 29. September 2015 Fin gjeng! Ser ut som et par av dem har litt lengre pels, blir de langhårede? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 29. September 2015 Rapporter Share Skrevet 29. September 2015 Fine små Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 29. September 2015 Rapporter Share Skrevet 29. September 2015 Fin gjeng! Ser ut som et par av dem har litt lengre pels, blir de langhårede? Nei de har bare kraftig pels 5 ukers bilde av 2 stk som er langhåretvs Rin i kullet nå (det er bare en som har litt mer pels, ikke to ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 29. September 2015 Rapporter Share Skrevet 29. September 2015 Ligner jo... ehhhhh... kelpier jo . Har du bestemt deg for hvem du skal beholde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 29. September 2015 Rapporter Share Skrevet 29. September 2015 Ligner jo... ehhhhh... kelpier jo . Har du bestemt deg for hvem du skal beholde? Nei jeg sliter faktisk. Men jeg har 3 på listen for de har ikke de feil eller forbedrer det jeg har "probelmer" med på linjene. Noe som er ubetydelig for andre egentlig enn meg.De er sykt jevne, jeg hater det faktisk litt. For jeg har liksom ingen som peker seg ut som DEN skal jeg ha. Jevnt kull er selvsagt bra, men det gjør fader meg jobben vanskeligere med å velge... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 29. September 2015 Rapporter Share Skrevet 29. September 2015 Nei de har bare kraftig pels 5 ukers bilde av 2 stk som er langhåretvs Rin i kullet nå (det er bare en som har litt mer pels, ikke to )Ah, ja, da ser jeg forskjell. Interessant å se på ulike raser og småttiser hvordan de blir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 29. September 2015 Rapporter Share Skrevet 29. September 2015 Nei jeg sliter faktisk. Men jeg har 3 på listen for de har ikke de feil eller forbedrer det jeg har "probelmer" med på linjene. Noe som er ubetydelig for andre egentlig enn meg.De er sykt jevne, jeg hater det faktisk litt. For jeg har liksom ingen som peker seg ut som DEN skal jeg ha. Jevnt kull er selvsagt bra, men det gjør fader meg jobben vanskeligere med å velge... Du får bare ta en elle-melle da . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 29. September 2015 Rapporter Share Skrevet 29. September 2015 For en kul gjeng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anilex Skrevet 29. September 2015 Rapporter Share Skrevet 29. September 2015 Jeg har jo ikke filla peiling på denne rasen, men på de siste bildene likte jeg den med det lyseblå halsbåndet best 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 29. September 2015 Rapporter Share Skrevet 29. September 2015 Rød Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 29. September 2015 Rapporter Share Skrevet 29. September 2015 Lille frk vil-ikke hengebuk Rin.. blir tungvint navn det Jeg gleder meg stort til å se Jeanette gå mer og mer i knute etterhvert som tiden nærmer seg for å bestemme hvilken som skal beholdes.. Men bevares for en fin gjeng det der er, få ting som er så nydelige som små pøblete kelpier altså (men store pøblete kelpier er også ganske fine) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 6. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2015 Snoket litt på hjemmesiden, bestemt deg for hvem du vil beholde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 6. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2015 Jeg bare liker dette kullet kjempegodt!!! :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissi Skrevet 6. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2015 usj.. burde holde meg unna valpetråder når man er så valpesyk! Kjempe fin gjeng! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 6. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2015 Herregud, så søte de er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeraHiromi Skrevet 7. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2015 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 7. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2015 De kurerer ikke valpesyke live heller Jeg satsa på at de bæsja, tissa og beit så mye at jeg fikk litt skrekken jeg, men neida.. *sukk* Fine bebiser er det Lurer på om Jeanette merker det om jeg stjeler ei av dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 7. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2015 De er bare helt fantastisk skjønne ååh.. lykke til med å finne ut hvem som skal beholdes, det må faktisk være noe dritt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2015 Snoket litt på hjemmesiden, bestemt deg for hvem du vil beholde? Ja jeg har egentlig det for en uke siden, men ville tygge litt på det. La det vel egentlig ut ved en feil på siden, for den skulle ikke publiseres Men så rakk jeg ikke fikse det.Min Murphy, også kjent som DeepEyes Complete Waste Of Time VI ble den orange valpen:"Thorn" blir svensk og er parringsvalp. Hun kommer til å hete Deppeyes Meaning Of life VI på stamtavlen. Hverdagsnavn vet de ikke enda. Hannhunden har jo vi vist hele tiden, hverdagsnavn er ikke klart. Deepeyes Completely Different VIResten er ikke fordelt enda, men jeg har mine tanker. Alle sammen er 6 uker på de bildene her. Ett veldig jevnt kull når det kommer til sosiale og miljø, nyansene går på personlighet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts