jma Skrevet 28. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2015 Jeg vet at det er fler enn meg her som er glad i amstaffer, så jeg tenkte å dele noen bilder jeg fant på pcen av ei tispe om en venn av meg hadde, som jeg passa litt innimellom. Hun er dessverre død nå, men på bildene er hun ca 12-13 år gammel. Hun var liten og lett bygd, masse masse fart og byttedrift tross alderen, smågal Men god som gull. <3 14 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 28. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2015 Så fin hun var! Veldig fin farge på henne Jeg husker jeg var skikkelig forelsket i Amstaff da jeg var yngre, og en dag skulle jeg ha en. Men så kom raseforbudet Eller mulig det allerede var, jeg bare visste ikke om det. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minutt Skrevet 28. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2015 Flotte Phoebe - kunne ønske jeg kunne skaffet meg en lignende 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 28. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2015 Nydelig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eloise Skrevet 28. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2015 Sjekk den nydelige eyelineren på henne! Vakker. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 29. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2015 Så skjønn! Og digga "spørsmålstegnet" 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 29. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2015 Så nydelig, og topp gamliskondisjon 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 29. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2015 Fineste frk.crazy-dog 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 29. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2015 Så nydelig, og topp gamliskondisjon Da hun var ca 9-10 år var hun i superbra form, synd jeg ikke har noe bilder av det 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 30. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2015 Så herlig hun virket! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 30. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2015 Så herlig hun virket! Hun var herlig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 6. April 2015 Rapporter Share Skrevet 6. April 2015 Nydelige øyne! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 6. April 2015 Rapporter Share Skrevet 6. April 2015 Da jeg var yngre hadde naboen min verdens snilleste og gode Amstaff. Phoebe så helt nydelig ut! Vakre øyne hadde hun 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 6. April 2015 Rapporter Share Skrevet 6. April 2015 Da jeg var yngre hadde naboen min verdens snilleste og gode Amstaff. Phoebe så helt nydelig ut! Vakre øyne hadde hun Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts