Perfect Image Skrevet 25. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Mars 2015 Hirka <3 <3 Jeg elsker de bøkene! Må jobbe med andre eieren hennes da, han likte det ikke Veldig mange fine navn, takk! Ingen andre som snakket til meg, og det må høres ut som et navn for mannen, itillegg til å ikke være et av allemanns navna som er I hundenorge som Mira, Zita osv.Edit; jo ! Isobel, det var fint <3 2 Siter
Betty Skrevet 25. Mars 2015 Rapporter Skrevet 25. Mars 2015 Syns hun ser ut som ei Isa (Isobel funker og!). Siter
Guest 2ne Skrevet 25. Mars 2015 Rapporter Skrevet 25. Mars 2015 (endret) Berte Evt Birte, om du er litt pysete En dag skal jeg ha ei som heter Berte, bare fordi det er morsomt å si at hun er "min lille Berte" og "hun er litt av en Berte" og sånt Endret 25. Mars 2015 av 2ne Siter
Rocket Skrevet 25. Mars 2015 Rapporter Skrevet 25. Mars 2015 Berte Evt Birte, om du er litt pysete En dag skal jeg ha ei som heter Berte, bare fordi det er morsomt å si at hun er "min lille Berte" og "hun er litt av en Berte" og sånt Ot, jeg kjenner en dalmis som heter Berta. Dritkult navn! Siter
tutle Skrevet 25. Mars 2015 Rapporter Skrevet 25. Mars 2015 Isobel eller Solei/Soley Enig! Ny valpis? Isåfall gått meg hus forbi og grattis? Siter
Poter Skrevet 25. Mars 2015 Rapporter Skrevet 25. Mars 2015 @2ne Haha, jeg har vært inne på samme tanken, men da i hanhundversjon og kalle ham for Kar. "Karen min", "Min Kar". Siter
Mud Skrevet 25. Mars 2015 Rapporter Skrevet 25. Mars 2015 A foreslo først Sofie ( men det hadde vel blitt litt rart ) , så Asie Jeg er tom for forslag. Eventuelt Gunda Siter
Dicte Skrevet 25. Mars 2015 Rapporter Skrevet 25. Mars 2015 Jeg synes hun ser ut som en Fersken jeg, eller muligens en Mango Siter
Khela Skrevet 25. Mars 2015 Rapporter Skrevet 25. Mars 2015 Raja! Enten uttales slik det skrives eller "radja" om du skjønner Siter
Perfect Image Skrevet 26. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Mars 2015 Enig! Ny valpis? Isåfall gått meg hus forbi og grattis? Ny og ny. Hun er født her Hentet tilbake da tidligere valpekjøpere ikke ville ha henne. Nydelig frøken som var utadvendt og trygg, som hadde et lite lukket navlebrokk (aka fettpose. Som valpekjøperen fant plutselig ut at siden avl var det hun ville satse på så ville hun ikke ha henne mer Tiltross for at hun fikk velge valp selv og jeg presiserte at jeg ikke solgte hunder til avl, men som familiehunder... men kjekt for meg ) når vi ble kvitt UVI hun kom tilbake og fikk litt rammer inn I hodet hennes ble hun så bra at hun kunne ikke dra Vi har diskutert og diskutert. Jeg har prøvd å overtale til Isobel eller Soleil, men mannen nektet. Plutselig fant han ut at hun skulle hete Sansa (han er GOT fan ja, vi har en Arya også ) og etter noen dager å smake på det var jeg enig 5 Siter
Recommended Posts