Mirai Skrevet 28. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2015 I går hentet vi vårt lille knøtt i Älvdalen i Sverige, fra kennel Nemaz Problemaz . Egentlig skulle vi ha whippet neste sommer, men så plutselig var tidspunktet perfekt nå pga. en lengre sykemelding. The Whippet Archives-stamtavle. Oppdretter sitt kullalbum på Facebook, med bilder av mor og far. Hun er født 27. desember 2014 og er den minste valpen i kullet. Akkurat nå veier hun rett under 3 kg. Mamma Milla veier 10,5-11 kg så vi regner med at Mirai ikke blir så stor heller. Navnet hennes er japansk og betyr "fremtiden". Vi sov hos pappa i Hamar på veien hjem og var veldig slitne alle tre da dagen var omme, etter å ha kjørt 6 timer fra Tønsberg og så tre timer tilbake fra Sverige. Vi så fire elg på veien, ny rekord for min del. Vanskelig å ikke tafse på henne hele tiden.. Innom mamma på vei hjem idag og hilste på onkel Fant, som bare skulle slurpe på henne! Hun ville leke men han ville bare sleike og sikle. Hufsa skjønte ikke at det var en hund, holdt på å le meg ihjel . Hun så ut som hun hadde vært med på noe ekkelt og forferdelig da hun plutselig innså hva som lå ved siden av seg. Nå sover hun ved siden av meg i sofaen.. i morgen skal vi i 50-årsbursdag! Pangstart. 32 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 28. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2015 Bare fordi de er søte : 23 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 28. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2015 Åååh Smelt! Gratulerer så mye! Hun er bare herlig og så lita Kos dere masse med nurket! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 28. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2015 Gratulerer så mye med skjønnheten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 28. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2015 Gratulerer med bittelite pinnedyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Th3a Skrevet 28. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2015 Åååh, ble ikke akkurat mindre valpesyk av disse bildene. Gratulerer med nydelig valp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 28. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2015 Så skjønn! Gleder meg til å følge dere videre Og så venter jeg bare på at hun skal bli skikkelig husvarm Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 28. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2015 Så utrolig søt :wub: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 28. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2015 Gratulerer!! Så skjønn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 28. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2015 :wub: Gratulerer så mye med den lille! Hun ser ut som en italiensk mynde ved siden av Fant! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Klematis Skrevet 28. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2015 Veldig søt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 28. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2015 Så fin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H P Skrevet 28. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2015 Så herlig søt hun er! Liker virkelig tegningene i ansiktet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 28. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2015 Hun er dritsøt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2015 Guuuud, så søt Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amanda Skrevet 28. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2015 Nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 28. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2015 Så skjønn, gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 28. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2015 Gratulerer så mye med valpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 28. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2015 Nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 28. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2015 Goooosh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 28. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2015 Nommin! Gratulerer med frøkna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 1. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2015 Jeg visste dere ikke kom tilbake tomhendt! Grattis, og hun er kjempeskjønn! Så valpesjuk en kan bli da VIL HA EN TIL/VALP MEN SITT PÅ FINRENE NÅ TUTLE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 1. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2015 Grattis! Nydelig valp med nydelig navn ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 1. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2015 Vakker !! Og en bitteliten kontrast til Mona og nå Fant . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mara Skrevet 1. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2015 Kjempesøt! Og mange fine hunder bak seg. I slekt med min Miro - den aller beste hundevennen jeg har hatt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts