Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater NKK Bø: 21.-22. februar


SandyEyeCandy
 Share

Recommended Posts

Sonen har en hel haug m flotte hunder :wub: .Gratulerer alle sammen :)

Du da? Fikk du ingenting du da? Eller har du drukket for mye jägermeister og glemt alt sammen? :D

Gratulerer til alle som er fornøyd, så mange flotte sonenhunder, og enda flere på vei hjem også!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

"Og alle var enige om at det hadde vært en fin tur".

Hjemme, og stjålet et bilde på fb av vakre Rim som ble BIS3 i dag Helt utrolig moro, og jeg forbeholder meg retten til å være veldig stolt av frøkna. NO DK CH SEJW12 NW13 Snøfrost Isend

Jeg stilte Dixon i dag, han ble 2BHK med Cert og R-Cacib så dermed ble han også Norsk og Nordisk Utstillingschampion

Posted Images

Veldig! Oppdatering når jeg kommer meg hjem til pc'n :)

Er så stolt av valpen "min" :-D

Gratulerer så himla mye med "barnet" :). Hun var så flott i finalen :).

Ser at det kun er kåret 1-3 i BIS Veteran i dag, noen som vet hvorfor?

Er nok bare en uteglemmelse, tenker jeg. Milla til SusanneL her inne ble 4. BIS-veteran om jeg ikke husker feil nå :).

"Og alle var enige om at det hadde vært en fin tur". :wub:

Åååå, gratulerer så himla masse altså - det ble jo bare litt i hurten og sturten da jeg traff deg på vei ut :). Kjempemoro :)

Lille blomsten blomstrer fortsatt, hun, og i dag dro hun heim hele pakka med CERT og BIR - også ble hun plukket ut i semifinalen i gruppa til og med. Med tilsammen 15 briarder påmeldt, med hhv 5 champion hannhunder og 4 champion tisper - mange fra Sverige - så hadde jeg ikke i mine villeste fantasier trodd at hun skulle ta hjem BIR'et altså. Godt fornøyd med dagen :D.

  • Like 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme, og stjålet et bilde på fb av vakre Rim som ble BIS3 i dag :D:banana:

Helt utrolig moro, og jeg forbeholder meg retten til å være veldig stolt av frøkna.

11001813_588576194610788_669508311654715

NO DK CH SEJW12 NW13 Snøfrost Isende Rim som i dag også fikk sitt siste CACIB som hun trang etter det hadde gått lang nok tid og er nå INT CH :D

mamma Denali derimot var ganske så uaffektert når jeg fortalte henne at den ene dattera hadde gjort det stort ca 1 uke før hun fyller 3 år :P

og tusen takk til alle gratulasjoner! :)

red: og selvsagt gratulerer til alle andre fornøyde og da spesielt til SEC med CH tittelen :)

  • Like 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du da? Fikk du ingenting du da? Eller har du drukket for mye jägermeister og glemt alt sammen? :D

Gratulerer til alle som er fornøyd, så mange flotte sonenhunder, og enda flere på vei hjem også!

Joda.... Pytt Pytt som mangler en uke på 11 måneder ble 4bhk og fikk certet han :D .

  • Like 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kuma fikk Excellent i championklassen og var like flink og fin som han alltid er :wub: I ringen så finnes bare meg og han sier han, godgutten min.

Tanuki fikk seg en VG. Han var "very skinny", er ikke helt enig i det, han er bare "skinny". Han klarte å holde sin indre elgkalv sånn passe i sjakk, men fikk inn et par lekenafs på mamsen mens vi løp. :cat: (Trur den smileyen egentlig er en katt, men den ligna litt på Tanuki - urajiro og alt!)

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss gikk det litt varierende :)

Storm var for tynn og det er jeg jo enig med dommeren i. Så han fikk VG.

Amigo hadde Kathrine i andre enden av snøret og de to løp seg inn til CK, 2 BHK og BIR VET :) Synes det er flott jeg at en gamling på 10 år fremdeles er fin nok til å få CK :wub:

IMG_2831-001_zpshwuauvwx.jpg

Vi skulle hjem over fjellet og værmeldingene var ikke så himla gode utover kvelden så vi hoppet glatt over bis veteranfinalen slik at vi kom oss hjem i nogenlunde ordentlig tid.

Tusen takk til alltid like blide Kathrine for super handling!!!

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja resultatene har jeg glemt å legge inn.

Selv om det ikke ble det helt store forsåvidt.

Santos gikk hen og ble 3,beste hannhund med ck.

Cajsa derimot, blæ :P Hun plukket nok ett res cert på NKK utstilling. :P

Hun fikk ikke plassering i tispeklassen, eller ja det ble vel da 5. da, men det er ingen plass. :P

Så da står hun fortsatt uten stor cert. :P Men vi prøver igjen i Bergen om halvannen mnd vi. :P

Har jo enda 6mnd til hun blir 2år, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent, hva? Det ble delt ut CERT til en BC?

Nå må NKK ha tulla det til her.

Hvorfor er det usannsynlig at en åtte-ni år gammel utenlandsk BC som er både CIB og CIE har oppnådd tilstrekkelig gjeterhundpremiering til å få cert i Norge?

Da synes jeg det er mer tvilsomt med junioren som har stilt i Langesund...

Edit: Junioren har ikke fått cert, men det er krav til gjeterhundpremiering for å melde på til nasjonale utstillinger, mens alle raser kan melde på uten forhåndskrav på FCI-utstillinger.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det usannsynlig at en åtte-ni år gammel utenlandsk BC som er både CIB og CIE har oppnådd tilstrekkelig gjeterhundpremiering til å få cert i Norge?

Da synes jeg det er mer tvilsomt med junioren som har stilt i Langesund...

Edit: Junioren har ikke fått cert, men det er krav til gjeterhundpremiering for å melde på til nasjonale utstillinger, mens alle raser kan melde på uten forhåndskrav på FCI-utstillinger.

Det er usannsynlig da denne hunden er av showlinjer som ikke har vist seg innen gjeting, samt ingen registrerte prøveresultat hverken i Norge, Sverige eller dens hjemland Finland, heller ikke notert på hundens hjemmeside.

Stilt i Langesund ja, akkurat. Mistenker at det er tullet veldig med papirer her, eventuelt manglende papirer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...