Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater NKK Bø: 21.-22. februar


SandyEyeCandy
 Share

Recommended Posts

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

"Og alle var enige om at det hadde vært en fin tur".

Hjemme, og stjålet et bilde på fb av vakre Rim som ble BIS3 i dag Helt utrolig moro, og jeg forbeholder meg retten til å være veldig stolt av frøkna. NO DK CH SEJW12 NW13 Snøfrost Isend

Jeg stilte Dixon i dag, han ble 2BHK med Cert og R-Cacib så dermed ble han også Norsk og Nordisk Utstillingschampion

Posted Images

Svigerfars doberman tispe Kamilla ble andre best tispe med cert, cacib og dermed ny norsk champion i dag har bare manglet et cert etter 2år og etter å ha stått plassen bak certe både i romjulen og på årets første utstilling så var dette godt! Utenom det forstod jeg det var noen rimelig sure rundt ringen siden hun kun trengte et lite cert og nå "stjal" et stort et... Jaja... Ikke stilt av meg denne gangen :)

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robert fikk Excellent uten CK, nr 2 i åpen klasse. Jesper fikk VG. Ingen særlig god dag for oss, men jeg fikk til en god opplevelse i ringen med en av tispene til oppdretter selv om hun fikk VG, og så reiste oppdretter hjem med en ny norsk champion etter en spennende tispekonkurranse :D (føltes litt som en seier for meg og siden jeg har kjent denne tispa siden hun ble født :) )

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luiz dro i land storcertet og cacib!! :-D Han ble beste hannhund og bim! Showinga gikk både bra og dårlig - han var suuper på bordet!! Men i bir/bim finalen tok hormonene overhånd da vi løp mot ei høyløpsk tispe (så han løp ikke et sekund med hodet frem...) meeen etter at han parret forrige uke, så burde han på en måte reagere litt på høyløpsk tispe og :-p

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

72 påmeldte i rasen, en fortsatt ung Ace debuterte med å bli nr 4 i en sterk championklasse på 11 hunder tror jeg det var, 'plassen bak' 3bhk. Så greit fornøyd med pluttis sin debut :)

Grattis til alle som er fornøyde og har gjort det bra, sett flere soniser med gode resultater :)

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ingen sonenhund, men ble virkelig imponert over Lokkebergets Igor som plasserte seg rett bak Rim, som BIS4. Ikke ofte man ser münsterländere som plasserer seg i gruppa, enda sjeldnere ser man dem vinne gruppa, og i min korte tid som hundeinteressert har jeg ALDRI sett en eneste en som attpåtil klarer å plassere seg i BIS!

Men han er en virkelig vakker hund, som viser seg godt frem :)

Og selvfølgelig gratulerer så mye til @Snøfrost ! Og alle andre med gode resultater :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ingen sonenhund, men ble virkelig imponert over Lokkebergets Igor som plasserte seg rett bak Rim, som BIS4. Ikke ofte man ser münsterländere som plasserer seg i gruppa, enda sjeldnere ser man dem vinne gruppa, og i min korte tid som hundeinteressert har jeg ALDRI sett en eneste en som attpåtil klarer å plassere seg i BIS!

Men han er en virkelig vakker hund, som viser seg godt frem :)

Og selvfølgelig gratulerer så mye til @Snøfrost ! Og alle andre med gode resultater :)

Enig med du! Måtte bort å si det til eieren/handleren. Herlig å se gruppe 7 hunder med utstråling og attitude :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ingen sonenhund, men ble virkelig imponert over Lokkebergets Igor som plasserte seg rett bak Rim, som BIS4. Ikke ofte man ser münsterländere som plasserer seg i gruppa, enda sjeldnere ser man dem vinne gruppa, og i min korte tid som hundeinteressert har jeg ALDRI sett en eneste en som attpåtil klarer å plassere seg i BIS!

Men han er en virkelig vakker hund, som viser seg godt frem :)

Og selvfølgelig gratulerer så mye til @Snøfrost ! Og alle andre med gode resultater :)

Alltid moro når fungerende jakthunder hevder seg i showsirkuset :D

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...