KristinR Skrevet 15. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2015 Det er tre år siden jeg sluttet å røyke og jeg syntes jeg fortjener en fin premie. Og hva kan vel være en bedre premie enn en ny valp Om en uke henter jeg hjem denne lille gutten På stamtavlen heter han Horseboxer Scott, men jeg klarer ikke enda å bestemme meg for hverdagsnavn. De andre to hundene mine heter Lykke og Lady. Her er de ulike navnene jeg funderer på og kom gjerne med flere forslag. Jeg liker bittelitt annerledes navn. Kripos Super Dante Lystig Rolex Sirkus 14 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amanda Skrevet 15. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2015 Verdens vakreste gave Lystig Siden de andre to begynner på bokstaven L 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 15. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2015 Gratulerer med ny valp! Og så flink du har vært! Av navnene du nevner så liker jeg best Kripos og Lystig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 15. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2015 Syns han ser ut som en Linux, jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 15. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2015 Åå så fin gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 15. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2015 Veldig fin premie! synes han skal hete Sirkus jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 15. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2015 Dritsøt! Jeg liker Kripos Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 15. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2015 Syns han så ut som en Rolex! Veldig fin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 15. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2015 Boxervalp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 15. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2015 Han ser ut som en Rånny! Eller Roger. Eller for å holde tema: Lars. Han ropte litt menneskenavn syns jeg Kan jeg få lov å spørre om han er fra NBT linjene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 15. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2015 Så nydelig! Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 15. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2015 Nummin lillemann Grattis med en så herlig gave! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 15. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2015 Linus, Lasse, Lille, Leon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 15. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2015 Han ser ut som en Rånny! Eller Roger. Eller for å holde tema: Lars. Han ropte litt menneskenavn syns jeg Kan jeg få lov å spørre om han er fra NBT linjene? Nei han er ikke fra de linjene. Han har omtrent 3/4 engelske linjer bak seg og 1/4 kontinentale/sør europeiske linjer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 15. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2015 Grattis med finfin presang . Han heter selvsagt Råger... . ..... eller Kripos Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 15. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2015 Gratulerer, så kjekt! Nydelig liten, og jeg blir ikke mindre valpesyk av boxervalpbilder... Jeg synes Lystig og Sirkus passer best av navnene du skrev opp. Lystig passer vel kanskje best inn med Lykke og Lady, men Sirkus må vel være et veldig passende boxernavn tenker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 15. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2015 Grattis med finfin presang . Han heter selvsagt Råger... . .. eller Kripos Du altså, samboeren min heter Roger Kripos har liksom vært nr 1 på lista mi lenge, men så er det sp mange som syns det er stygt. Og da begynner jeg jo å tvile. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2015 Så snusk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 15. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2015 Du altså, samboeren min heter Roger Kripos har liksom vært nr 1 på lista mi lenge, men så er det sp mange som syns det er stygt. Og da begynner jeg jo å tvile. Men er det du eller andre som skal like navnet? Jeg synes kripos var drittøft Ellers likte jeg også godt Lystig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 15. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2015 Din hund=du velger! Sirkus og kripos var mine favoritter i alle fall av alternativene dine. Lykke til med valp og navn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 15. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2015 De to forrige boxerne mine het Seier og Spirit. Tispa jeg har på fôr hos datteren min heter Karma. Sirkus, Kripos eller Lystig er favorittene. Tror jeg må ta meg en prat med han når vi skal ta toget hjem neste helg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H P Skrevet 15. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2015 Kjempesøt! Jeg syns Kripos var et utrolig tøft navn, om jeg ikke hadde snakket engelsk med hunden min (og nummer to når den kommer i hus en gang i fremtiden da) så hadde jeg muligens stjålet ideen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 15. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2015 Gratulerer med valp, helt passende premie synes jeg Jeg stemmer for Kripos, siden det er det du helst vil selv før noen fikk deg til å tvile. Jeg synes det var et fint hundenavn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 15. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2015 Du altså, samboeren min heter Roger Kripos har liksom vært nr 1 på lista mi lenge, men så er det sp mange som syns det er stygt. Og da begynner jeg jo å tvile. Jamen dette er jo RÅÅÅÅÅger med Å... stor forskjell... Gå for det du liker best selv, du, og ikke bry deg om hva andre sier . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 15. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2015 Boxervalper Seriøst noe av det søteste ever. Syns Kripos var kult jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts