Gå til innhold
Hundesonen.no

Westminster Dog Show 2015


Artemis
 Share

Recommended Posts

Dobberen som vant skal være sort. Ellers er jeg utrolig skuffet...7 dobermann...7..! 6 hannhunder og 1 tispe. Det er jo som om man skulle vært på en NKK...

Da har noen lagt ut feil bilde i ett kull, eller det fins to med samme navn :lol:

Trodde faktisk dobberen var stor i US jeg!

Noen som har bilder av golden? Gikk glipp av alt, lå syk. Må inn og se om det ligger noe ute fremdeles.

BIR

SR62907003.jpg

BIM

SR69305401.jpg

Likte BIM bedre enn BIR på bildene, har ikke fått sett de live. Golden er også en slik rase hvor jeg liker amerikanerene bedre enn de stuttbeinte Nordiske. Men dette syns jeg ikke var de peneste amerikanerene jeg har sett, de hadde litt irsk setter over seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 192
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

kan vi ikke diskutere årets hunder istedenfor fjorårets bir hunder? de har vi da virkelig pratet om en gang tidligere

Jeg synes det er utrolig kjedelig at sånne tråder alltid skal inneholde 90% drit om hvor grusomt fæle alle vinnerne er. Virker nesten som det går litt sport i å lete opp de aller værste og dømme de ku

Sikkert humor.. Jeg lo veldig godt av det i alle fall! :lol: Sent from my iPhone using Tapatalk

Posted Images

BIM

SR69305401.jpg

Wow noen har vært på med saksa på fanene framme :)Ser nesten ut som om de har brukt linjal også
Men ellers enig hannen var slettes ikke verst i forhold til en del av det som ses på utstillinger her hjemme...

BTW synes jeg det ser litt ekkelt ut når de hanker de opp sånn i halsen, ser ikke akkurat behagelig ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golden retriever i Amerika er (overraskende nok) mye bedre enn golden retievere her hjemme. De lider også under dvergsyndromet, og enkelte ser rett og slett ikke ut lengre. Det var litt mye pels, men ellers var det flotte hunder.

Det er jo irsk setter i golden retriever fra gammel av, i USA har de nok bare fremelsket den dype og gyldne fargen fremfor den porselenshvite som man sverger til her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

BIM

SR69305401.jpg

Wow noen har vært på med saksa på fanene framme :)Ser nesten ut som om de har brukt linjal også

Men ellers enig hannen var slettes ikke verst i forhold til en del av det som ses på utstillinger her hjemme...

BTW synes jeg det ser litt ekkelt ut når de hanker de opp sånn i halsen, ser ikke akkurat behagelig ut

Likte fargen, og det var det - denne har fremskutt skulder - ser tjukk ut og har for mye lepper.

BIR er bedre konstruert, dog noe tjukk da den helt mangler underlinje - godt tilbakelagt skulder og ser egentlig bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Schipperke:

NP06306601.jpg

Ch De Lamer Overboard

For en GROOMING! :cowboy:

American English Coonhound:

HP35941506.jpg

GCH Color Me Bad Like My Grandad

Denne hunden syntes jeg bare var rart sammensatt.

Bull terrier (white):

RN25735603.jpg

Ch Actions Formula For A Queen

og her, et bilde av henne i bedre lys:

JB6WvUf.jpg

Great Dane:

WS36018302.jpg

pkQeDag.jpg

GCH Tue-J's Pacific Category Five

(jeg må si jeg liker de amerikanske grandenes fjes faktisk)

Rat terrier:

RN15746701.jpg

GCH Stoneybays Ur Martini's Serv'D CM

(den her var jo skikkelig søt!)

red: la til rasenavn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dårlig humor jeg og syns ikke bull terrieren ligna på ei geit, ei heller at det var morsomt. Men jeg syns ikke det er så morsomt når folk sier bæ til puddelen heller. Ikke noe er som å peke og le litt, liksom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dårlig humor jeg og syns ikke bull terrieren ligna på ei geit, ei heller at det var morsomt. Men jeg syns ikke det er så morsomt når folk sier bæ til puddelen heller. Ikke noe er som å peke og le litt, liksom :P

Det er heldigvis fullt lov å ha dårlig humor :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dårlig humor jeg og syns ikke bull terrieren ligna på ei geit, ei heller at det var morsomt. Men jeg syns ikke det er så morsomt når folk sier bæ til puddelen heller. Ikke noe er som å peke og le litt, liksom :P

Jeg lo da, som en bulle-eier må man bare forberede seg på å høre mye rart om rasen sin. Kan ikke ha ømme tær da nei, av flere grunner :lol:
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lo da, som en bulle-eier må man bare forberede seg på å høre mye rart om rasen sin. Kan ikke ha ømme tær da nei, av flere grunner :lol:

Man burde ikke ha ømme tær i det hele tatt når man har hund, for hundeeiere er merkelig frittalende om andres hunder. Jeg syns ikke det er morsomt allikevel jeg, jeg ser ikke helt hvorfor man hele tiden skal opplyse andre om sine personlige preferanser når det kommer til utseende. Særlig i tråder som denne, vi klistrer inn bilder og æsjer og uffer og stønner over hvor stygge og feite og dårlig konstruerte hundene er. Superhyggelige hundefolka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så litt på de i ringen, og har visst ikke sett nok show bordere i mitt liv for det tok litt tid før det gikk opp for meg hvilken rase det var :P

Nei, det er som oftest ikke det bildet man har av border collien som rase. De faller ikke i min smak personlig, korte bein, kraftig kropp og mye 'uriktig/bløt' pels er ikke praktisk eller nødvendig for rasen, ei heller det svake uttrykket mange har. Jeg håper ikke disse var like gulvredde som flere av de jeg har sett på utstilling.

Tispa her må jo være klippet ? :S

Det er hun nok. Og hengt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker du på? :)

Det kan jo bare vare at den står rart, men jeg synes brystet ser litt fattig ut liksom,og den er liksom litt edel i kroppen. Når har ikke jeg peil på rasen, men synes mange av lundehundene her på en måte er mer kraftige/tyngre i kroppen. Men den kan jo være en unghund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...