Lemaya Skrevet 6. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2015 Hei. Vi har snakket om å skaffe oss en hund til, og tenkte derfor å reise på hundeutstilling for å kikke litt. Har tidligere bare hatt blandingshunder og aldri vært på utstilling før, derfor har jeg noen få og sikkert enkle spøsmål :-) Det står at utstillingen starter kl 09, men finner ingen info om når hver enkelt rase skal i ringen. Det er i utgangspunktet to raser vi er mest interessert i å se på, den ene er i gruppe 1 (aussie) og den andre er i gruppe 5 (finsk lapphund). Er det sånn at de alltid starter med gruppe 1-2-3 osv. eller varierer det fra utstilling til utstilling? Litt kjedelig å komme kl 09 hvis det blir flere timer å vente før de rasene vi vil se skal stilles ut.. Utstillingen vi har tenkt å besøke er i morgen på Exporama, så jeg vet spørsmålene kommer litt seint, men håper det er noen utstillingseksperter her i kveld :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 6. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2015 (endret) Prøv denne linken Endret 6. Februar 2015 av Annegru Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lemaya Skrevet 6. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2015 Det er en sånn liste jeg har lett etter på nett:-) Men den linken tar meg bare til utstillingen som er på søndag, vi har tenkt å reise i morgen, lørdag. Har lett på siden til norsk welsh corgi klubb siden de har utstillingen i morgen, men finner ingen sånn oversikt der. Får bare reise sånn at vi er der kl 09, sikkert mange fine hunder å se hele dagen:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 6. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2015 Kanskje noen deltakere i denne Sonen-tråden kan finne frem PM for lørdag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MollyC Skrevet 6. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2015 http://www.nkk.no/nkk/public/getStartnrAttachment?UTID=150110 Hvis denne virker, der det til lørdag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 6. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2015 Det er en sånn liste jeg har lett etter på nett:-) Men den linken tar meg bare til utstillingen som er på søndag, vi har tenkt å reise i morgen, lørdag. Har lett på siden til norsk welsh corgi klubb siden de har utstillingen i morgen, men finner ingen sånn oversikt der. Får bare reise sånn at vi er der kl 09, sikkert mange fine hunder å se hele dagen:-) Sorry Feil link, gitt! Men det ser ut til at det var noen andre som var flinkere med copy-paste her enn meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 6. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2015 Aussien har oppmøte kl 10 i ring 9 og finsk lapphund har oppmøte kl 10 i ring 2. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lemaya Skrevet 6. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2015 Tusen takk for all hjelp:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Malikaz Skrevet 23. August 2016 Rapporter Share Skrevet 23. August 2016 Jeg prøver på akkurat det samme nå for øyeblikket! Er det noen som kan forklare hvordan dere finner tidspunkt for start? ? Skal på utstilling som publikum i Stavanger 10-11 sept. Å ønsker å finne ut hvilken dag å når Hovawartene (viss det er noen påmeldte da) skal ut i ringen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 23. August 2016 Rapporter Share Skrevet 23. August 2016 3 minutter siden, Hælja skrev: Jeg prøver på akkurat det samme nå for øyeblikket! Er det noen som kan forklare hvordan dere finner tidspunkt for start? ? Skal på utstilling som publikum i Stavanger 10-11 sept. Å ønsker å finne ut hvilken dag å når Hovawartene (viss det er noen påmeldte da) skal ut i ringen. NKK Rogaland, som jeg antar det er. Har ikke kommet med PM enda, men regner med at det ikke er lenge til den kommer. Siste utvidede frist var i går Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 23. August 2016 Rapporter Share Skrevet 23. August 2016 3 timer siden, Hælja skrev: Jeg prøver på akkurat det samme nå for øyeblikket! Er det noen som kan forklare hvordan dere finner tidspunkt for start? ? Skal på utstilling som publikum i Stavanger 10-11 sept. Å ønsker å finne ut hvilken dag å når Hovawartene (viss det er noen påmeldte da) skal ut i ringen. Hvilken dag kan du finne ut nå, for det står i dommerannonsen i god tid før påmeldingen. Hovawart går i gruppe 2. Gruppe 2 bedømmes i år på lørdag på den utstillingen. Klokkeslett finner du ut når PM kommer, som vanligvis er 10-14 dager før utstillingen, altså en gang til uka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Malikaz Skrevet 25. August 2016 Rapporter Share Skrevet 25. August 2016 På 23.8.2016 at 6:50 PM, Snøfrost skrev: NKK Rogaland, som jeg antar det er. Har ikke kommet med PM enda, men regner med at det ikke er lenge til den kommer. Siste utvidede frist var i går Takk for god hjelp og svar alle! :-D Jeg er helt ny når det gjelder utstillinger ? Hva er pm å hvor finner jeg det?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 25. August 2016 Rapporter Share Skrevet 25. August 2016 3 minutter siden, Hælja skrev: Takk for god hjelp og svar alle! :-D Jeg er helt ny når det gjelder utstillinger ? Hva er pm å hvor finner jeg det?? PM er informasjonsskriv fra arrangør med ringoppsett og praktisk informasjon. Dette sendes automatisk til alle som har meldt på hunden sin, men NKK legger det også ut på sin hjemmeside. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 25. August 2016 Rapporter Share Skrevet 25. August 2016 24 minutter siden, Hælja skrev: Takk for god hjelp og svar alle! :-D Jeg er helt ny når det gjelder utstillinger ? Hva er pm å hvor finner jeg det?? Det er som @SFX beskriver, og jeg kan legge ut linken her når det kommer for NKK Rogaland 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 5. September 2016 Rapporter Share Skrevet 5. September 2016 PM for NKK Rogaland ligger her: http://www.nkk.no/nkk/public/getStartnrAttachment?UTID=161009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Malikaz Skrevet 9. September 2016 Rapporter Share Skrevet 9. September 2016 På 25.8.2016 at 8:21 PM, Snøfrost skrev: Det er som @SFX beskriver, og jeg kan legge ut linken her når det kommer for NKK Rogaland Hjertelig takk :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest *Kat84* Skrevet 9. September 2016 Rapporter Share Skrevet 9. September 2016 På 23.8.2016 at 6:44 PM, Hælja skrev: Jeg prøver på akkurat det samme nå for øyeblikket! Er det noen som kan forklare hvordan dere finner tidspunkt for start? ? Skal på utstilling som publikum i Stavanger 10-11 sept. Å ønsker å finne ut hvilken dag å når Hovawartene (viss det er noen påmeldte da) skal ut i ringen. Det er 7 Hovawarter påmeldt som har oppmøte klokka 09.00 i ring 10 på lørdag Ring 10 er ute på idrettsplassen Regner med at det er Margrethes hunder alt sammen som er der Koselig dame, så håper du får treffe henne der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Malikaz Skrevet 9. September 2016 Rapporter Share Skrevet 9. September 2016 Hjeeelp,! Skal utstillingen være samme plass som før?(orre) eller skal det være i stavanger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildlife Skrevet 9. September 2016 Rapporter Share Skrevet 9. September 2016 42 minutter siden, Hælja skrev: Hjeeelp,! Skal utstillingen være samme plass som før?(orre) eller skal det være i stavanger? Det er på orre ja☺ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 10. September 2016 Rapporter Share Skrevet 10. September 2016 13 timer siden, Hælja skrev: Hjeeelp,! Skal utstillingen være samme plass som før?(orre) eller skal det være i stavanger? Utstillingen er på Orre, mens lydighet og agility er på SBK(Åsen) i Stavanger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 10. September 2016 Rapporter Share Skrevet 10. September 2016 14 timer siden, Sprettballen skrev: Utstillingen er på Orre, mens lydighet og agility er på SBK(Åsen) i Stavanger. Lydigheten er på Orre, ikke Åsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 10. September 2016 Rapporter Share Skrevet 10. September 2016 5 minutter siden, Ingidano skrev: Lydigheten er på Orre, ikke Åsen. My bad, har pleid å være på Åsen andre ganger det har vært utstilling på Orre, pga. plassmangel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts