Alzenas Skrevet 29. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2015 Dag 58 idag, merker vesentlig forskjell på henne i dag. Hun har brukt mye av dagen på å være rastløs, skjelve og pipe endel, dette går i perioder så nå er oppblokkinga i gang. Så er bare spørsmålet hvor lang tid hun bruker på den. Normal temp, og ikke vært noe temp. fall som jeg har fått med meg men kan ha missa den 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 29. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2015 Lykke til! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 29. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2015 Spennende, jeg er på en måte glad jeg ikke sitter her og biter negler og venter på min egen valp, for nå er det KUN gøy å følge med ! Uansett antall og kjønn er det bare stas . 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 29. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2015 Nå ser hun tung ut! Lykke til med fødsel 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 29. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2015 Spennende, jeg er på en måte glad jeg ikke sitter her og biter negler og venter på min egen valp, for nå er det KUN gøy å følge med ! Uansett antall og kjønn er det bare stas . Jeg er glad for at jeg sitter her og småbiter litt på de neglestubbene jeg har, det betyr jeg endelig får hund:D Jeg nyter ventetiden også nå som jeg vet jeg kan få en, det blir som tyskerne sier "Vorfreude ist die beste Freude";-) 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 30. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2015 Dag 59 Om dere lurer, så er ventetida helt for ****** kjedelig Blir bare mobilbilde, jeg orker ikke begynne å rigge opp kameraet. Hadde noe som lignet på temperaturdropp i natt, men den gikk isåfall raskt opp igjen at jeg ble usikker siden jeg ikke fikk målt jevnlig nok. (37,1 og da jeg målte en times tid senere var den på 37,4)Hun har brukt hele dagen på å sove, og det er sånn ca. null action 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 30. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2015 Dag 58 idag, merker vesentlig forskjell på henne i dag. Hun har brukt mye av dagen på å være rastløs, skjelve og pipe endel, dette går i perioder så nå er oppblokkinga i gang. Så er bare spørsmålet hvor lang tid hun bruker på den. Normal temp, og ikke vært noe temp. fall som jeg har fått med meg men kan ha missa den Hva betyr egentlig "oppblokking"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Th3a Skrevet 30. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2015 Kanskje 10'ende gang jeg sjekker denne tråden i dag... Er ikke spent i det hele tatt assa. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 30. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2015 Kanskje 10'ende gang jeg sjekker denne tråden i dag... Er ikke spent i det hele tatt assa. "You are not alone!" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 30. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2015 Hva betyr egentlig "oppblokking"? Oppblokking er "fase 1" av fødselen, altså valpene som gjør seg klare til å komme ut. "Livmorhalsen, som er lukket under hele drektigheten, vil nå gradvis åpne seg slik at valpene kan komme seg ut. Selve livmoren har små sammentrekninger som tispa ikke styrer selv og som du ikke kan føle. Valpen/valpene presses bakover og mot livmorhalsen slik at den sakte men sikkert åpner seg" Kanskje 10'ende gang jeg sjekker denne tråden i dag... Er ikke spent i det hele tatt assa. Haha! Her er det fryktelig lite action, men nå har jeg nettopp sjekket tempen som er på 37,0, så nå skal jeg følge med om den er på tur ned eller ikke Er som sagt usikker på om det var tempfallet i natt eller ikke. Temp fallet kan gå veeeldig fort så man må nesten måle ofte 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 30. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2015 Oppblokking er "fase 1" av fødselen, altså valpene som gjør seg klare til å komme ut. "Livmorhalsen, som er lukket under hele drektigheten, vil nå gradvis åpne seg slik at valpene kan komme seg ut. Selve livmoren har små sammentrekninger som tispa ikke styrer selv og som du ikke kan føle. Valpen/valpene presses bakover og mot livmorhalsen slik at den sakte men sikkert åpner seg" Haha! Her er det fryktelig lite action, men nå har jeg nettopp sjekket tempen som er på 37,0, så nå skal jeg følge med om den er på tur ned eller ikke Er som sagt usikker på om det var tempfallet i natt eller ikke. Temp fallet kan gå veeeldig fort så man må nesten måle ofte Takk for svar Alzenas.Da må de vel komme snart!;-) He he he. Sorry, skal ikke forstyrre mer nå, du er vel muligens nesten like spent som meg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 30. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2015 Takk for svar Alzenas.Da må de vel komme snart!;-) He he he. Sorry, skal ikke forstyrre mer nå, du er vel muligens nesten like spent som meg;) Ikke noe problem det Jeg er vel ikke akkurat kjent for å være særlig tålmodig, sååå dette er dritt kjedelig for å si det rett ut. Er så spent på kullet Men uansett har de bare godt av å være i magen litt til, Pearl er straks på dag 60 og har født rundt disse dager tidligere 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 30. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2015 Ikke noe problem det Jeg er vel ikke akkurat kjent for å være særlig tålmodig, sååå dette er dritt kjedelig for å si det rett ut. Er så spent på kullet Men uansett har de bare godt av å være i magen litt til, Pearl er straks på dag 60 og har født rundt disse dager tidligere Vi må bare lære oss å være littttttt mer tålmodig;-) Vi overlever nok, he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 30. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2015 Så spennende. Dere får håpe at hun ikke overrasker dere ved å være litt tregere enn tidligere denne gangen da. Det tror jeg ikke de potensielle sonenvalpekjøperne tåler. Lykke til. Gleder meg til å se bilder av miniwhippeter! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 31. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2015 Så spennende. Dere får håpe at hun ikke overrasker dere ved å være litt tregere enn tidligere denne gangen da. Det tror jeg ikke de potensielle sonenvalpekjøperne tåler. Lykke til. Gleder meg til å se bilder av miniwhippeter! Haha! Tidligere har hun født på dag 61 og på dag 60, tror jeg det var jeg regnet meg frem til i sta. Dag 60 idag. Fortsatt mye skjelvinger og piper litt innimellom, så jeg holder en knapp på i natt og morgentidlig 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 31. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2015 Det er vel uansett ikke fysisk mulig å holde dem inne stort lengre . 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 31. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2015 Bilde tatt nå nettopp, ville tro (for hennes del) at det er det siste magebildet jeg publiserer 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 31. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2015 Uff, ser tungt ut å være whippethval!! :-p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Th3a Skrevet 31. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2015 Nå synes jeg hun kan klemme ut valpene assa. Før jeg drar på hyttetur i flere dager uten PC eller internett... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 31. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2015 Å kjære vene!! :D 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 31. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2015 Hun ser rimelig fed-up ut Må komme snart så vi blir terrorisert av søte whipsebilder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 1. April 2015 Rapporter Share Skrevet 1. April 2015 Er de ikke ute enda?! :-o 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 1. April 2015 Rapporter Share Skrevet 1. April 2015 jeg MÅ inn i denne tråden hver gang noen skriver, og nå går sikkert noen inn i tråden fordi jeg skriver Kom igjen valper! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 1. April 2015 Rapporter Share Skrevet 1. April 2015 jeg MÅ inn i denne tråden hver gang noen skriver, og nå går sikkert noen inn i tråden fordi jeg skriver Kom igjen valper! Hahaha, ja!!! Jeg tenkte "NÅÅÅ DA!!!" 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 1. April 2015 Rapporter Share Skrevet 1. April 2015 Valpene kommer mest sannsynlig i løpet av dagen ^^ Jeg gjetter 10 valper, 6 tisper og 4 hanner! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts