Mirai Skrevet 1. Februar 2015 Rapporter Skrevet 1. Februar 2015 Hehe, stilig tema! Mange kule navn som kan kommet ut av det . 1 Siter
Alzenas Skrevet 2. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Februar 2015 Det var genialt, med en gang du nevnte at valpen skulle hete Blitz og at du ville ha dette med på stamtavlenavnet og forslaget om "foto kull" så gikk jo hodet heeelt løpsk Konkurranseinnstinktet ble vekt til liv i det Vegard mente dere kom til å like hans musikk-tema bedre, eller like godt som foto - temaet, så vi gjør det enkelt på gøy. Hvordan tema mener du er best? Musikk uttrykk - Tema; Pearl's Legacy`s Allegro (muntert, hurtig, livlig)Pearl's Legacy`s Presto (hurtig)Pearl's Legacy`s Vivace (livlig)Pearl's Legacys Fortissimo (meget sterkt)Pearl's Legacys Agettuoso (hengivent)Pearl's Legacys Grazioso (yndig, grasiøst)Pearl's Legacys Maestoso (majestetisk)Pearl's Legacys Glissando (glidende)Pearl's Legacys Energico (energisk)Pearl's Legacys Amabile (elskverdig, innsmigrende)Pearl's Legacys Stretto (økende tempo) Pearl's Legacys Lusingando (ømt, innsmigrende) eller Foto - tema; Pearl`s Legacy`s Blitz Pearl`s Legacy`s Zoom Pearl`s Legacy`s Shutter Pearl`s Legacy`s Iso Pearl`s Legacy`s Flash Pearl`s Legacy`s Raw Pearl`s Legacy`s Blender Pearl`s Legacy`s Lens Pearl`s Legacy`s Blue Hour Pearl`s Legacy`s Contrast Pearl`s Legacy`s Exposure Pearl`s Legacy`s Image Pearl`s Legacy`s Fade Pearl`s Legacy`s Lightning Siter
LinnS Skrevet 2. Februar 2015 Rapporter Skrevet 2. Februar 2015 <script language="JavaScript" type="text/javascript"></script> Det var genialt, med en gang du nevnte at valpen skulle hete Blitz og at du ville ha dette med på stamtavlenavnet og forslaget om "foto kull" så gikk jo hodet heeelt løpsk Konkurranseinnstinktet ble vekt til liv i det Vegard mente dere kom til å like hans musikk-tema bedre, eller like godt som foto - temaet, så vi gjør det enkelt på gøy. Hvordan tema mener du er best? Musikk uttrykk - Tema; Pearl's Legacy`s Allegro Pearl's Legacy`s Presto Pearl's Legacy`s Vivace Pearl's Legacys Fortissimo Pearl's Legacys Agettuoso Pearl's Legacys Grazioso Pearl's Legacys Maestoso Pearl's Legacy`s Pearl's Legacys Glissando Pearl's Legacys Energico Pearl's Legacys Amabile Pearl's Legacys Stretto eller Foto - tema; Pearl`s Legacy`s Blitz Pearl`s Legacy`s Zoom Pearl`s Legacy`s Shutter Pearl`s Legacy`s Iso Pearl`s Legacy`s Flash Pearl`s Legacy`s Raw Pearl`s Legacy`s Blender Pearl`s Legacy`s Lens Pearl`s Legacy`s Blue Hour Pearl`s Legacy`s Contrast Pearl`s Legacy`s Exposure Pearl`s Legacy`s Image Pearl`s Legacy`s Fade Pearl`s Legacy`s Lightning Sorry Vegard, men fototemaet er min favoritt 1 Siter
Sprettballen Skrevet 2. Februar 2015 Rapporter Skrevet 2. Februar 2015 Liker fototemaet best, selv om musikktemaet var stilig! Men dere skal jo ha to kull, så foto på E kullet og musikk på F? Siter
LinnS Skrevet 2. Februar 2015 Rapporter Skrevet 2. Februar 2015 <script language="JavaScript" type="text/javascript"></script> Liker fototemaet best, selv om musikktemaet var stilig! Men dere skal jo ha to kull, så foto på E kullet og musikk på F? Da får begge viljen sin! Jeg og syns musikktemaet var kult, men likte best foto som sagt 1 Siter
Alzenas Skrevet 2. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Februar 2015 Ja vi får brukt begge temaene uansett en gang Siter
Rocket Skrevet 2. Februar 2015 Rapporter Skrevet 2. Februar 2015 Som hobbyfotograf så må jeg si jeg liker fototema best! En Blitz eller en Iso hadde vært dritkult! Eller Zoom, eller flash. 1 Siter
LinnS Skrevet 2. Februar 2015 Rapporter Skrevet 2. Februar 2015 Enig! Jeg kan til og med se for meg å bruke det navnet på hunden jeg, de er jo kjempegøye! 2 Siter
Poter Skrevet 2. Februar 2015 Rapporter Skrevet 2. Februar 2015 Selv om jeg er mer et fotomenneske enn musikkmenneske, synes jeg musikktemaet klang (haha!) bedre 2 Siter
Zitka Skrevet 2. Februar 2015 Rapporter Skrevet 2. Februar 2015 Jeg synes musikktemaet var best Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter
13de Skrevet 2. Februar 2015 Rapporter Skrevet 2. Februar 2015 Likte uten tvil fototemaet best, lettere og huske og å uttale, samt syns det var kulere 1 Siter
tutle Skrevet 2. Februar 2015 Rapporter Skrevet 2. Februar 2015 Jeg ville hatt musikktemaet, foto var kult det også, men siden du skal bruke det ene igjen ved en senere anledning kunne jo valpekjøperene dine hatt mest å si om navnevalg 1 Siter
MegaMarie Skrevet 2. Februar 2015 Rapporter Skrevet 2. Februar 2015 Fototema var garantert tøffest Digger navnene! 1 Siter
Djervekvinnen Skrevet 2. Februar 2015 Rapporter Skrevet 2. Februar 2015 Nhååå enda ett søtt valpekull på gang! Jeg som nettopp hadde klart å fortrenge det forrige Jaja, må bare begynne å fortrenge igjen Det blir spennende! Og så kjekt med flere valpekjøpere allerede 2 Siter
Alzenas Skrevet 2. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Februar 2015 Tuuusen takk folket Jeg ble veldig fornøyd med bildet under også Det blir... TADAAAAAAA *trommevirvel* ....FOTO KULLET :D 7 Siter
LinnS Skrevet 2. Februar 2015 Rapporter Skrevet 2. Februar 2015 ELSKER DET. Hilsen valpekjøper 2 Siter
Zitka Skrevet 2. Februar 2015 Rapporter Skrevet 2. Februar 2015 Tuuusen takk folket Jeg ble veldig fornøyd med bildet under også Det blir... TADAAAAAAA *trommevirvel* ....FOTO KULLET :D E-kull og så har du foto-tema? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Sprettballen Skrevet 3. Februar 2015 Rapporter Skrevet 3. Februar 2015 E-kull og så har du foto-tema? Sent from my iPhone using Tapatalk Shhhh! Siter
Sprettballen Skrevet 5. Februar 2015 Rapporter Skrevet 5. Februar 2015 *oppdatere tråden ca 5 ganger daglig i tilfelle oppdateringer* lalalala..... Det skjer vel ikke så fryktelig mye spennende med Pearl enda regner jeg med. Når vet du om hun er drektig? Når er det UL og når kan du røntke? *jeg kan ikke valpekull og drektighet hos hund * 1 Siter
LinnS Skrevet 5. Februar 2015 Rapporter Skrevet 5. Februar 2015 *oppdatere tråden ca 5 ganger daglig i tilfelle oppdateringer* lalalala.... Det skjer vel ikke så fryktelig mye spennende med Pearl enda regner jeg med. Når vet du om hun er drektig? Når er det UL og når kan du røntke? *jeg kan ikke valpekull og drektighet hos hund * Heheh.. Det er ikke bare du som gjør det skal jeg si deg Siter
Alzenas Skrevet 5. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Februar 2015 Hahaha ikke så mye å oppdatere men jeg kan ta noen bilder å legge ut i kveld? :-)Vi kjører ultralyd fredag 27. Feb. Vi vil få et rimelig nøyaktig tall på hvor mange da :-D 1 Siter
Alzenas Skrevet 6. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Februar 2015 7 dager fra parring. Tenkte jeg skulle skynde meg å hive ut et bilde før stormen kommer (og sikkert drar med seg både nett og strøm... :-P ) For tidlig å merke noen særlig forskjeller på Pearl. Men innen en liten uke - halvannen vil vi nok få flere indikasjoner. Jeg har trua Her er det foreløbig stille før stormen 6 Siter
Recommended Posts