Gå til innhold
Hundesonen.no

Markobolla


rosinbolle
 Share

Recommended Posts

Får vel lage tråd til bolla mi også!

Det er veldig mange søte tervevalper på sonen for tida, så her er en tråd til med mer bildespam av en liten ulldott med sort maske.

Marko, aka. Over the cold heat av Revehiet, er født 23. sept. 14. Vi fulgte valpene ganske tett fra de var 4-5 uker gamle, og endte opp med verdens fineste lille Marko. Han er en fin fyr. Tror det må være verdens enkleste valp, vi har ikke hatt noe som helst trøbbel med ham. Vi er rett og slett overrasket over hvor enkelt det er å ha en valp i hus, og synes vi er superheldige.

Marko er oppfinnsom, uttrykksfull og morsom, lærevillig og et stort matvrak. Til å være belger synes jeg han er veldig rolig, han er en tenker. Litt forsiktig i møte med andre hunder, og ekstremt glad i folk. Marko liker snø, pinner, kongler, MAT, kos, sokker, den myke fotballen han adopterte fra hagen (den hadde ligget der i ukesvis, altså) og mennesker.

Bildespam (mange innebilder, for det er så mørkt når jeg kommer hjem fra jobb og skal gå tur):

Marko 8 uker:

Marko 10 uker:

12 uker gammelt snøentusiast:

Vi har en fanghund:

Vi kan godt surfe på sonen sammen:

Sånn ser han ut når han vil ha kveldsmat:

Nå har han fått slappe ører... Tannfelling?

Før:

Etter:

Avslutter med en slowmo-film av Marko som kommer løpende ut av kontoret til samboern. Skikkelig valpeløping :wub:

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

1,5 år

Får vel lage tråd til bolla mi også! Det er veldig mange søte tervevalper på sonen for tida, så her er en tråd til med mer bildespam av en liten ulldott med sort maske. Marko, aka. Over the co

Tusen takk alle sammen! Ny bildespam! Klarer ikke bestemme meg for hvilke bilder jeg liker best, så da blir det alle sammen. På fredag fikk Marko være sammen med søstra mi på fridagen hennes i

Posted Images

Takk :D Lurer på om hunden er laget av sukker, for jeg får lyst til å spise ham opp ganske ofte. Er det normalt å være så forelska i hunden sin? ;)

Han kjekke mannen med hund i fanget er forresten samboern min, for de som ikke skjønte det. :P

Jeg er dødsforelsket i hunden min! :D Tror jeg skrev det ganske masse over alt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Fine Marko :D Sånne ører fikk min eldste også noen uker i tannfellinga. Ørene sto fra han var 6 uker gammel, så var det et par uker i tannfellinga de sto sånn ut som Marko sine, før de kom opp igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere og deres tervvalper altså :wub: At det går an! :wub:

Røde fristelser ;)

Søt og fin valp. Ser ut som dere trives godt med hverandre :-)

Takk :) Han passer velsig godt inn i familien vår, altså!

Takk, alle sammen :) Her er et bonusbilde fra i dag (håper det ikke blir opp ned nå):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Tusen takk alle sammen! :)

Ny bildespam! Klarer ikke bestemme meg for hvilke bilder jeg liker best, så da blir det alle sammen. ;)

På fredag fikk Marko være sammen med søstra mi på fridagen hennes i stedet for å være alene hjemme mens vi er på jobb. Det tror jeg var stas. Han fikk langtur i skogen og kose seg som fotomodell og fartsmaskin.

Etter en sånn tur i skogen må man slappe av litt;

Han kan også å sitte på steinen i hagen (dvs. fellesområdet):

Forresten, snø er digg, bilder fra forrige helg:

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...