MegaMarie Skrevet 8. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2015 Yes, kreative soniser! Jeg kommer alltid til dere for kostyme ideer. Nå igjen. Denne gangen er det bokstavtema og man skal kle seg ut som noe som starter på forbokstaven sin. Min er da altså M, om noen ikke har fått det med seg Både engelske og norske forslag er tillatt! Jeg trenger et kostyme som er lett å få til, og billig. Jeg har minimalt med både tid og penger. Shuuuut på med forslag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 8. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2015 Minnie mus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 8. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2015 Magiker. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 8. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2015 M&M Melon Minion Maur Marihøne Magedanser Mus Meslinger Veldig enkelt i alle fall. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 8. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2015 Mumie (som kan være både figures Mumi og en mumie) Monster Minnie Mus Mad Man Mynde (tihi!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 8. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2015 Minecraft Maleficent, Mad Hatter, Marilyn Monroe, Medusa 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 8. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2015 Mannekeng! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 8. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2015 Magiker. Kult forslag! Jeg skal tenke litt på hvordan det kan gjøres. M&M Melon Minion Maur Marihøne Magedanser Mus Meslinger Veldig enkelt i alle fall. Masse bra! M&M har jeg tenk på, jeg bare får ikke helt for meg hvordan jeg skal gjøre det i praksis. Tenkte å gå med en joggebukse og hettegenser i en og samme farge, lime på meg en slik M og kanskje noe ekte M&M's som jeg kan spise på utover kvelden Mmm! Magedanser er også bra forslag! Jeg har masse skjerf jeg kan bruke som skjørt Minecraft Maleficent, Mad Hatter, Marilyn Monroe, Medusa Jeg digger egentlig slike kostymer som gjør deg 3D i spill, som Minecraft eks. Men det er litt vanskelig. Skal mye papir til, og det koster litt. Men kult forslag! En dag må jeg gå som noe slikt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristinB Skrevet 8. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2015 (super) Mario 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 8. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2015 Michelangelo Maradonna Mette Marit Mohikaner Morder Matpakke Mexicaner Minotaur Michael Myers Musketerer Marlyn Monroe Marge Simpson Megahjerne Mattegeni Medium 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 8. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2015 Morder Mafia Max Mekker Marilyn Monroe Mekaniker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 8. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2015 Mopp Mata Hari Muldyr Molbo Marekatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 8. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2015 Google "m&m kostyme" så kommer det opp masse artige bilder av folk som er m&m 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enirtak Skrevet 8. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2015 m&m er veldig lett. Er bare å sy en stor firkantet, gul "kjole" (to digre firkanter sys mot hverandre, med hull til hode og armer) og så aplikerer du på m&m-logoen Ellers er mine forslag: Monster Mus Mekaniker Maler Modell Matros Millitær Misjonær Motorsykkelist Mafioso 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enirtak Skrevet 8. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2015 Åja, noen nevner kjendiser, dem er det jo flere av Bl.a Michael Jackson Madonna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amanda Skrevet 8. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2015 Mops Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amanda Skrevet 8. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2015 Mormor (og de åtte ungene) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 8. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2015 Mormor (og de åtte ungene) Det er et skikkelig artig forslag synes jeg. Er morsomt å se unge kle seg ut som eldre mennesker. Er bare å finne frem skaut, blomstrede kjoler, store perlekjeder, briller, stokk/rullator og å farge håret grått. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 8. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2015 Skulle jeg deltatt på noe slikt med min bokstav, så hadde jeg helt klart valgt minion! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 8. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2015 Det er et skikkelig artig forslag synes jeg. Er morsomt å se unge kle seg ut som eldre mennesker. Er bare å finne frem skaut, blomstrede kjoler, store perlekjeder, briller, stokk/rullator og å farge håret grått. Og ha med seg en korthårs dachs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 9. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2015 Marihøne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet 9. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2015 Mata Hari Melon(er) Matador Melkeku Max Mekker Musling (lykke til) Mesling (enda mer lykke til) Messias Merkur Måne Mose (enda, enda mer lykke til) Midget Missedronning Marsipan Mus Mark Melkekartong Monark Mafioso Mufasa 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 9. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2015 Michellus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 9. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2015 Modesty Blaise, off kors!! Lett som en plett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 9. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2015 Multe!Bare å feste på seg mange oransje ballonger Sent from my iPhone using Tapatalk 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts