Raksha Skrevet 28. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. August 2015 Jeg hadde det som liten og det viste seg at einebær var effektivt på å få ut marken, men måtte ha middel for eggene da Men hun sover, de klarer vel ikke sove om det er mark? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 28. August 2015 Rapporter Share Skrevet 28. August 2015 Men hun sover, de klarer vel ikke sove om det er mark? Så detaljert husker jeg ikke ( ), men sånn jeg har fått gjenfortalt det (litt for ofte) var jeg ikke hysterisk. Men kanskje det ikke var barnemark? Det finnes jo annen mark. Hm.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 28. August 2015 Rapporter Share Skrevet 28. August 2015 Ok, så siden hun sover nå så er det sannsynligvis ikke? kan ta test, men ikke sjans for at det går mens hun sover. :/ Jeg orker ikke freake ut er bare en sånn ting man kan risikere å få. Spysjuke freaker meg ut mye mer H sovnet for så å våkne med et hyl på natta. Helt krakilsk, stakkars liten. Fikk utrolig vondt av ham. Men jo, de kan sovne og sove. Første natten var han bare urolig, andre natten var... vel, lang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 28. August 2015 Rapporter Share Skrevet 28. August 2015 På NHI står det ihvertfall at hvor mye de plages vil variere, på linken til Krutsi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 28. August 2015 Rapporter Share Skrevet 28. August 2015 Så detaljert husker jeg ikke ( ), men sånn jeg har fått gjenfortalt det (litt for ofte) var jeg ikke hysterisk. Men kanskje det ikke var barnemark? Det finnes jo annen mark. Hm.. Flere typer mark???????? Why??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 28. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. August 2015 Ok, sender gubben på apotek etter medisin i morgen, så har vi i hus om ting blir verre. Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 28. August 2015 Rapporter Share Skrevet 28. August 2015 Jeg husker faktisk at jeg har hatt det (sånn blir det når man har småsøsken i barnehage ), og jeg fikk sove jeg altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 28. August 2015 Rapporter Share Skrevet 28. August 2015 Jeg føler dette er veldig urettferdig! For å si det sånn har vår erfaring gjort at vi aldri kommer til å være uten markmiddel her i huset. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 28. August 2015 Rapporter Share Skrevet 28. August 2015 Fy f*****. Ugh. Vrenger seg helt innvendig mtp barnemark osv. Dere som ønsker dere barn eller er usikre på om dere vil ha; Les dette. LES dette om barnemark. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. August 2015 Rapporter Share Skrevet 28. August 2015 Fy f*****. Ugh. Vrenger seg helt innvendig mtp barnemark osv. Dere som ønsker dere barn eller er usikre på om dere vil ha; Les dette. LES dette om barnemark. Barnemark som prevensjon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 28. August 2015 Rapporter Share Skrevet 28. August 2015 Fy f*****. Ugh. Vrenger seg helt innvendig mtp barnemark osv. Dere som ønsker dere barn eller er usikre på om dere vil ha; Les dette. LES dette om barnemark. Tror jeg lar spiralen sitte i litt lengre ja 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 28. August 2015 Rapporter Share Skrevet 28. August 2015 Hyttetur er alltid koselig @SiriEveline Og sist jeg sjekket er det plass på begge hyttene til et lite bøllefrø Her har vi allerede testet ene hytta, fikk plass der med både svigerfar (som eier hytta) og mine foreldre, samt svigerinne (det var rart å si/skrive) i campingvogn Ellers driver mine foreldre med bygging av ny hytte nå, så der er det kalkulert inn plass til barnebarn Og det blir nok påsketur hytta! Og barnemark... husker sååå godt når jeg hadde det selv, de ekle hvite krypa ass, ekkelt ekkelt!!! For ja, jeg erfarte å se dem.. sånne får ikke C få, dermed basta! Så på helt andre noter, partyteltet er satt opp og jeg innså at jeg vil ha mer pynt, så det må ordnes sånne honeycomb tror jeg det heter, og ellers bare å dekke på så er ting snart klart til dåp! Gleder meg! Og gleder meg veeeldig til kaken, vi hadde bryllupskake derfra og den var syyykt god, så har forventningene høyt oppe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 28. August 2015 Rapporter Share Skrevet 28. August 2015 Flere typer mark???????? Why??? Bendelorm og spolorm finnes ihvertfall og, men innrømmer glatt at jeg ikke har tenkt å nilese på dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 28. August 2015 Rapporter Share Skrevet 28. August 2015 Bendelorm og spolorm finnes ihvertfall og, men innrømmer glatt at jeg ikke har tenkt å nilese på dette Jeg ignorerer at det finnes orm, så da vil vi ikke få det. Derme basta tenk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 28. August 2015 Rapporter Share Skrevet 28. August 2015 Må forresten bare dele dette bildet av lillegutt og meg for de som ikke har meg på FB 16 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 28. August 2015 Rapporter Share Skrevet 28. August 2015 @SiriEveline , så lik deg han er! Akkurat samme øynene. Den slynga så deilig ut også. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 28. August 2015 Rapporter Share Skrevet 28. August 2015 Vet dere åssen man vekker en sovende baby sånn skikkelog og brått? Man mister tørkestativet i gulvet når man prøver å slå det opp... 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 28. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. August 2015 Hun sover som en stein. Får ikke tatt tapetest siden jeg klæsja godt med sinksalve før jeg la henne Men kjøper inn ormemiddel i morgen uansett. Kjenner det er helt greit å være laidback med sånt altså Altså, ekkelt usj og æsj, men ikke krise. Unge heldekket med elveblest i natt til i dag freaket meg faktisk mer ut. Stakkars lille snuppa mi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 28. August 2015 Rapporter Share Skrevet 28. August 2015 @SiriEveline , så lik deg han er! Akkurat samme øynene. Den slynga så deilig ut også. Så morsomt å høre, vi har slitt litt med å se likheter, dessverre er det pappaen han har minst likhet til...ligner mer på meg og min pappa! Slynge var kjempepraktisk og digg, nå sikler jeg på vevd sjal (så mye vakkert), men det er garantert som smash, kan ikke bare ha én 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 28. August 2015 Rapporter Share Skrevet 28. August 2015 Hun sover som en stein. Får ikke tatt tapetest siden jeg klæsja godt med sinksalve før jeg la henne Men kjøper inn ormemiddel i morgen uansett. Kjenner det er helt greit å være laidback med sånt altså Altså, ekkelt usj og æsj, men ikke krise. Unge heldekket med elveblest i natt til i dag freaket meg faktisk mer ut. Stakkars lille snuppa mi. Åssen er elveblesten i dag da? Kan ikke være den som er ekkel på rumpa hennes da? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 28. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. August 2015 Åssen er elveblesten i dag da? Kan ikke være den som er ekkel på rumpa hennes da? Sent from my iPhone using Tapatalk Helt borte. Heldigvis. Halv allergitabelett fiksa saken, så hadde ingenting igjen når vi stod opp i dag. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 28. August 2015 Rapporter Share Skrevet 28. August 2015 Hun sover som en stein. Får ikke tatt tapetest siden jeg klæsja godt med sinksalve før jeg la henne Men kjøper inn ormemiddel i morgen uansett. Kjenner det er helt greit å være laidback med sånt altså Altså, ekkelt usj og æsj, men ikke krise. Unge heldekket med elveblest i natt til i dag freaket meg faktisk mer ut. Stakkars lille snuppa mi. Hva er det med våre da? H hadde også to runder med elveblest nå nylig. Helt sykt hvor fort det gikk og hele gutten var dekket! Og poof! Like fort borte. (Tar heller ti runder til av det også før barnemark...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 28. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. August 2015 Hva er det med våre da? H hadde også to runder med elveblest nå nylig. Helt sykt hvor fort det gikk og hele gutten var dekket! Og poof! Like fort borte. (Tar heller ti runder til av det også før barnemark...) Ekkelt! Fant dere ut hva det kom av? Her startet det i det små i barnehagen, med litt på magen, de sa heldigvis i fra, var borte da jeg sjekket, men kom noen flekker i ansiktet på tur hjem, så var de borte, så kom det nye, borte. La henne, da hadde hun et par små, så gikk det et par timer og poff ja. Brått så hun slik ut over hele kroppen. Da ramlet poeltten ned hos meg, og jeg ringte legevakt for å finne ut hva jeg kunne gjøre for å lindre. Hatt elveblest en gang selv i voksen alder, og fytti granskauen, er mye jeg tar før det altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 28. August 2015 Rapporter Share Skrevet 28. August 2015 Jeg tror H reagerte på Neutral dusjsåpe for barn av alle ting. Det var den eneste nye faktoren jeg kunne komme på. Men samtidig trenger det ikke være allergisk reaksjon heller. Det kan være reaksjon på varme, kulde, temperaturendringer, svette, ja alt mulig viser det seg. H sin elveblest var mer hovent enn Ida sin. Skikkelig vabler, rødt og hissig. Jeg skjønte fort hva det var da og visste at det ikke var farlig, så jeg ble ikke så bekymret heldigvis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 28. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. August 2015 Bildet viser ikke hvor ille det var på det verste. Vet det ikke er farlig heldigvis ja, men jeg vet hvor ille det klør. Hååååper det ikke kommer tilbake. Men da vet jeg hva jeg gjør heldigvis. Håper H slipper mer slikt. Både av det og småkryp. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts