Krilo Skrevet 1. September 2015 Rapporter Share Skrevet 1. September 2015 Troll har sydvester Jeg har bare funnet de i str 47/48.. Har du sett de i mindre noe sted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 1. September 2015 Rapporter Share Skrevet 1. September 2015 Jeg har bare funnet de i str 47/48.. Har du sett de i mindre noe sted? Nei, mener de begynner i den str. Men med stramming under haka og øreklaffer kan det hende at det ikke gjør noe om den er litt stor. Men kommer selvsagt an på hvor mye for stor, da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 1. September 2015 Rapporter Share Skrevet 1. September 2015 Nei, mener de begynner i den str. Men med stramming under haka og øreklaffer kan det hende at det ikke gjør noe om den er litt stor. Men kommer selvsagt an på hvor mye for stor, da Vi får bare prøve, fordelen er jo at han uansett vokser inn i det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 1. September 2015 Rapporter Share Skrevet 1. September 2015 http://www.babybanden.no/products/2-pk-navigare-sydvest-sky-blue3 Ellers har reima i 46 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 1. September 2015 Rapporter Share Skrevet 1. September 2015 Nei, mener de begynner i den str. Men med stramming under haka og øreklaffer kan det hende at det ikke gjør noe om den er litt stor. Men kommer selvsagt an på hvor mye for stor, da For oss blir det veldig mye for stort Men fåt kanskje prøve den fra Reima jeg linket til til SiriEveline. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 1. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. September 2015 Host host fra meg Fra lillemor: "asjo mamma " "øye" "øye" "panne" "stor bamse" "noe utydelig etterfulgt av en gjesp" Slik går kvelden 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 I går startet babysvømmingen igjen og som frøkna koste seg. Turene våre til Østfoldbadet med ei venninne og hennes to barn i sommer har nok lønt seg. Hun tok helt av i går på babysvømmingen og det var så morsomt. Tror pappaen ble litt overrasket Var ikke til å kjenne igjen. Herlige frøkna. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 2. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Første dag i barnehagen igjen i dag. Kjenner jeg er spent på om hun er frisk i morgen. Hun har vært fem dager i barnehagen siden vi starta 18. august. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 I går startet babysvømmingen igjen og som frøkna koste seg. Turene våre til Østfoldbadet med ei venninne og hennes to barn i sommer har nok lønt seg. Hun tok helt av i går på babysvømmingen og det var så morsomt. Tror pappaen ble litt overrasket Var ikke til å kjenne igjen. Herlige frøkna. Gleder meg til vi skal etterpå! Første gang de skal dykke!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Første dag i barnehagen igjen i dag. Kjenner jeg er spent på om hun er frisk i morgen. Hun har vært fem dager i barnehagen siden vi starta 18. august. Barnehage er skumle greier Guttene har enda ikke blitt syke (bortsett fra litt snørr), men nå går det vannkopper i barnehagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 2. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Barnehage er skumle greier Guttene har enda ikke blitt syke (bortsett fra litt snørr), men nå går det vannkopper i barnehagen Åh! Heldig som ikke har blitt syke enda ! Vannkopper er skumslelt - kjøp inn hvitvask og eurax med en gang. Så har du om de blir syke lørdag etter stengetid på apotek. Gruer oss til vannkopper her siden svigerfar aldri har hatt det. :\ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Åh! Heldig som ikke har blitt syke enda ! Vannkopper er skumslelt - kjøp inn hvitvask og eurax med en gang. Så har du om de blir syke lørdag etter stengetid på apotek. Gruer oss til vannkopper her siden svigerfar aldri har hatt det. :\ Godt immunforsvar på de to der Jeg jugde litt, Marco hadde feber en natt. Men flink gutt som han er, la han det til helga, så null fravær i skole og barnehage på oss Men lurt å kjøpe inn litt midler mot vannkoppene ja, det skal jeg gjøre. Husker godt at jeg hadde det selv, det var mildt sagt kjipt. Så håper litt på at de får det nå som de er så små. Er bedre da, er det ikke det? Skjønner den med svigerfar :/ Litt vanskelig å isolere også, siden det er smittsomt før det bryter ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Vi har ikke dykket enda vi. Kommer sikkert etterhvert. Men moro at hun synes det var så gøy i går :-) Tre uker i bhg og kun en liten forkjølelse her. Men det kommer vel ..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 T har ikke fått vannkopper, selvom det har gått i barnehagen + at fetteren hans som han leker mye med hadde det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 T har ikke fått vannkopper, selvom det har gått i barnehagen + at fetteren hans som han leker mye med hadde det. Nei, det er jo ikke alle som får det selv om det er utbrudd i barnehagen Jeg fikk det mens jeg gikk på skolen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Barselgruppe om førstehjelp på helsestasjonen i dag, også veing og måling. Veldig greit å ha fått ett sånn kurs, samt prøv seg på livredding på sånn spedbarnsdukke håper aldri vi kommer til å få bruk for det da. Og frøkna mi er yngst, lettest og kortest på gruppa men desidert den mest aktive og mobile Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Det er ikke alle som blir så hardt rammet av vannkopper, så noen har hatt det uten å merke noe til det 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Er det flere som må vekke ungene om morgenen for å få dem med i barnehagen? I dag forsov vi oss De er tydeligvis b-mennesker. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Måtte det før, men nå etter sommeren har det plutselig snudd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Måtte det før, men nå etter sommeren har det plutselig snudd. Oida, tidlig oppe nå da? Jeg foretrekker egentlig sånn vi har det, for da rekker jeg å gjøre meg klar selv, før de står opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Er det flere som må vekke ungene om morgenen for å få dem med i barnehagen? I dag forsov vi oss De er tydeligvis b-mennesker. Hver dag! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 2. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Er det flere som må vekke ungene om morgenen for å få dem med i barnehagen? I dag forsov vi oss De er tydeligvis b-mennesker. Kommer an på hvor tidlig vi leverer Stort sett så våkner hun 8 uansett. I dag bråsatte hun seg opp i senga, sa "nei!" kl 7 og la seg ned igjen og sov til rett før ni. Da var det "pappa ståopp!" "javel" sa pappaen. Men skal hun i barnehagen til kvart over syv så må hun vekkes somregel. Nytter ikke ha henne som vekkerklokke hvertfall. Vi praktiserer flexilevering, alt etter hvordan dagene våre ser ut, Vi gjør et nytt forsøk på bursdagsfeiring i barnehagen i morgen. Denne gangen har mamman kapitulert, så vi har kjøpt inn to esker pinneis, en med saftis og en med fløteis. Orker rett og slett ikke ordne til noe mer avansert. Vi er syke begge to, og lage til mat til avdelingen når jeg er syk orker jeg rett og slett ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Oida, tidlig oppe nå da? Jeg foretrekker egentlig sånn vi har det, for da rekker jeg å gjøre meg klar selv, før de står opp. Variererer veldig. Ikke tidlig hver dag. Det tidligste var idag, 0545. Det har knapt skjedd før Men var 0720 en dag tidligere i uka. Det er innafor. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Er det flere som må vekke ungene om morgenen for å få dem med i barnehagen? I dag forsov vi oss De er tydeligvis b-mennesker. Ja, hun blir vekket kl 8 og da vil sier hun "jeg vil sove mere".. Hvorfor står hun opp 6 i helgene da Forrige mandag kom mannen for sent på jobb, for da ble vi ikke vekket før 9.10 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 2. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Vi vil ikke sove. For tenk. Nei Nei Nei Sitte hest? Gynge hest? Mamma: hesten sover *kaste ut alt av kosedyr * Baaamse! Mamma "hvilken bamse" Nei! Stor bamse! *får stor bamse * Nei! *bamse kommer i retur* Alt for å ikke sovne. Stakkars lita på det punktet sier jeg natta og svarer ikke noe særlig mer. Bare legger ned og trøster. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts