Gå til innhold
Hundesonen.no

Nyttårsaften for din hund?


Rocket
 Share

Recommended Posts

nyttårsaften tilbragt på fjellet med likesinnede og 80-90 hunder. Ingen raketter i nærheten. Noen i hyttefeltet litt lenger ned skjøt opp, men hundene reagerte ikke

ganske ironisk. man reiser på fjellet for (blant annet) å unngå de værste rakettene. Så reiser man på løp, og bor på campingplass- der noen idioter sender opp raketter lørdag 3.1. sukk. Bikkjene reagerte ikke. matmor ble forbannet. Ser egentlig ut til at matmor ikke trenger bry seg så mye, for hundene gjør det ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

En av de kleine skrivefeilene, men det var ikke en skrivefeil.. DE FÅR fredskake á "hundeversjonen" (så jeg får reddet det inn som ikke-skrivefeil.... )

Nico ELSKER fyrverkeri... sitter i vinduskarmen og logrer faktisk.. Merkelig bikkje..

Nyttårsaften på Lade:

Posted Images

Mine var med på fest i Oslo, og vi blei som vanlig aleine rundt kl 24 (jeg er skuddredd, så jeg blir alltid inne. :P ). Jentene sov seg gjennom bulder og kanoner, men etter henholdvis 5.5 og 4 år som hundeier fant jeg ut hva som gjør dem engstelige: Mandolinklimpring! :lol: Guri, som vi lo. :teehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...