Gå til innhold
Hundesonen.no

Nebbdyret Apriori Listopad, "Juba Baluba"

Recommended Posts

Skrevet

'Zoiene dine er så fine, god bedring til minstemann. :wub: Hilste på Stina på Dogs4All, men hun var visst litt fornærmet over tilbudet av behagelige liggeplasser. :D

• Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Har kommet til Norge! Ble 6 måneder på mandag, og er en herlig liten gutt fra Yekaterinburg i Russland. Gjennomført snill og tar verden på strak arm <3

Søstra til Juba, bor i Polen

Så gøy! Hvor traff du på mams? Herregud, nå går det vel rundt i nøtta til a mor Han er en ordentlig fining, har en liten runde med spøkelser nå, normalt sett er han veeeeldig kosete Så kos

Skrevet

<script language="JavaScript" type="text/javascript"></script>

Jubingsen har jo vært syk en stund, så har ikke så mange bilder av han andre steder enn i sofaen, stakkar. Men noen har jeg, da! :)

10906503_10155046394295204_3972047016801

Så elegant! :teehe:

Fint å høre at han kommer seg i form igjen og nyter livet, liker sånne gladnyheter :)

Skrevet

'Zoiene dine er så fine, god bedring til minstemann. :wub: Hilste på Stina på Dogs4All, men hun var visst litt fornærmet over tilbudet av behagelige liggeplasser. :D

Takk, takk! :) Gjorde du? Huff, hun var i skikkelig divamodus på Dogs4all :P

Zoier er så kule! :D God bedring til "nebbdyret" :teehe:

Verdens kuleste, faktisk! :D Og takk, takk! Han skal til veterinæren igjen på tirsdag for eventuell friskmelding (har meldt han på valpeshow til helga, han er i VELDIG fin form om dagen, klatrer omtrent på veggene :P)

Så elegant! :teehe:

Fint å høre at han kommer seg i form igjen og nyter livet, liker sånne gladnyheter :)

Åja! Voldsomt elegant! Du skal se han dette ut av sofaen, du! Eller hopper over stuebordet. Eller opp på kjøkkenbenken. Eller inni tørkestativet. Elegant er bare fornavnet! :D

Veldig godt at han er frisk igjen, han lever virkelig opp til navnet sitt nå :)

• Like 1
  • 2 weeks later...
Skrevet

Hilste på denne vakre i dag :wub: Tror muligens din mor (?) syntes det var litt rart at jeg allerede visste en hel del om han, men jeg har jo lest her da.... :P Visste ikke at det var han før hun fortalte hvor han kom fra, og at han hadde vært syk da. Men så vakker da! Ikke så veldig interessert i å hilse, sånn egentlig, men fikk såvidt tatt på :D

• Like 1
Skrevet

Hilste på denne vakre i dag :wub: Tror muligens din mor (?) syntes det var litt rart at jeg allerede visste en hel del om han, men jeg har jo lest her da.... :P Visste ikke at det var han før hun fortalte hvor han kom fra, og at han hadde vært syk da. Men så vakker da! Ikke så veldig interessert i å hilse, sånn egentlig, men fikk såvidt tatt på :D

Så gøy! :) Hvor traff du på mams? Herregud, nå går det vel rundt i nøtta til a mor :P

Han er en ordentlig fining, har en liten runde med spøkelser nå, normalt sett er han veeeeldig kosete :)

Har faktisk tenkt på dere, veldig å gøy å se at han er i storslag igjen. Fine nebbdyret. :wub:

Så koslig! :) Han var til enda en sjekk i går, alt er supert! :)

Han ser herlig ut! Kjempefin. Håper du deler flere bilder :)

10959897_10155210203285204_6603779896704

"The prancing pony"

10974649_10155210205110204_6712313720264

10981288_10155210206730204_1251322401945

1622363_10155210213840204_79277822271178

Med varseltrekantene oppe. Er de oppe innendørs, er det bare å gjemme børster, sko og sminkepunger, han vil bli dragqueen når han blir stor, sier han :D

• Like 8
Skrevet

Så gøy! :) Hvor traff du på mams? Herregud, nå går det vel rundt i nøtta til a mor :P

Han er en ordentlig fining, har en liten runde med spøkelser nå, normalt sett er han veeeeldig kosete :)

1622363_10155210213840204_79277822271178

Med varseltrekantene oppe. Er de oppe innendørs, er det bare å gjemme børster, sko og sminkepunger, han vil bli dragqueen når han blir stor, sier han :D

Møtte dem på byferja i Fredrikstad :D Jeg fikk forklart at jeg hadde infoen fra Sonen, og jeg håper ikke hun har inntrykk av at jeg er en stalker, for det er jeg altså ikke :P Har bare en evne til å huske ting jeg leser på Sonen :lol: Hun fikk nesten plassert meg og da, kunne huske vagt at jeg har hatt med basenjier for å glo på lc-trening :P

Og jeg ler av bildet :lol: Søt!

• Like 1
Skrevet

Møtte dem på byferja i Fredrikstad :D Jeg fikk forklart at jeg hadde infoen fra Sonen, og jeg håper ikke hun har inntrykk av at jeg er en stalker, for det er jeg altså ikke :P Har bare en evne til å huske ting jeg leser på Sonen :lol: Hun fikk nesten plassert meg og da, kunne huske vagt at jeg har hatt med basenjier for å glo på lc-trening :P

Og jeg ler av bildet :lol: Søt!

Se der, ja :) Artig! :D Å nei, mamma har aldri mistanke om den slags, det har tatt henne 20 år å huske ene venninna mi :P Så paranoide tanker om stalker kommer hun aldri til å plages med :P

Håper vi får med basenjien her etterhvert, altså! Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke er med?

• Like 1
Skrevet

Sånne vil dine også ha :D

Stina vi ha en med krone og slør og Dita en sånn jokerhatt med bjeller på endene og Juba en reinsdyrhatt :D

• Like 1
Skrevet

Sånne vil dine også ha :D

Stina vi ha en med krone og slør og Dita en sånn jokerhatt med bjeller på endene og Juba en reinsdyrhatt :D

Du har strikkeskills!! :D;)

16508_10155249618465204_4656306589461971

8 måneder

560237_10155238581765644_102860087925553

Bim på valpeshow forrige helg, tiltross for ekstrem marking i ringen, kongen av kålormer. En LITEN jobb foran oss der fremover, men blir nok bra etterhvert :)

• Like 2