Teserere Skrevet 8. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2014 X-narkomane (som satte sprøytene i halsårene på slutten fordi årene ellers var helt ødelagte) er heller ingen drømmepasienter mtp stikking.. Sent from my iPhone using Tapatalk Visste du at de tilogmed bruker blodårene under tunga til slutt Ævv! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 8. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2014 Jeg dør av latter *hikst* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 8. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2014 Når jeg kjøpte gløgg på butikken i dag humret jeg litt for meg selv og tenkte på julesonentråden 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 8. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2014 Ja nå kan klokka bare bli 24 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 8. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2014 Jeg må ikke lese dette på jobb, jeg lo høyt. Kindereggmetoden er løsningen på alle verdensproblemer. Jeg må innrømme jeg ikke skjønte denne delen av historien Kanskje ikke du kan forklare det en gang @IW ? Er jeg dum kanskje? Derfor jeg og @Emilie kom i en nesten fight? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 8. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2014 Jeg må innrømme jeg ikke skjønte denne delen av historien Kanskje ikke du kan forklare det en gang @IW ? Er jeg dum kanskje? Derfor jeg og @Emilie kom i en nesten fight? Hehe! Det er ikke så mye å skjønne, er bare fordi Tabris har brukt kindereggmetoden selv og ofte anbefaler den til andre . At du nesten kom i slåsskamp var rett og slett for å få deg inn i historien! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 8. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2014 Fantastisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 8. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2014 Visste du at de tilogmed bruker blodårene under tunga til slutt Ævv! Nei, men jeg er ikke overrasket.. Motivasjonen dems er stor.. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 9. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2014 Haha så fantastisk! Og imponert over sånne små detaljer fra AN du har fått med deg @Teserere , som vitsen til @LinL som @Tinkie og jeg ikke helt forsto Imponert over kreativiteten! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 9. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2014 Hohoho er det noen som husker det diktet til @Lola Pagola!? Definitivt juleskurken !! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 9. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2014 Hehe! Det er ikke så mye å skjønne, er bare fordi Tabris har brukt kindereggmetoden selv og ofte anbefaler den til andre . At du nesten kom i slåsskamp var rett og slett for å få deg inn i historien! Men ropte hun bare "kindereggmetoden" og sprayet han med noe vondt? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 9. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2014 Men ropte hun bare "kindereggmetoden" og sprayet han med noe vondt? Var vel DAP hun sprayet med? Skal være beroligende for hunder http://www.hunden.no/artikkel.html?news.nid=5198 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 9. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2014 Det er så bra å få startet dagen med Sonens julefortelling . Og stafettpinnen er mottatt . 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 9. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2014 Haha så fantastisk! Og imponert over sånne små detaljer fra AN du har fått med deg @Teserere , som vitsen til @LinL som @Tinkie og jeg ikke helt forsto Imponert over kreativiteten! Okei. Bare for å ha sagt det, den er jo kjempe morsom! Kanskje den må høres. (kanskje jeg må lage en video hvor jeg LESER den, så dere forstår at jeg er KJEMPE MORSOM!!!!!) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 9. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2014 Okei. Bare for å ha sagt det, den er jo kjempe morsom! Kanskje den må høres. (kanskje jeg må lage en video hvor jeg LESER den, så dere forstår at jeg er KJEMPE MORSOM!!) ja! video med tekst, så at vi ikke-trøndere skjønner spøken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 9. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2014 Haha så fantastisk! Og imponert over sånne små detaljer fra AN du har fått med deg @Teserere , som vitsen til @LinL som @Tinkie og jeg ikke helt forsto Imponert over kreativiteten! Haha, jeg er MED! Gudene vet hvordan jeg KOM til godset, men jeg ER der! :lol: Okei. Bare for å ha sagt det, den er jo kjempe morsom! Kanskje den må høres. (kanskje jeg må lage en video hvor jeg LESER den, så dere forstår at jeg er KJEMPE MORSOM!!) Jeg skjønte den, altså! Jeg bare syntes ikke den var så morsom Fysioterapeuten min har også gitt meg en del sånne ordspill, og jeg er visst kjempeteit som bare ikke skjønner dem, mener han Jeg skjønner dem, jeg bare synes ikke de er morsomme 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 9. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2014 Men ropte hun bare "kindereggmetoden" og sprayet han med noe vondt? Det er absolutt ingen reell sammenheng mellom DAP og kindereggmetoden i virkeligheten . Men tenkte Espen hadde godt av å få seg en beroligende dusj... Edit: Jeg har også kommet med! Weey! Litt mange i gruppe 1 på quiz kanskje, basert på antall belgere og andre gjeterdyr her inne! Hihi! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 9. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2014 Haha, jeg er MED! Gudene vet hvordan jeg KOM til godset, men jeg ER der! :lol: Jeg skjønte den, altså! Jeg bare syntes ikke den var så morsom Fysioterapeuten min har også gitt meg en del sånne ordspill, og jeg er visst kjempeteit som bare ikke skjønner dem, mener han Jeg skjønner dem, jeg bare synes ikke de er morsomme Hvordan kan man forstå den men ikke synes den er morsom? Det forstår ikke jeg nuvel, jeg liker groviser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 9. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2014 Hvordan kan man forstå den men ikke synes den er morsom? Det forstår ikke jeg nuvel, jeg liker groviser Lett, man har ikke lik humor 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 9. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2014 Haha, jeg er MED! Gudene vet hvordan jeg KOM til godset, men jeg ER der! :lol: Siri har sånn HP skap hun ikke viste hun hadde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 9. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2014 Siri har sånn HP skap hun ikke viste hun hadde Såklart. Sånn er det når man har et helt, svært gods fullt av rom man ikke har hørt om. Kanskje Godset rett og slett er som Hogwarts. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gro Skrevet 9. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2014 Såklart. Sånn er det når man har et helt, svært gods fullt av rom man ikke har hørt om. Kanskje Godset rett og slett er som Hogwarts. Jeg er visst plutselig også på Godset uten å ane hvordan jeg kom dit, så jeg tipper vi reiste sammen. Jeg liker å tro at vi red på det store, hvite, lodne dyret fra the neverending story 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 9. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2014 Såklart. Sånn er det når man har et helt, svært gods fullt av rom man ikke har hørt om. Kanskje Godset rett og slett er som Hogwarts. Måtte skumme raskt igjennom, og klarte ikke se hvordan jeg kom dit heller Dette er mystifistisk!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 9. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2014 Noen kommer på ærlig vis, noen kommer på mystisk vis, noen kommer tilogmed to ganger 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mackenzie Skrevet 9. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2014 Måtte skumme raskt igjennom, og klarte ikke se hvordan jeg kom dit heller Dette er mystifistisk! Samme her! Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts