Lola Pagola Skrevet 7. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2014 Hvor stort er egentlig godset? I'ts bigger on the inside! 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 7. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2014 Jeg ler så jeg triller Fantastisk @ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 7. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2014 *Ler så jeg nesten tisser på meg :lol: *. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 7. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2014 Altså, jeg tror nok ikke Siri helt visste hva hun sa ja til da hun inviterte alle sonisene til julefeiring! Med mindre jeg har talt feil så er det 64 soniser der for øyeblikket. (Jeg leste gjennom de andre innleggene og skrev ned alle navnene på en liste for å få oversikt før jeg begynte å skrive i går. ) Med alle hundene og Paranomias marsvin så er det med andre ord folksomt! 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 7. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2014 Husk å utfordre @Yodel Det får bli litt nærmere jul. NÅ har vi da ferie. Vi koser oss og tusler rundt i dyreparken, vi! Smokke-problemet er dog uløst. Vi har prøvd å spørre alle ansatte om hjelp til å få låst oss inne i smokke-bingen, men uten hell. Sabeltann er visst veldig eiersyk på disse smokkene sine, og ******* bryter løs om en forsvinner. Jeg tror dog ikke Sabeltann har så mye å stille opp med mot en viljesterk 4- åring. Og det kan ikke være hvilken som helst smokk. Det MÅ være den SAMME smokken. Vi har derfor sondert området som er godt bevoktet og innesperrret. Først må vi bryte oss inn, deretter kan vi starte å bekymre oss for hvordan vi skal finne den RETTE. *Iverksetter plan 2* For å få iverksat plan to hadde jeg satt pris på en mehjelper eller to her nede til innbrudd- og deretter søk etter rett smokk. Er det noen tapre og fryktløse medlemmer -gjerne med sporhunder- som har mulighet? Flott at jeg fikk kjøre-hjelp til å kjøre de siste drektige tispene opp til godset, takk @IW ! Da er du vel tilgitt for å ha vært avlogget? Første termin er 13 desember, så følger de hverandre med en dags mellomrom fram til 25 desember alle 13. Men jeg er nok tilbake i god tid før første nedkomst Dere gidder kanskje å starte å tempe de første om noen dager? Bare så vi vet? *Logging off* 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 7. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2014 Kan være greit å sende pm til den man utfordrer videre, er ikke alle som har på notifications 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 7. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2014 Og hvis det er noen her som vil skrive, så kanskje en kan droppe et lite hint her i kommentartråden? Særlig også når man kan 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 7. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2014 Jeg ler og ler, og er litt forvirret for nå er det mange å holde styr på. Og jeg ser også på Godset til Siri som enten noe ala Downton Abbey eller teltene i Harry Potter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 7. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2014 Altså, jeg tror nok ikke Siri helt visste hva hun sa ja til da hun inviterte alle sonisene til julefeiring! Med mindre jeg har talt feil så er det 64 soniser der for øyeblikket. (Jeg leste gjennom de andre innleggene og skrev ned alle navnene på en liste for å få oversikt før jeg begynte å skrive i går. ) Med alle hundene og Paranomias marsvin så er det med andre ord folksomt! Fortsatt goooood plass her på Godset vøtt.... og skorter det litt på plassen, så graver vi bare noen snøhuler og sånt - går så fint atte . 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 7. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2014 Herlig, rett og slett herlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mackenzie Skrevet 7. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2014 Kjenner jeg begynner å slite litt med å holde styr på alle, også tror jeg at jeg hadde blitt litt klaustrofobisk om jeg hadde vært med Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 7. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2014 Jeg er stort sett (ok alltid) hjemme på kveldstid og stort sett lenge oppe, så jeg kan være backupskriver på kort varsel ved behov Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 7. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2014 Har jeg begynt å si sjøh??!? Nå må jeg flytte fra trøndelag før jeg blir helt trøndifisert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 7. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2014 Hvis jeg ønskes som medforfatter så bidrar jeg gjerne med et kapittel altså. Har greit med tid nesten hele desember. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 7. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2014 Kangerlussuaq får dessverre ikke tid til å skrive neste episode, så skrivejobben er up for grabs. Noen som har lyst? Alle er velkomne til å forsøke seg som skribent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 7. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2014 Og det er lov å skrive seg selv inn i fortellingen om man ikke er skrevet inn allerede. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 7. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2014 Kangerlussuaq får dessverre ikke tid til å skrive neste episode, så skrivejobben er up for grabs. Noen som har lyst? Alle er velkomne til å forsøke seg som skribent. Jeg har mulighet! Det holder å legge den ut til midnatt eller i morgen tidlig? For jeg kan skrive når jeg kommer hjem i kveld.. *sette på alarm* 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 7. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2014 Da blir det IW som skriver neste episode! Vi gleder oss! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 7. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2014 Det er veldig god underholdningsverdi Skal si vi blir vinfine sånn som vi pimper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 7. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2014 Herlig at @Yodel kjører sin egen spin off her inne Gleder meg til resten av advent, jeg 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 7. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2014 Syns det er kjempe morsomt å lese sonens julekalender, så kreativt - bra skrevet og jeg flirer godt, selv om jeg ikke kjenner dere så veldig godt, litt vanskelig å følge med alle enkelt navnene, men det er vel ikke værre enn å følge med på alle personene i Lost, i Gode og Onde Dager osv. xD 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 7. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2014 Syns det er kjempe morsomt å lese sonens julekalender, så kreativt - bra skrevet og jeg flirer godt, selv om jeg ikke kjenner dere så veldig godt, litt vanskelig å følge med alle enkelt navnene, men det er vel ikke værre enn å følge med på alle personene i Lost, i Gode og Onde Dager osv. xD Det er mange jeg ikke kjenner, også. Det meste er vel stjålet fra snutter i AN og vridd bittelitt på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 7. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2014 Det er mange jeg ikke kjenner, også. Det meste er vel stjålet fra snutter i AN og vridd bittelitt på Jeg er ikke så mye i AN lengre, jeg :> Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 7. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2014 Herlig å lese. Dagens høydepunkt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 7. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2014 Herlig avsnitt du har skrevet, @Bones Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts