SFX Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2014 Men jeg er egentlig opprinnelig engelsk Og som @ nevner så har jeg alltid feiret jul 25. hos mamma og familien på den siden med kalkun. Når jeg har vært hos pappa og den siden av familien har de jo seff servert ribbe og pinnekjøtt 24., men jeg spiste alltid bare tilbehør og saus Er du importert??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2014 Dette blir jo bare bedre og bedre! Og den avslutningen da Gleder meg til i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2014 Herlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2014 Er du importert??? Engelsk familie, konstruert i England, født i Norge, norsk statsborger, men alltid vokst opp med England i mitt hjerte. Så dessverre ikke importert, men ganske engelsk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2014 Åååååh, dette har jeg store forventninger til :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2014 Engelsk familie, konstruert i England, født i Norge, norsk statsborger, men alltid vokst opp med England i mitt hjerte. Så dessverre ikke importert, men ganske engelsk Ah, livmorimport, heter det. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2014 Ah, livmorimport, heter det. :lol: Noe sånt, ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2014 Fantastisk! :D Dakar Willy så ikke noe han,og Lill bare måtte ha en hund til 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2014 Jeg håper Siri har stort hus eller hundegård, for dette kan bli mange hunder og folk, gitt Der det er hjerterom er det husrom vet du . 23 mål boltreplass til hundene er sikkert nok . Fantastisk! :D Dakar Willy så ikke noe han,og Lill bare måtte ha en hund til Jeg må nok klippe litt glugger til ham, tror jeg . Gleder meg veldig til å hilse på den nye hunden til Lill :lol: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2014 Må jeg ha den så må jeg ha den liksom :lol: Enda godt de fikk med seg alt fra bilen 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2014 :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2014 Fantastisk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2014 Haha, så mye herlig! Men så slem jeg var med stakkars Mozza! Tenk å kjefte sånn, hun hadde sikkert nekta å komme tilbake, og funnet seg noen andre å bo hos i stedet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 3. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2014 *prøve å se for seg Vims banne sånn, nei går ikke * Dakar lille Mozza!! Og ikke minst pusen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 3. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2014 Ler meg ihjel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 3. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2014 Herregud som jeg lo i avsnittet om Mozza!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 3. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2014 *Ruller rundt på gulvet og ler så jeg griner - og blir full av frø...* 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 3. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2014 Moro, gleder meg til å ut å hugge juletre med hundeslede, det høres jo så koselig ut! Om en noe utfordrende hvis det ikke er noen vei/løype å kjøre på. Blir mange valper der i år, for min ene har jo termin 23. midt oppi alle basenjiene. Jammen bra man ikke må tenke på å blande rasene oppi det hele. Burde være enkelt å se forskjell på Siberian og basenji for de fleste 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 3. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2014 Moro, gleder meg til å ut å hugge juletre med hundeslede, det høres jo så koselig ut! Om en noe utfordrende hvis det ikke er noen vei/løype å kjøre på. Blir mange valper der i år, for min ene har jo termin 23. midt oppi alle basenjiene. Jammen bra man ikke må tenke på å blande rasene oppi det hele. Burde være enkelt å se forskjell på Siberian og basenji for de fleste Men alle de basenjivalpene kan jo bli en utfordring å holde fra hverandre.... godt jeg har masse kompostgrinder vaffal :lol: 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 3. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2014 Moro, gleder meg til å ut å hugge juletre med hundeslede, det høres jo så koselig ut! Om en noe utfordrende hvis det ikke er noen vei/løype å kjøre på. Blir mange valper der i år, for min ene har jo termin 23. midt oppi alle basenjiene. Jammen bra man ikke må tenke på å blande rasene oppi det hele. Burde være enkelt å se forskjell på Siberian og basenji for de fleste hele jula blir en eneste stor valpefødsel jo gleder meg allerede til neste avsnitt.. beste adventskalenderen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 3. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2014 Jeg ler og ler og ler. Og hva med dachsen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 3. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2014 Men alle de basenjivalpene kan jo bli en utfordring å holde fra hverandre.... godt jeg har masse kompostgrinder vaffal :lol: Det slo meg også. Bra jeg ikke er hovedansvarlig for å holde de adskilt Enda godt de i det minste kan komme i ulike farger og har hvitt som kan plasseres litt ulike steder. Hjelper litt i det minste. Jeg ler og ler og ler. Og hva med dachsen?? Lurer på om det er en jeg har stjålet? Vet jeg har lufta tanker om å skaffe en sånn som maskotthund. Og nå har jeg også gått til innkjøp av et par anbefalte bøker. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 3. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2014 Ok, seriøst, hvis det skal bli SÅ mange valpefødseler hos Siri så vil jeg også være med og feire jul der 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 3. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2014 Men alle de basenjivalpene kan jo bli en utfordring å holde fra hverandre.... godt jeg har masse kompostgrinder vaffal :lol: Døh, kompostgrinder er INGEN sak for basenjier. Ikke en gang små valper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 3. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2014 Døh, kompostgrinder er INGEN sak for basenjier. Ikke en gang små valper. Når de er helt nyfødte er de ikke så mobile da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts