Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Det stemmer at det er endringer ifht glukosamin og at det har ført til at Hööks ikke har det i sitt sortiment lenger. Men du finner det produktet jeg linket til...dettror jeg selges over disk enda.

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt vår første boks. Hos veterinæren fordi det var så vanskelig å få tak i andre steder. Og ikke minst vite hva som er bra og mindre bra.

ReDog Joint Balance Vet. 180 tabletter til ca 500kr (2 tabl i døgnet for 20kg hund)

Skrevet

Gir Orijen 6 fish som har glucosamin i seg. (Gir forebyggende) Har ellers fått tips om å handle i sverige om jeg vil gi utenom/mer enn det fôret inneholder. :)

Skrevet

Det er i hvert fall reseptbelagt til mennesker

Nei. :) Bare store pakninger, får kjøpt opptil 90 piller om gangen reseptfritt på apoteket.

Skrevet

Mener å huske at det var svindyrt, hva betaler dere for en slik boks og hvor mage gram inneholder den?

Blir vel dyrt med stor hund kanskje, men jeg betaler 158 for 90 tab x 400mg på Apotek1. Holder 180 dager til min hund.

Apotekhjem.no lønner det meste seg å bestille fra og der koster den 108,-

Regnet på det en gang og det lønnet seg veldig for meg å kjøpe på apoteket istedenfor det de solgte hos vet.

Skrevet

Blir vel dyrt med stor hund kanskje, men jeg betaler 158 for 90 tab x 400mg på Apotek1. Holder 180 dager til min hund.

Apotekhjem.no lønner det meste seg å bestille fra og der koster den 108,-

Regnet på det en gang og det lønnet seg veldig for meg å kjøpe på apoteket istedenfor det de solgte hos vet.

Hva heter det på apotek? Har de det på vanlige apotek eller må man bestille på nett?

Emma er jo 8år nå, og hadde sikkert hatt godt av dette.. Og så liten som hun er ville jo en boks vart i evigheter.

Skrevet

Hva heter det på apotek? Har de det på vanlige apotek eller må man bestille på nett?

Emma er jo 8år nå, og hadde sikkert hatt godt av dette.. Og så liten som hun er ville jo en boks vart i evigheter.

Orifarm heter den jeg pleier å kjøpe, sist var de derimot utsolgt så da kjøpte jeg heller Samin.

Kjøper på Apotek 1 i butikk.

Skrevet

Jeg har kjøpt en kilosboks med glukosamin i pulverform for hest på Hööks i Sverige, og betalte 499 svenske.

Den varer cirka 500 dager med to bernere i hus, siden de får et gram hver.

En eller annen gang i løpet av en halvannenårsperiode er jeg alltids langt nok inn i Sverige til at jeg finner Hööks, og får kjøpt med meg en boks.

Skrevet

Gir Orijen 6 fish som har glucosamin i seg. (Gir forebyggende) Har ellers fått tips om å handle i sverige om jeg vil gi utenom/mer enn det fôret inneholder. :)

Oi! Visste ikke at det inneholdt glucosamin. Vi gir glycoflex (tror jeg det heter) til Enya pga kneoperasjonen.. Men hun får jo også six fish.. Trenger hun egentlig å få glucosamin som kosttilskudd da? Hvor mye glucosamin inneholder six fish? Prøvde å Google litt rundt, men fant ikke så mye om det..

Og kan hunder få for mye glucosamin? Er det skadelig på noen måte hvis de får for mye?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Skrevet
Oi! Visste ikke at det inneholdt glucosamin. Vi gir glycoflex (tror jeg det heter) til Enya pga kneoperasjonen.. Men hun får jo også six fish.. Trenger hun egentlig å få glucosamin som kosttilskudd da? Hvor mye glucosamin inneholder six fish? Prøvde å Google litt rundt, men fant ikke så mye om det.. Og kan hunder få for mye glucosamin? Er det skadelig på noen måte hvis de får for mye? Sent from my iPhone using Tapatalk
Om du trenger å gi utenom vet jeg ikke, men det inneholder altså: Glukosamin ...........1250 mg/kg Er på mobil, men du finner altså info i nettbutikken til morene.no er ute å flyr så blir litt i farten dette :P
  • Like 1
  • 3 weeks later...
Skrevet

Jeg har kjøpt en kilosboks med glukosamin i pulverform for hest på Hööks i Sverige, og betalte 499 svenske.

Den varer cirka 500 dager med to bernere i hus, siden de får et gram hver.

En eller annen gang i løpet av en halvannenårsperiode er jeg alltids langt nok inn i Sverige til at jeg finner Hööks, og får kjøpt med meg en boks.

Ikke værst! Skal boksen oppbevares i kjøleskap når den er åpnet?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dyrebutikker har som regel dette.  Ville begynt med ørepudderet.  Hvis du har en smal pinsett, kan du bruke det istedenfor veneklemme.
    • Er det det samme hvor jeg kjøper sånn tang? Ja hvis det hjelper så er det verdt det men var redd å kjøpe enda en ting som ikke blir brukt. Hehe😉
    • Ja mente røytefri hund.
    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...