Lola Pagola Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 Grusom bulldog. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 Ble litt anpusten av å se på bulldogen jeg "/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 Grusom bulldog. Synes at kommentatorene er så veike. "Should not be over-exaggerated". Uhm, vel, hva kaller du det der da?! Chow-chowen var også over the top synes jeg. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 Nydelig dalmatiner! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 Tenkte å banne i kirka og si at jeg synes bulldogen var søt, men tror jeg dropper det. canaan (?) hunden var fin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 Canaan-hunden likte jeg også. Og eurasieren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 Nydelig dalmatiner! Den så skikkelig glad ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 Var mye jeg ikke likte i denne gruppen, synes så synd på mange av rasene. Dalmisen var helt grei, manglet bryst og gode skuldre. Til nå er det kaananhunden jeg liker best. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 Grusom nese på den fransk bulldoggen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 Synes shiba var ganske fin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 Likte shibaen også, jeg. Denne gruppa er forresten skikkelig rar. En haug av tilfeldige raser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 Denne gruppa er forresten skikkelig rar. En haug av tilfeldige raser. Enig. Litt sånn "la oss samle alt som ikke passer inn i de andre gruppene". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 Canaanhund, lhasa apso og dvergschnauzer er favorittene foreløpig. Dvergschnauzeren var virkelig lekker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 Norsk puddel jo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 Er det vanlig å løfte hunder etter halsen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 Norsk puddel, da må vi jo heie litt på den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 Straks benket og klar for å heie på fineste halvbror Dublin og venn/oppdretter/travelcompany Anette - heia!!! ???? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 Var mye jeg ikke likte i denne gruppen, synes så synd på mange av rasene. Dalmisen var helt grei, manglet bryst og gode skuldre. Til nå er det kaananhunden jeg liker best. Enig med fronten, den kunne vært bedre. Men fin outline likevel, bakpart, tegninger og resten var veldig bra. Hun er vel bare rundt året og, tror jeg (er vel det yearling bitch betyr?). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 Likte alle pudlene jeg, herlige showhunder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 Pudlene, er flashy, men på standard blir det alt for mye ører og pels. Det blir for mye. Var den første fra Norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 Toypuddelen: 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 Var den første fra Norge? Ja, mellompuddelen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 Enig med fronten, den kunne vært bedre. Men fin outline likevel, bakpart, tegninger og resten var veldig bra. Hun er vel bare rundt året og, tror jeg (er vel det yearling bitch betyr?). Enig, kunne hatt litt bedre hode,og mer muskulert. Men pen ung tispe. 23 mnd. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 . Toypuddelen: :lol: Det der er faktisk ikke så ille som toypuddelen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 Enig, kunne hatt litt bedre hode,og mer muskulert. Men pen ung tispe. 23 mnd. Ja, men når hun er så ung er hun helt fint muskulert synes jeg. Tenkte ikke videre over det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts