Stine Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Aah! Men da kommer det sikkert opp på youtube i mårra så man kan se hele showet vet du ca klokkeslettet de går? Så på crufts sin hjemmeside men fikk opp to dommere på staffen.. Det må være 2 dommere med godt over 400 påmeldte. Sjekk programmet på når gruppe 3 går (det er kun guppefinalene som blir live sendt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Grønlandshund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Siste oppdatering var røket korsbånd på BCen Neo fra flyball, lurer på hva veterinærene fant ut. Det har forøvrig veterinærer og dyrepleiere bak gardinet for agility og flyball Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Riesenschnauzeren var kjempeflott! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Håper ikke boxeren blir shortlisted, Likte hoffen, og grønlandshunden, og riesen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sbtlita Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Det må være 2 dommere med godt over 400 påmeldte. Sjekk programmet på når gruppe 3 går (det er kun guppefinalene som blir live sendt) Den ser jeg også, men det sto ikke klokkeslett på det jeg så på. Men skal heller se hele opplegget på youtube når det er ferdig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Den ser jeg også, men det sto ikke klokkeslett på det jeg så på. Men skal heller se hele opplegget på youtube når det er ferdig 18.45 Britisk tid begynner gruppe 3. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Liker nuffen, russisk sort terrier og ikke minst sankt bernharden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Syns nappen så overraskende bra ut. Ingen synlige folder på beina, synlige øyner. Kan nesten si jeg "likte" hunden. (Enda litt vei å gå med hode, men helt klart noe annet enn på westminister her for kort tid siden) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Var også fornøyd med nappen. Ble dog overrasket over hvor lite jeg likte sibben Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Malamut, riesen, nuffe, russisk sort terrier og sankt bernhard er mine favoritter. Edit; Dobermannen var også stilig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Må innrømme at dette ikke er helt min gruppe, bortsett fra polarhundene. Ingen stor fan av siberian i kveld da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Jeg og dommeren var ikke mye enig.. Men nuffe, sankt bernhard og malamuten er med videre, så da heier jeg på de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Leonberger og nuffe..... ingen av de jeg ville velge.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Overrasket over at han valgte ut boxeren. Heier på malamuten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Joa pen vinner,men veldig stor. Gøy at sverige kom så høyt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Hurra, fiine malamuten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Buhund! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Heja ACD! Likte den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Falt også for buhunden, og anatolien. og bearded. PS: var den svenske lapphunden fin? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Flott ACD syns jeg! Glemte å følge med på resten da de løp inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Aussien og bearded collien er første favorittene i denne gruppen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Gronnisen og mallen var ikke særlig happy... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Liker laekenoisen. Ser ut som om den smiler. Mallen ville jeg passet fingrene mine for hvis jeg var dommeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Belgerene imponerte ikke, mallen likte seg ikke..... Lakken var lekker da. Og så synes jeg det er gøy med pulien som shower i bakgrunnen. BC likte jeg ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts