ipadda Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2015 Jeg syns ikke labben var så galen i år jeg, sammenlignet med andre år. Ellers syns jeg Pointeren var finere enn Flat'n, syns ikke det var en flat som egentlig utmerket seg som noen "wow" flat.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2015 Like flaten 4 av mine favoritter ble shortlista og 3 av dem kom på "pallen"! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ginaml Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2015 Pointeren var en klar favoritt hos meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2015 Pointeren her også, den var favoritt fra start. Ok lineup, men det var få hunder som pekte seg ut i år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 På livestreamen i dag (omgjort til norsk tid): 09:45 Agility - Crufts Team - Medium Semi Final 10:30 Agility - Crufts Singles Heat - M/L/S (Jumping) 12:05 Rescue Dog Agility 12:35 Heelwork to Music Competition 14:35 Agility - Crufts Team - Medium Final 15:05 Agility - Crufts Singles Heat - L/S/M (Agility) 16:10 Trialrunners 16:30 PAT Dog of the Year Presentation 16:50 Flyball - Quarter Finals 17:35 Heelwork to Music Competition Winner 18:15 Agility - Crufts Singles Final - S/M/L (Agility) 18:45 Scruffts Final 19:05 Kennel Club Junior Warrant Winner of the Year Final19:30 Group Judging - Working 20:20 Group Judging - Pastoral 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Jeg ser at BIR-bildene av setterne har blitt lastet opp, så jeg deler dem her. I Storbritannia er det vanlig å barbere hals og ører på flere av setterne, så det er ganske uvant å se. BIR irsk setter: BIR irsk rød og hvit setter: BIR engelsk setter: BIR gordon setter: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Jeg så Gundog finalen i natt, og jeg synes det så ut til å være mye dårlig handling. Var det bare meg? En god del rykking, og holding av hoder oppover under bevegelse. Setterne synes jeg var mindre ekstreme enn hva jeg så på westminister. Hadde ingen klar favoritt i gruppa, ikke helt min type hunder. Selv om jeg så generelt grunnlag har litt sansen for de som tilhører gr8 i FCI. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Flere som ikke får sett på livestream? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Flere som ikke får sett på livestream? Funker fint her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria_ss Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Flere som ikke får sett på livestream? Funker fint her også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Aiai, border collie bært ut av flyballbanen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eska Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Var den ene flyballhunden farget rød? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrasselTrollet Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Var den ene flyballhunden farget rød? Ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Var den ene flyballhunden farget rød? Så sånn ut, ja. Matchet matfars hårfarge. Jeg syns flyball virker som en utrolig stressende sport for hundene (og jeg håper de varmer opp hundene godt!), og det må jo være utrolig kjedelig å trene på? Hva mer er det å gjøre når hunden har lært å løpe en rett linje og å plukke opp en ball liksom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Syns også flyball ser stressende ut, Keiron ser sånn ut når han er super stressa og jeg holder han igjen.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eska Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Var litt usikker Ved siden av stresset, det må da være forferdelig belastende på kroppen å omtrent kræsje inn i den plata.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrasselTrollet Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Var litt usikker Ved siden av stresset, det må da være forferdelig belastende på kroppen å omtrent kræsje inn i den plata.. Jag tänker också det varje gång jag ser flyball. Ser inte väldigt hälsosamt ut men hoppas det bara är min okunskap kring det hela och att det egentligen inte är så illa som jag inbillar mig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Synes også flyball ser fryktelig stressende ut. Og endelig hjemme og kan se igjen. Prøvde å smugtitte på jobb, men det var ikke enkelt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sbtlita Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Når går staffordshire Bull terriere i ringen, noen som vet? Finner ikke helt ut av det på YouTube.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Jeg så Gundog finalen i natt, og jeg synes det så ut til å være mye dårlig handling. Var det bare meg? En god del rykking, og holding av hoder oppover under bevegelse. Setterne synes jeg var mindre ekstreme enn hva jeg så på westminister. Hadde ingen klar favoritt i gruppa, ikke helt min type hunder. Selv om jeg så generelt grunnlag har litt sansen for de som tilhører gr8 i FCI. Jeg er enig, reagerte en del på det i går jeg også.. Myyye rykking og korte, korte bånd Gleder meg til gruppefinalene i kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Når går staffordshire Bull terriere i ringen, noen som vet? Finner ikke helt ut av det på YouTube.. Terrierne går i morgen. Men de viser bare live fra storeringen, så du får ikke sett hele rasen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sbtlita Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Aah! Men da kommer det sikkert opp på youtube i mårra så man kan se hele showet vet du ca klokkeslettet de går? Så på crufts sin hjemmeside men fikk opp to dommere på staffen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Endelig min favorittgruppe - working group! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Boxeren ser utilpass ut, men fint å se at den har lang hale. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Vakker vakker malamute! Likte desverre ikke berneren.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts