Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Helt forferdelig. Jeg begynner mer og mer å helle mot at man skulle hatt obligatorisk kurs før man fikk hund. Det er så mye idioti der ute at man kan bli misantrop av mindre.

• Like 4
Skrevet

Blir så ****** provosert :gaah: Går det an å kontakte VG og få den fjernet? Klarer ikke finne noe direkte kontaktinformasjon til ansvarlig person for "saken" eller noe jeg ihvertfall :hmm:

• Like 1
Skrevet

Blir så ****** provosert :gaah: Går det an å kontakte VG og få den fjernet? Klarer ikke finne noe direkte kontaktinformasjon til ansvarlig person for "saken" eller noe jeg ihvertfall :hmm:

Du kan sende til VG redaksjonen.

Skrevet

Heldigvis mange som har reagert i kommentarfeltet, og etpar som har lagt ut på FB-siden deres.

Skrevet

Heldigvis mange som har reagert i kommentarfeltet, og etpar som har lagt ut på FB-siden deres.

Er det kommentarfelt der man kan skrive i?

Ikke sett før. VG har så utrOlig mange teite "nyhets"filmer..

Skrevet

Er det kommentarfelt der man kan skrive i?

Ikke sett før. VG har så utrOlig mange teite "nyhets"filmer..

Mente kommentarfeltet på selve videosnutten. Og så at det er 2 stk som har lagt ut på VGs FB-side om den, man kan skrive til de der, det havner da til venstre under "Innlegg på siden".

VGTV er også en egen side på FB.

@Aslan

Fant dette i en kommentar:

"anbefaler dere å sende mail til -

[email protected]

å si meningene deres!"

Skrevet

Litt nysgjerrig på om det forventes at hunder skal finne seg i sånn oppførsel jeg. Mine hadde ikke godtatt det der, men det hadde heller ikke trengt det da.

Skrevet

Fikk ikke sett videoen, noe som er like greit så slapp jeg og bli enda mer grinete over dumme hundeeiere.

Men hva skjedde egentlig i videoen?

Tommel opp for at folk klaget og videoen forsvant.

• Like 1