Djervekvinnen Skrevet 16. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2014 Nå håper jeg virkelig at jeg får en venn som har en lang ønskeliste! Ikke moro å få noen som skriver: Ønsker meg ikke noe spesielt, blir glad for alt Det er VANSKELIG! Siter
Rocket Skrevet 16. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2014 Jeg har veldig lyst å være med denne gang, men kun om ikke prisen blir for høy og jeg økonomisk sett er sikker på at det er ok. (Det regner jeg med jeg vet iløpet av neste uke ) Siter
Raksha Skrevet 16. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2014 Nå håper jeg virkelig at jeg får en venn som har en lang ønskeliste! Ikke moro å få noen som skriver: Ønsker meg ikke noe spesielt, blir glad for alt Det er VANSKELIG! Sånne ønskelister bør ikke være lov syns jeg. Man kan skrive noe konkret hva man liker. 3 Siter
Belgerdama Skrevet 16. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2014 Lurer på om ikke jeg vil være med også. Første året og kjenner ikke så mange her, men koselig forde 1 Siter
Tekopp Skrevet 17. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2014 Lurer på om ikke jeg vil være med også. Første året og kjenner ikke så mange her, men koselig forde samme situasjonen som jeg er i, men det er jo gøy å slenge seg med uansett. Og gøy med gaver (både å gi og få!) 2 Siter
Wanderlust Skrevet 18. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2014 Jeg vil også være med denne gangen Siter
LilleZara Skrevet 18. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2014 Jeg er med! Er dette er offisiell påmeldingstråd? Eller kommer det en egen? Siter
Raksha Skrevet 18. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2014 Jeg er med! Er dette er offisiell påmeldingstråd? Eller kommer det en egen? Send pm til @Absolute Entertainer Siter
LilleZara Skrevet 18. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2014 Send pm til @Absolute Entertainer Takk! Siter
xxx12345 Skrevet 18. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2014 Jeg er med! Er dette er offisiell påmeldingstråd? Eller kommer det en egen? @Absolute Entertainer eller @Vanja Siter
LilleZara Skrevet 18. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2014 Ikke Tekopp, men @Absolute Entertainer eller @Vanja Ooops,sorry for PMen @Tekopp Siter
Raksha Skrevet 18. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2014 Oi! unskyld! Da har jeg ryddet opp i rotet mitt. PM til @Absolute Entertainer eller @Vanja 1 Siter
Gjest Skrevet 18. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2014 PM til @AbsoluteEntertainer så samler fordeler jeg de videre mellom meg og Vanja Siter
laikamor Skrevet 26. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2014 Jeg vil være med! Og denne gangen skal jeg sørge for at ikke pakken blir levert tilbake til avsender. Siter
Rocket Skrevet 1. November 2014 Rapporter Skrevet 1. November 2014 Flere som allerede jobber med å finne på gode hint? Jeg er så sinnsykt dårlig på sånt at det burde virkelig ikke være lov Siter
laikamor Skrevet 1. November 2014 Rapporter Skrevet 1. November 2014 Flere som allerede jobber med å finne på gode hint? Jeg er så sinnsykt dårlig på sånt at det burde virkelig ikke være lov Jeg også, aner ikke hva jeg kan finne på! Brukte jo opp min eneste idé i fjor 1 Siter
marjea Skrevet 1. November 2014 Rapporter Skrevet 1. November 2014 Jeg også, aner ikke hva jeg kan finne på! Brukte jo opp min eneste idé i fjor Samme her! Jeg er helt blank.. Siter
Wachita Skrevet 2. November 2014 Rapporter Skrevet 2. November 2014 Jeg tror jeg har en liten anelse om hintet mitt ^^ Siter
Rocket Skrevet 15. November 2014 Rapporter Skrevet 15. November 2014 JEG HAR FÅTT PAKKE! Nå blir ventetida frem til jul lang gitt! Og sånn siden jeg er gullfisk så har jeg allerede tatt bilder av utsiden og kortet for det kommer jeg garantert til å glemme på julaften Siter
Tekopp Skrevet 15. November 2014 Rapporter Skrevet 15. November 2014 Hint? Bilder? Er dette noen underforståtte regler jeg ikke har hørt om? Siter
Rocket Skrevet 15. November 2014 Rapporter Skrevet 15. November 2014 Hint? Bilder? Er dette noen underforståtte regler jeg ikke har hørt om? Man skal lage noen hint til den du sender til slik at denne personen har noe å gjette utifra hvem du er. Hint(ene) kan også være selve innholdet i pakken. Når vi åpner pakkene tar vi bilder av pakke og innhold, noen tar også bilder av eventuelle hint/kort/skriblerier/tegninger på pakken og så legger vi dette ut i en egen pakke/gjettetråd. Nissen eller andre medlemmer har ikke lov til å hjelpe, man må finne ut hvem avsenderen er selv. Så når man har gjettet rett så bekrefter din nisse at det er den som har sent pakken. Det med hint er forøvrig beskrevet i første innlegg i ønskelistetråden. EDIT: Det er i hvert fall slik det har blitt gjort tidligere. 1 Siter
SiriEveline Skrevet 15. November 2014 Rapporter Skrevet 15. November 2014 Et sekund der trodde jeg fristen var 12! Og bare F***!! Phuu så er det litt tid igjen, jeg har funnet ut hva jeg skal kjøpe, jeg har bare slitt litt med hvordan få tak i det og slik. Men endelig tror jeg det løser seg. Nå er det bare å pønske ut gode hint...! 2 Siter
Recommended Posts